ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سید خندان

شرکت سرویس تی وی شرکتی میباشد ک در زمینه تعمیرات تلویزیون  های ایکس ویژن کاملا مهارت های ک دارا میباشد و با دارا بودن تجهیزات کاملا مدرن و ب روز تمای مشکلات تلویزیون را بر طرف نمایید  تعمیرات تلویزیون بخش های کاملا گسترده ای دارید با توجه ب چند روش شما عزیزان را اشنا میکنم تر مرحله اول تعمیرات باید عیب یابی گردیده و  عیوب را مشخص کرده سپس تعمیرات را روی قطعه خراب لحاظ کنند

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن 

برند ایکس ویژن برای شرکت مادیران بوده محبوبیت زیادی در میان مردم ایران بدست اورده است  ک با تولید محصولات گوناگون از گشته تا به الان سهم عمده ای در بازار ایران بدست اورده است که از تلویزیون های ال سی دی شروع کرده است  و با تلویزیون های با کیفیتی ک تولید کرده است رضایت قابل توجه ای در بین خریداران کسب کرده است  با گذشت زمان تلویزیون های تولیدی رو به روز کرده  و هم اکنون با تولید تلویزیون های هوشمند فروش را بیشتر کرده است و شرکت سرکت مادیران نمایندگی ایکس ویژ را دارا میباشد  .آیا تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران و کرج باعث از دست رفتن کیفیت آن میشود؟چه عواملی در افزایش کیفیت تصویر تلویزیون موثر است؟

همانطور گفته شد تعمیرات تلویزیون دارای اهمینت زیادی می باشد چرا ک در صور تعمیر خوب و با مکیفیت شما  کیتوانید از طول عمر بیشتری از تلویزیون خودتان برخوردار شوید کیفت تصویر و صدای بهتری کسب کنید

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران و کرج
آیا مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران و کرج هست که بعد از تعمیرات وضوح و کیفیت تلویزیون ایکس ویژن کاهش نداشته باشه؟
نمایندگی سرویس تی وی به بهترین نحو تلویزیون ایکس ویژن را تعمیر کرده به کیفیت قبلی را تضمین میکند.
ما همواره در خدنت مشتریان عزیز بوده ایم و همواره سعی ما ارمغان کردن بهترین خدمات  بوده است
لطفا تا آخر نوشته  متن همراه ما باشید تا بیشتر در مورد عوامل موثر و تعمیرات کیفیت تصویر تلویزیون اطلاعات کسب نمایید.
 
در چند سال اخیر تکنولوژی با سرعتی باورنکردنی پیش رفت، طوری که اکنون با پیشرفته‌ترین تلویزیون‌ها روبرو هستیم.
 
دستگاه‌هایی که ضخامت بسیار کمی دارند و از نظر طراحی تقریبا زیباترین نمایشگرها به حساب می‌آیند. و البته از نظر کیفیت نیز، فقط کافی است تصویر آن را ببینید تا بالاترین کیفیت تصویر تلویزیون را مشاهده کنید.
 
در این مقاله قصد داریم بگوییم، علاوه بر طراحی و ساختار، چه مواردی در ارتباط با کیفیت تصویر تغییر پیدا کرده است، که امروز شما شاهد تصویر بسیار خوشایندتری در تلویزیون‌ها هستید.
 
ما برنامه‌های تلویزیونی را در نهایت، پس از گذشت فرآیندی در پردازش تصویر بر روی صفحه مشاهده می‌کنیم. شاید به نظر برسد که کیفیت تصویر فقط به تصویرخوب و بد تقسیم می­شود و این سوال پیش می‌آید که کیفیت تصویر کدام تلویزیون بهتر است؟
 
در واقع پارامترهایی برای سنجش کیفیت تصویر وجود دارد که مهم ترین آنها را در ادامه شرح خواهیم داد.

شاید این موارد در هنگام خرید دستگاه نیز به شما کمک کند. انواع کیفیت صفحه نمایش تلویزیون در این مقاله شرح داده شده است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل
تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

1-  رزولوشن Resolution

رزولوشن تقریبا مهم ترین پارامتر در کیفیت تصویر است. پنل نمایشگرها از تعداد زیادی پیکسل تشکیل می­شود. این پیکسل ها تصویر و رزولوشن تلویزیون را تشکیل می­دهند. هر یک از این پیکسل ها از سه رنگ تشکیل شده است: سبز، آبی و قرمز (RGB)
 
به مجموع تعداد پیکسل ها در صفحه‌ی نمایش، رزولوشن گفته می­شود. شاید به خاطر داشته باشید زمانی که دستگاه FULL HD وارد بازار شد، مردم دوباره با رویداد عجیب دیگری در فناوری نمایشگرها روبرو شدند. در واقع آن رویداد، افزایش تعداد پیکسل‌ها در صفحه‌ی تلویزیون بود.
 
شما برای شناخت رزولوشن یک تلویزیون، با دو عدد مواجه خواهید شد. مثل1080*1920 .
 
این دو عدد تعداد پیکسل‌ها را در طول و عرض صفحه ­ی نمایش به شما نشان می­دهد. هرکدام از این بازه‌ها، یک نام دارد.
 
اعداد بالا نشان دهنده‌ی تعداد  پیکسل‌های یک تلویزیون FULL HD  (FHD)  است. در حال حاضر تلویزیون­ های UHD  یا همان 4K از نظر رزولوشن تقریبا بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران هستند.
 
رزولوشن این تلویزیون‌ها 2160*3840  است و عکس با بالاترین کیفیت ممکن را نمایش می‌دهد. هر چه تعداد پیکسل‌ها در صفحه نمایش بیشتر باشد وضوح تصویر بالاتر خواهد بود.

2-  نسبت کنتراست

کنتراست نیز یکی از پارامترهای مهم برای سنجش کیفیت تصویر است. هر چه نسبت کنتراست در صفحه نمایشگر بالاتر باشد، کیفیت تصویر نیز بیشتر و تصویر واقعی‌تر خواهد بود.
 
کنتراست نسبت فاصله‌ی سفیدی تا سیاهی، و روشنی تا تاریکی در تلویزیون است. هر چه این فاصله بیشتر باشد، تصویر بهتر است.
 
به این معنی است که تلویزیون می­تواند بین رنگ روشن تا تیره تعداد بیشتری رنگ نمایش دهد، و در نهایت می­تواند سفید و سیاه مطلق را نمایش دهد. در این شرایط، امکان نمایش رنگ به شکل واقعی و تقریبا همانگونه که در طبیعت می­بینیم، میسر می­شود.
 
کنتراست به دو نوع سیاه و سفید و رنگی تقسیم می­شود. معمولا کمپانی‌ها برای نسبت کنتراست یک رقم اعلام می­کنند.
 
در سال‌های اخیر به دلیل اینکه نمایشگرها به حد قابل قبولی از کنتراست رسیده‌اند، گاهی این عدد اعلام نمی­شود. کنتراست تا حد زیادی به ساختار فنی تلویزیون ارتباط دارد.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: