ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در ایکس ویژن سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیرات تلویزیون می باشد.

اگر تلویزیون تلویزیون ایکس ویژن شما دچار مشکل شده و برای رفع خرابی آن نمی توانید برای جابه جایی آن اقدام كنید از سرویس تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل شرکت ما کمک بگیرید.

یکی از وسایل خانگی بسیار پركاری كه تقریبا هر روز به مدت چند ساعت مورد استفاده شما قرار می گیرد، تلویزیون خانگی است.

این وسیله الکترونیکی با پیچیدگی های ساختاری خود و به علت فرسودگی و استهلاک كاركرد و  اشتباه در نگهداری و مراقبت از آن، دچار خرابی و مشکلات کوچک و بزرگی می شود كه برای حل مشکل نیاز به تعمیر تلویزیون پیدا می کنید.

مشکلاتی مثل روشن نشدن تلویزیون، نداشتن صدا يا تصویر، پرش تصویر، سوختن پیکسل ها، مشکلات بک لایت، آبخوردگی فلت و پنل تلویزیون و… را می توان به عنوان مشکلات رایج تلویزیون نام برد.

اما این مشکلات با وجود متخصصان زبده و باتجربه سرویس تی وی كه با دانش حرفه ای و تجهیزات پیشرفته خود می توانند بررسی تلویزیون و انواع تعمیر تلویزیون شما را در سریعترین زمان ممكن و به اصولی ترین شیوه ممكن انجام دهند، رفع می شوند!

یکی از مهمترین موضوعات در تعمیر تلویزیون، كارآزموده بودن تكنسین مربوطه است طوری كه در روبه رو شدن با خرابی تلویزیون، در همان ابتدا به فكر تعویض قطعات نباشد و تا حد امكان با تعمیر تلویزیون به افزایش عمر مفید آن کمک كند و هزینه های تعمیر تلویزیون شما را بی علت بالا نبرد.

این موضوع هدف اصلی كارشناسان تعمیر تلویزیون سرویس تی وی بوده كه به کمک تجهیزات پیشرفته و دانش حرفه ای و به روز خود، اولویت كار خود را نه تعویض قطعات، بلكه تعمیرمثل قرار می دهند و خدماتی همچون تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعمیر پاور تلویزیون، تعمیر مقاومت و فلت تلویزیون و… را با بالاترین کیفیت ارائه می كنند.

به خاطر پیچیدگی بررسی تلویزیون های ایکس ویژن، عموما كارشناسان مختلف به تعویض قطعات روی می آورند و کمتر به تعمیر فكر می كنند.

این در حالی است كه متخصصان دوره دیده تعمیر ایکس ویژن در سرویس تی وی با ارائه انواع خدمات تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن از جمله تعمیر پنل، فلت، مین برد و غیره، به كاهش هزینه های تعمیر شما هم می اندیشند.

علاوه بر مشکلات و خدمات تعمیری اشاره شده، دیگر مشکلات پیش آمده برای تلویزیون ایکس ویژن شما هم توسط كارشناسان باتجربه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سرویس تی وی در کوتاهترین زمان قابل رفع است.

از جمله مشکلات رایج تلویزیون های ایکس ویژن، به وجود آمدن مشکل در صدا و رنگ تلویزیون است كه می تواند به صورت خطوط افقی در تصویر، پرش تصویر، پخش شدن رنگ، حذف صدا و غیره بروز كند. بسیاری از این مشکلات می تواند در برد اصلی تلویزیون يا به اصطلاح مین برد ایکس ویژن باشد.

علاوه بر برد، فلت های انتقال دهنده تصویر و پنل تلویزیون LCD هم كه از جمله گران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید، در بروز اختلال در تصویر نقش مهمی دارند.

مزایای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در ایکس ویژن سرویس

این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است كه خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می كند.

از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه حرفه ای xvision می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی تلویزیون های ایکس ویژن و ضمانت قطعات و  ضمانت سرویس تعمیر به مدت يک ماه پس از ارائه اشاره كرد.

این مرکز حرفه ای و معتبر برای افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در زمان ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای شما در نظر می گیرد.

تعمیر تلویزیون شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل تلویزیون ایکس ویژن خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه يا نمایندگی نباشید. ما سرویس كار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم كرد.

گارانتی سرویس و تعمیر

اگر خرابی مجدد تلویزیون ایکس ویژن شما از همان مشکلی باشد كه شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از يک ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی تعمیر و رفع عیب تلویزیون شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیركار ما در سریعترین زمان ممكن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی كه شما اعلام می كنید برای ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر است. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم كه بررسی و رفع عیب تلویزیون شما در سریعترین زمان ممكن انجام شود.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: