ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران نیاز دارید، ایکس ویژن سرویس مطمئن ترین مرکزی است که می توانید به آن اعتماد کنید!

021-22873005

021-66178068

021-65821416

برای ثبت سفارش همین حالا تماس بگیرید!

تلویزیون ایکس ویژن این روزها شناخته تر از قبل شده و طرفداران خود را پیدا کرده است. این محصول ایرانی که به دیگر کشورهای خاورمیانه هم صادر می شود، دارای کیفیت مناسب و قیمت مناسبی است که باعث شده در لیست تلویزیون های پرفروش ایرانی قرار بگیرد.

هر تلویزیون ایرانی و خارجی به دلایل مختلف مورد بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری قرار می گیرد و نیاز است برای برطرف سازی آن ها فقط به افراد کاربلد مراجعه کرد.

زیرا تعمیرکاران منفرد و متفرقه ای هستند که بدون گذراندن دوره های خاص اقدام به تعمیرات تلویزیون می کنند و موجب گسترده شدن مشکلات و یا اسیب رسیدن به قطعات دیگر تلویزیون می شوند. از این رو فقط باید با مراکز معتبر مثل ایکس ویژن سرویس برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران با ایکس ویژن سرویس

تلویزیون ایکس ویژن یکی از محصولات ایرانی می باشد که مانند هر تلویزیون دیگری می تواند با اختلالاتی مواجه شود. اگر می خواهید با مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن آشنا شوید، با ما همراه باشید. ما در ایکس ویژن سرویس در تلاشیم با سریع ترین زمان ممکن هر مشکلی که به تلویزیون ایکس ویژن شما مربوط است را رفع کنیم.

اگر به یک تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران نیاز دارید، ایکس ویژن سرویس مطمئن ترین نمایندگیی است كه می توانید به آن اعتماد کنید!

تلویزیون ایکس ویژن این روزها شناخته تر از قبل شده و طرفداران خود را پیدا کرده است. این محصول ایرانی كه به دیگر کشورهای خاورمیانه هم صادر می شود، دارای کیفیت مناسب و قیمت مناسبی است كه باعث شده در لیست تلویزیون های پرفروش ایرانی قرار بگیرد.

هر تلویزیون ایرانی و خارجی به دلایل مختلف مورد بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری قرار می گیرد و نیاز است برای برطرف سازی آن ها فقط به افراد کاربلد مراجعه کرد.

چون تعمیرکاران منفرد و متفرقه ای هستند كه بدون گذراندن دوره های خاص اقدام به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن می کنند و باعث گسترده شدن مشکلات و یا اسیب رسیدن به قطعات دیگر تلویزیون می شوند. از این رو فقط باید با مراکز معتبر مثل ایکس ویژن سرویس برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

آسیب پنل تلویزیون ایکس ویژن

تنها راه حل موجود برای حل این مورد از مشکلات متداول تلویزیون، تعویض مانیتور با یک مانیتور جدید و اورجینال می باشد. برای اطلاعات بیشتر با مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

خطوط عمودی یا افقی روی پنل تلویزیون ایکس ویژن

این مورد هم یکی از مشکلات متداول تلویزیون است. بروز چنین اشکالاتی در تلویزیون به علت مشکلاتی است كه در بخش پنل ایجاد شده است. به منظور حصول اطمینان از این وضعیت، بررسی های بیشتر توسط کارشناسان تعمیر پنل تلویزیون ضرورت دارد. در صورتی كه اشکال پنل تأیید گردد، پنل با جایگزین اورجینال تعویض خواهد گشت.

پرش تصویر یا وجود خط های رنگی ثابت روی تلویزیون ایکس ویژن

پرش تصویر و جابجایی های ناگهانی آن بر روی مانیتور، به علت بروز اختلالاتی است كه در پنل صورت گرفته اند كه در اینصورت پنل باید تعویض گردد.

وجود لكه های سیاه بر روی تلویزیون ایکس ویژن

بروز این مورد از مشکلات متداول تلویزیون، احتمالاً مربوط به بک لایت تلویزیون است. برای اطمینان باید تلویزیون توسط کارشناسان تعمیر پنل تلویزیون بررسی گردد. می توانید در صورت مواجه شدن با این مشکل از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

خیس شدن پنل تلویزیون ایکس ویژن

در صورت خیس شدن تلویزیون باید بلافاصله تلویزیون را خاموش کرده و از روشن کردن دوباره آن خودداری کنیم. در صورتی كه تلویزیون در زمان خیس شدن خاموش است آن را به همان حالت رها کرده و به هیچ عنوان روشن نکنیم چون پنل های ال سی دی و ال ای دی به شدت در مقابل رطوبت آسیب پذیر هستند.

کم نور شدن تلویزیون ایکس ویژن

بروز این اشکال مربوط به بک لایت و یا برد اینورتر تلویزیون است. برای انجام تعمیر در این بخش حضور کارشناسان تعمیر پنل تلویزیون ضروری است.

روشن شدن گاه و بیگاه تلویزیون و روشن ماندن نقطه پاور

بروز این مورد از مشکلات متداول تلویزیون امکان دارد مربوط به بخش بُرد پاور یا بُرد مین تلویزیون ال سی دی باشد كه امکان تعمیر هر دو آن ها وجود دارد. مشکلات این دو بخش با تعویض قطعات نیمه هادی نیم سوز شده حل می گردد.

اشکال ورودی های تلویزیون ایکس ویژن

این عیب مربوط به برد مین تلویزیون ال ای دی می باشد كه گاهی به سبب اشکال تلویزیون ورودی ای است كه به تلویزیون وصل شده است.

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

بروز این اختلال بیشتر به علت وجود مشکلاتی در برد تغذیه می باشد. اکثر قریب به اتفاقِ تعمیر این بخش، رضایت بخش و منجر به بازگشت تلویزیون به وضعیت اولیه می گردند.

خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن

وجود این مورد از مشکلات متداول تلویزیون بیشتر مربوط به برد پاور تلویزیون و اشکال آی سی های سازنده ولتاژ برد پاور می باشد. برای تعمیر پنل تلویزیون كه دچار چنین اشکالی شده است، باید قطعات فرسوده ای كه سبب اشکال شده اند را تعویض کرد.

در صورت سالم بودن برد پاور، این احتمال می رود كه اشکال از برد مین تلویزیون باشد كه به دلیل نوسان برق به وجود آمده است. اشکال تلویزیون های دیگر مانند ریسور هم باعث سوختگی برد مین می شود كه دراینصورت باید حتماً تلویزیونای دیگر برای پیشگیری از اشکال دوباره بررسی شوند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران با ایکس ویژن سرویس

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های تعمیر و بهسازی انواع تلویزیون به متقاضیان است. دارندگان انواع تلویزیون، اعم از اولد، پلاسما، ال ای دی، ال سی دی و … می توانند در صورت بروز مشکلات متداول تلویزیون در تلویزیون مورد استفاده شان، با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران را ثبت نمایند.

تخصصی ترین نمایندگی تلویزیون، در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ تعمیر و سرویس های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه کند.

احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن می باشد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در بخش زیر معرفی شده اند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: