ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران یکی از خدماتی است که ایکس ویژن سرویس  به صورت حرفه ای به آن می پردازد. شما می توانید در صورت بروز مشکل برای تلویزیون های خود، همین حالا با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در هرکجای تهران و کرج باشید با بهترین قیمت توسط ما انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید! مهم نیست مشکل تلویزیون شما چیست، در همه موارد می توانید به ما اعتماد کنید.

با کمی فکرکردن متوجه می شویم كه علت دعواهای خانواده در کودکی برای نگاه کردن به آن و ضعیف شدن چشم هایمان نبود بلكه به علت خرابی آن و هزینه تعمیر در محل و یا خارج از آن و دردسرهایی كه با خود همراه دارد، بود. با توجه به خدماتی كه برای راحتی ما در نظر گرفته شده، می توانیم نسبت به این موضوع نگرانی های خودمان را از بین ببریم.در صورت خرابی تلویزیون، نیازی به تعویض و یا حمل آن نیست؛ در این مورد فقط کافی است یک تعمیرکار حرفه ای و مورد اطمینان پیدا کرده تا کار را با خیال راحت برای رسیدن به هدف تعمیر در محل به او بسپاریم.

ایکس ویژن (XVision) یک برند ایرانی متعلق به صنایع مادیران است و لوازم الکتریکی بسیاری را برای استفاده کاربران خود تولید می کند. این برند در ایران و خاورمیانه طرفداران خود را دارد اما از نظر کیفیت، قابلیت رقابت با ایکس ویژن و ال جی را ندارد. با وجود این تفاوت در بحث قیمت، این تلویزیون دارای قیمت پایینی بوده و بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند. متاسفانه بعضی از مدل های تلویزیون های ایکس ویژن، مشکلاتی دارند كه توسط کاربران مشاهده شده است و گویای این است كه علاوه بر مشکلات مختلف در مامی برندها و ایکس ویژن از طول عمر کوتاهی هم برخوردارند.  تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران این مجموعه در کنار شماست!

چه مشکلاتی باعث تعمیر تلویزیون شما می شوند؟

  • نداشتن صدا یا تصویر
  • روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن
  • قطع شدن صدای تلویزیون
  • روشن و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن
  • بهم ریختگی رنگ های تلویزیون
  • چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
  • کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن
  • تاخیر در روشن شدن تلویزیون و نیاز به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران
  • مشاهده خط های عمودی یا افقی
  • سیاه شدن بخشی از پیکسل ها
  • قطع و وصل شدن تصویر بعد از مدت زمان طولانی استفاده از تلویزیون ایکس ویژن
  • شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و فشار به هنگام تمیز کردن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران با بهترین قیمت در منطقه!

ارائه خدمات اختصاصی تعمیرتلویزیون به شما کاربران عزیز در نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران یکی از افتخاراتی است كه شرکت ما توجه خاصی به آن دارد. همه نیاز های شما عزیزان در این مرکز پاسخ داده خواهد شد به طوری كه به هیچ عنوان نیاز شما بی پاسخ نخواهد ماند.

تعمیر انواع بک لایت، تعمیر انواع برد و تعمیر انواع پنل  تنها بخشی از خدمات ما برای رفع نیاز شما عزیزان جهت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران است كه همه روزه انجام می گیرد تا در اسرع وقت مشکل تلویزیون تلویزیون شما رفع شود.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

با وجود این خطا ها، لطفا ً به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران در شرق زنگ بزنید تا در محل از آن بازدید شود.

  1.  تلویزیون نمی تواند در حالت آماده به کار قرار گیرد چراغ روشن نمی شود و نمی تواند به وضعیت روشن تغییر پیدا کند.
  2. تلویزیون نمی تواند در حالت آماده به کار قرار گیرد، کد خطایی چشمک می زند -لطفا قبل از مکث تعداد چشمک ها را بشمارید و همین تعداد را به ما اطلاع دهید.
  3. تلویزیون تصویر دارد اما هیچ صدای قابل مشاهده ای ندارد (صدا امکان دارد وجود داشته باشد) اما وضعیت آماده به کار نشان می دهد تلویزیون روشن است (شکست نور پس زمینه)یک سوکت هدفون را به تلویزیون خود وصل کنید ببینید آیا صدا دارد یا نه و به ما اطلاع دهید.
  4.  خطوط یا تداخل در تصویر.
  5. تعداد زیادی نقطه های چشمک زن رنگ تک رنگی ( اغلب قرمز ) كه سطح تصویر تلویزیون پلاسما پوشانده است.
  6.  تلویزیون در حالت عادی خود است و سپس بعد از یک دوره زمانی خاموش می شود – اغلب اوقات گرما باعث می شود كه این عیب رخ دهد.تلویزیون را از برق جدا کنید و ۱۵ دقیقه منتظر بمانید و تلویزیون را روشن می کند و آیا تلویزیون تا مدت بیشتری روشن می ماند؟ لطفا ً در مورد نتیجه، زمانی كه با ما تماس می گیرید به ما اطلاع دهید.
  7. تلویزیون مکررا خاموش و روشن می شود اما روشن باقی نمی ماند.
  8. تلویزیون به طور متناوب خاموش و عقب می رود.
  9.  تصویر منفی می شود یا عمدتا ً سبز یا قرمز می شود.
  10. تصویر سفید می شود و تصویر به سختی قابل  مشاهده است و به سختی خوب به نظر می رسد.
  11.  هیچ تصویری یا صوتی در کار نباشد و نیاز به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران داشته باشیم.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نیاز به تخصص دارد. ایکس ویژن سرویس مرکز اختصاصی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران است. تعمیر در شرکت مرکز تعمیر افرا به دست حرفه ای ترین کارشناسان انجام می شود. این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات برای سرویس و ترمیم تلویزیون استفاده می کند. استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر اختصاصی تلویزیون ایکس ویژن در این مرکز ضمن سرعت بخشی به فرآیند سرویس تلویزیون، باعث شده تا راهکارهای پیاده شده بالاترین تأثیر را داشته و کیفیت نخستین تلویزیون بازیابی شود. نمایندگی ایکس ویژن دارای چند شعبه در تهران است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در غرب یک مرکز قوی تعمیر در تهران است.

شما عزیزان برای استفاده از خدمات ارائه شده در تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران کافی است تا در صورت خراب شدن تلویزیون و یا بروز هر نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن با مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان و تکنسین های این مرکز بهره  ببرید. کارشناسان ما به دو صورت سرویس در محل و تعمیر در مرکز تعمیر در کنار شما خواهند بود و خرابی تلویزیون  شما را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت رفع خواهند ساخت.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شمال تهران

تعمیر تلویزیون در محل یکی از خدمات ایکس ویژن است كه برای راحتی مشتریان و رهایی از دردسرهای حمل و نقل تلویزیون تا تعمیرگاه و همچنین اطمینان خاطر از تعویض قطعات تلویزیون با قطعات اورجینال و اصلی ارائه می شود. ما خدمات پس از فروش برندهای ایرانی و خارجی معتبر را در محل به شما ارائه می کنیم.

در زمان تعمیر تلویزیون صفحه نمایش (ال سی دی و ال ای دی) و همه قطعات الکترونیکی مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و مشکلات موجود رفع می شوند. همچنین اگر صفحه شکسته یا سوخته باشد خدمات تعویض صفحه نمایش برای شما انجام می شود.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن جنوب تهران

خدمات تعمیر تلویزیون در محل و در محل یکی از خدمات اختصاصی و ویژه ای است كه برای تامین رفاه بیشتر کاربران تدارک دیده شده است. بسیاری از کاربران تلویزیون های مختلف، امکان ارجاع تی وی خراب خود به مرکز تعمیری را ندارند. این کاربران می توانند به راحتی از خدمات تعمیر تلویزیون در محل و در محل استفاده کنند. در این سرویس تنها با یک بار تماس کاربر و ثبت درخواست او، تعمیرکار مربوطه به محل اعزام می شود. همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تی وی ها به کمک سرویس تعمیر تلویزیون در محل و در محل برطرف خواهد شد.

به این ترتیب کاربران دیگر دغدغه حمل و جابجایی تلویزیون را ندارند. در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می کنند و بدون اینكه مجبور باشند، ریسک حمل و جابجایی تلویزیون را بپذیرند، تلویزیون خود را تعمیر می کنند. کیفیت خدمات رسانی در این سرویس هیچ تفاوتی با تعمیر در مرکز ندارد. همه خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران تضمین شده است و در نهایت به کاربر کارت تضمین کیفیت تعمیر ارائه می شود. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تعمیر تلویزیون در محل و در محل تماس بگیرید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: