ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر در شهر کرج ساکن هستید و تلویزیون شما دچار ایراد و اختلال شده است پیشنهاد می کنیم برای پیدا کردن بهترین مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج این مقاله را تا انتها بخوانید. زیرا در این مقاله ما به معرفی بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در کرج پرداخته ایم تا بتوانیم شما را در رفع اختلال تلویزیون یاری کنیم.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج

تلویزیون با توجه به اینکه امروزه یک منبع اصلی سرگرمی است از اهمیت زیادی در خانه برخوردار بوده و به یکی از ضروریات خانه ها تبدیل شده است.
در صورت بروز ایراد می توان با توجه به برند و نوع آن از نمایندگی ها و مراکز معتبر تعمیر تلویزیون در شهر خود کمک بگیرید.

ایرادات متداول تلویزیون ایکس ویژن

پیش از آن که به معرفی بهترین مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج بپردازیم ابتدا در مورد چند ایراد و خطای متداول در تلویزیون که احتمال دارد خودتان هم بتوانید بعضی از آن ها را حل نمایید، توضیحاتی می  دهیم.

بروز خط افقی یا عمودی

وقتی بلندگو یا دیگر دستگاه های الکترونیکی نزدیک تلویزیون قرار بگیرند امواج مغناطیسی ساطع می کنند که سبب ایجاد خط افقی یا عمودی در صفحه نمایش تلویزیون می گردد. برای رفع این اختلال باید این لوازم را از تلویزیون دور نمایید.

به هم ریختگی رنگ ها

اگر زمان تماشای تلویزیون مشاهده کردید که هاله هایی از رنگ در اطراف تصاویر دیده می شود، احتمال دارد به پنل و لایه ابتدایی آن یعنی Liquid ربط پیدا کند. در این موارد باید پنل تعویض گردد.

تغییر شدت نور در تصویر

این اختلال که به بک لایت مرتبط بوده سبب ایجاد دو نوع نور متفاوت در تصاویر می شود و به شکل گسترده علت این اختلال نحوه برخورد TFTها با صفحه نمایش است. برای رفع این اختلال باید بک لایت یا پنل را تعویض نمایید.

تاریک بودن صفحه نمایش تلویزیون

این مسئله به دلیل به هم خوردن تنظیمات Backlighit یا Brightness بروز می کند. برای رفع مشکل با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج تماس بگیرید.

روشن یا خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

این خرابی می تواند به علت استفاده از کابل های HDML بی کیفیت، ایجاد نوسانات در برق، ایراد مدار، سوختن IC، استفاده از فلش مموری ویروسی و اتصال آن به تلویزیون یا خراب شدن قطعه ای از مین برد باشد. برای رفع این اختلال باید با یک تعمیرکار حرفه ای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج تماس بگیرید.

 

کار نکردن تلویزیون با کنترل

برای رفع این اختلال باید همه وسایل را از جلوی تلویزیون بردارید و توسط کنترل از گوشه و کنار خانه سعی کنید که تلویزیون را کنترل کنید تا ببینید که آیا از جاهای خاصی کنترل عمل می کند یا خیر.

گاهی اوقات ضعیف بودن باتری کنترل هم احتمال دارد سبب ایجاد این اختلال گردد. در صورت رفع نشدن اختلال برای رفع آن باید از یک شخص متخصص تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج کمک بگیرید.

وصل نشدن تلویزیون وای فای

این اختلال با اتصال تلویزیون از طریق اترنت به روتر و نصب بروزرسانی ها معمولاً حل می گردد. در صورت حل نشدن باید با تعمیرکار تلویزیون مشورت نمایید.

نداشتن سیگنال

اختلال در آنتن که به دلیل عواملی مثل عدم تنظیم ارتفاع، تداخل پیدا کردن سیگنال ها و عدم ارتباط با ایستگاه برای گرفتن سیگنال سبب ایجاد عدم سیگنال می گردد. برای رفع این اختلال باید آنتن را در ارتفاع مناسب تنظیم کرده و برای تقویت سیگنال ها از تقویت کننده کمک بگیرید.

عوض نشدن کانال های تلویزیون

رفع این اختلال بسیار ساده است و با تنظیم تلویزیون خود بر روی برنامه ریزی اتومات معمولا حل می گردد. یکی از کارهایی که می توانید برای رفع این اختلال انجام دهید این بوده که کابل تلویزیون را دوباره تنظیم نمایید.

مشکلات صدا تلویزیون

برای رفع این اختلال باید که کابل HDML را عیب یابی کنید تا به شکل صحیح به تلویزیون، ریسیور یا هدفون متصل شده باشند. همینطور از تنظیمات تلویزیون برای انتقال صدا به منبع دستگاه هم اطمینان حاصل نمایید.

اگر در تلویزیون هایی که دارای بلندگو های جداگانه می باشند این اختلال به وجود آمده باید قابلیت lip sync یا audio delay را بر روی رسیور عیب یابی کنید و اگر بلندگو های جداگانه ای ندارید این قابلیت ها را در تلویزیون عیب یابی و امتحان نمایید.

گرمای بسیار تلویزیون

گسترده ترین علت ایجاد این اختلال در تلویزیون نشستن گرد و غبار بر روی قطعات الکترونیکی آن است که احتمال دارد سبب ایجاد اتصال کوتاه هم گردد. برای رفع این اختلال می توانید توسط پمپ های باد یا جاروبرقی گرد و غبار موجود بر روی آن را پاک نمایید. اگر مشکل حل نشد با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج تماس بگیرید!

برفک

برای رفع این اختلال ابتدا باید بازبینی کنید که همه چیز به درستی بین تلویزیون و منبع تغذیه وصل شده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

در بعضی از تلویزیون ها تنظیمات مختلفی برای تامین انرژی وجود دارد. برای عیب یابی و رفع این اختلال باید عیب یابی کنید که آیا سوئیچ Turn on در تلویزیون شما وجود دارد یا خیر.

نمایندگی ایکس ویژن در کرج گوهردشت – شماره نمایندگی ایکس ویژن در کرج – نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در فردیس کرج – فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن – نمایندگی ایکس ویژن در هشتگرد – نمایندگی ایکس ویژن در مارلیک – قیمت تعویض ال سی دی تلویزیون ایکس ویژن

عدم دسترسی به کانالی خاص

این مسئله می تواند به دلیل تنظیم آن کانال با رمز عبور باشد که مانع از دسترسی شما به آن کانال خاص می گردد. برای این که بتوانید به آن کانال خاص دسترسی داشته باشید باید رمز عبوری را که به صورت پیش فرض در تنظیمات آن اعمال کرده اید را وارد نمایید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج باید به مراکز معتبر مراجعه کرد. با تماس، نیروهای متخصص، حرفه ای، مجرب و آموزش دیده آن ها برای رفع اختلال تلویزیون خود کمک بگیرید. تا در اسرع وقت تعمیرکار را به خانه ها شما فرستاده و اشکالات مربوط به تلویزیون شما را حل می کنند. سرویس تی وی، با بیش از یک دهه سابقه و کادر مجرب، خدمات، نصب، گارانتی و تعمیر تلویزیون در کرج و سظح استان البرز را ارائه می دهد.

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: