ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ضمانت ایکس ویژن تخصص ماست! (X.Vision) نام تجاری ایرانی متعلق به پشتیبانی مادیران می باشد كه لوازم الکترونیکی مصرفی متعدد بازارهای داخلی و بین المللی رو تامین می كند. بازار اولیه X.Vision در ایران و خاورمیانه می باشد. این شرکت محصولات خودش رو در یک کمپین در ماه آگوست سال ۲۰۰۶، كه در اون شرکت توزیع مادیران مسئول همه جنبه های نام تجاری XVision در ایران شد، راه اندازی كرد.

یکی از مهمترین تخصص آن ها تولید تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و همچنین OLED و QLED می باشد. از خصوصیات تلویزیون های جدید ایکس ویژن می توان به هوشمند بودن، جهز به پنل IPS LED با درجه کیفی +A، وضوح تصویر بسیار بالا، مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند harman/kardon، مجهز به تكنولوژی HDR10 بر روی پورت USB، سیستم عامل اندروید،حافظه داخلی، طراحی بسیار باریک و شیک، قابلیت اتصال به LAN و WIFI و … اشاره كرد.

مراحل طی شده برای تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن عبارت است از: 1. توجه به نشانه های ایجاد شده در تلویزیون نظیر ظاهر شدن خطوط نابهنجار در تصویر، تیرگی تصویر، نقطه های قرمز، روشن و خاموش شدن متوالی و …، 2. بررسی قطعات و تست عملكرد هر یک از قطعات، 3. اقدام برای تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیون و 4. تست درستی و سالم بودن قطعه تعمیر یا تعویض شده تلویزیون و حل اشکال پیش آمده.

 

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

در هرکجای تهران و کرج که هستید و هر مشکلی که دارید

می توانید برای ثبت درخواست تعمیر و عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن

با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت کنید

02122873005

 

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ضمانت

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن باید صرفا به دست مهندسان متخصص این حوزه و در مراکز مجاز انجام پذیرد تا با بررسی صحیح تلویزیون امکان حل همه اختلالات پیش آمده فراهم شود. نکتۀ شایان توجه در باب تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن لزوم تجهیزات پیشرفته در مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن است، چون تعمیرکاران مرکز تعمیرات ایکس ویژن هر اندازه كه زبده و ماهر باشند، در صورتی كه ابزار مجاز مورد نیاز را در اختیار نداشته باشند، در حین کار با مشکل مواجه شده و از ادامه روند تعمیر بازخواهند ماند.

شما می توانید با خیالی آسوده زمانی كه تلویزیون شما با مشکل مواجه می شود و نیاز به تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن دارد با تعمیرگاه مجاز تلویزیون ایکس ویژن تماس گرفته تا ما متخصص ترین و ماهرترین تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن را برای شما ارسال كنیم تا در کمترین زمان ممكن و با هزینه ای منطقی نسبت به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ضمانت اقدام كرده و آن را مانند روز اولش به شما تحویل دهیم.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ضمانت به صورت کاملا حرفه ای و مجاز بدون نیاز به جابجایی یا حمل و انتقال تلویزیون به نمایندگی رسمی ایکس ویژن سرویس در محل / منزل، توسط تعمیرکاران این مرکز امکانپذیر خواهد بود. انجام مراحل بررسی و تعمیرات موفق بدون هیچ محدودیتی در محل زندگی کاربران، به واسطه برخورداری از دانش و تجربه های موفق تعمیرکاران ایکس ویژن سرویس امکانپذیر شده است.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ضمانت در مجل / منزل توسط تعمیرکار نمایندگی ایکس ویژن سرویس به شرح زیر است:

  • با کمک خدمات تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل، از پرداخت هزینه های اضافی مصون خواهید ماند.
  • زمانیكه بررسی تلویزیون ایکس ویژن در منزل شما انجام می شود، خطرات ناشی از انتقال تلویزیون به بیرون از محل شما را تهدید نمی كند.
  • شسما عزیزان می توانید از نزدیک ناظر خدمات تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل یا محل کار خود باشید.

آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

یکی از مهمترین موضوعات در تعمیرات تلویزیون، کارآزموده بودن تعمیرکاران مربوطه است به طوری كه در مواجه با خرابی تلویزیون، در همان ابتدا به فكر تعویض قطعات نباشد و تا حد امکان با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ضمانت به افزایش عمر مفید آن کمک كند و هزینه های تعمیرات تلویزیون شما را بی علت بالا نبرد. این موضوع هدف اصلی تعمیرکاران تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس بوده كه به کمک تجهیزات پیشرفته و دانش مجاز و به روز خود، اولویت کار خود را نه تعویض قطعات، بلكه تعمیر آن ها قرار می دهند و خدماتی همچون تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعمیر پاور تلویزیون، تعمیر مقاومت و فلت تلویزیون و… را با بالاترین کیفیت ارائه می نمایند.

کاربران گرامی تلویزیون های ایکس ویژن می توانند برای دریافت مجاز ترین خدمات مرتبط با تلویزیون های خویش به مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ضمانت مراجعه نمایند. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در این مرکز به دست تعمیرکارانی انجام می پذیرد كه به خاطر حضور در دوره های مجاز تعمیر با جدیدترین متدهای روز دنیا آشنا گشته و توانایی حل غالب اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری این تلویزیون ها را یافته اند.

آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران

خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن دارای ضمانت نامه مجاز مرکز ایکس ویژن سرویس است. اما این جمله به چه معناست؟ گاهی اتفاق می افتد كه مشتری پس از تحویل گرفتن تلویزیون تعمیر شده، متوجه ایرادی در آن می شود. در این شرایط باید امکان پیگیری مشکل وجود داشته باشد و ضمانت تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن، این امکان را برای شما فراهم می كند.

با توجه به قطعه آسیب دیده و اقدامات تعمیراتی انجام شده، مدت ضمانت متفاوت است. به طور متوسط، شما چند روز فرصت دارید تا در صورت مشاهده ایرادی در عملكرد تلویزیون تعمیر شده خود، مسئله را به صورت رسمی از طریق بخش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ضمانت پیگیری نمایید.

فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن

  • بک لایت تلویزیون همان لامپ های ال ای دی پشت صفحه است، كه می توان گفت مصرفی ترین قطعه استفاده شده در تلویزیون است و نوع و شکل آن در هر مدل از هر برند متفاوت است مثلا در یک مدل با مدل دیگر از تلویزیون های xvision کاملا متفاوت است و نمی توان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص هر مدل و سری استفاده كرد.
  • تعمیر بک لایت تلویزیون نیاز به تخصص بالا و تجربه زیاد دارد چون در صورت نبود تخصص و تجربه قطعا پنل تلویزیون آسیب خواهد دید و با بلند كردن پنل باعث شکستگی خواهد شد.

شرایط گارانتی تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن را از نمایندگی های مجاز خریداری كرده اید، می توانید برای بررسی و تعمیرات با این شماره 22873005-021 تماس حاصل نمایید و از ضمانت و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. اما توجه داشته باشید كه بعد از پایان ضمانت، تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن؛ شامل هزینه خواهد شد.

 

 

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: