ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

بازهم با مقاله ( تعمیر تلویزیون ایرانی ) نزد شما آمده ایم تا اطلاعات شما را درباره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ارتقا دهیم. كارشناسان تعمیر ایکس ویژن سرویس پیش از هر اقدامی، اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند تا امكان یك انتخاب آگاهانه برای شما فراهم گردد. بعضی از اطلاعات اولیه و راهنمایی های فوق ذكر شامل موارد زیر است:

  • پاسخگویی به همه پرسش های مشتریان
  • نحوه تعمیر دستگاه
  • مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر و محل آن
  • روند تعمیر تلویزیون تعمیر تلویزیون ایرانی
  • برآورد هزینه تعمیر
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات

در صورت تأیید مشتری، كارشناسان اقدام به تعمیر تلویزیون شما خواهند كرد و همه تلاش این مجموعه آن است تا نیازی به تعویض قطعات اورجینال یك تلویزیون نباشد. در غیر اینصورت، این اطمینان به شما داده می شود كه همه قطعات تعویضی اصل باشند.

پس از فرآیند بازسازی و تعمیر، بررسی های نهایی انجام شده و كارشناسان فنی، پس از انجام تست های اولیه و اطمینان از کارآیی صحیح تلویزیون، آن را تحویل می دهد. در غیر اینصورت، كالا به بخش مركز فنی ارجاع داده خواهد شد. تعمیر تلویزیون ایرانی

تعمیر تلویزیون ایرانی ایکس ویژن در سه سوت + گارانتی!

مركز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس با سالها تجربه درخشان و بهره گیری از كادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیر تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل كار به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط كامل كارشناسان به آخرین تكنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون و برد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیر و قطعات است. تعمیر تلویزیون ایرانی

تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون در منزل برای آن دسته از مشتریانی است كه دستگاه تلویزیون آن ها دچار نقص و خرابی گشته و به هر علت امكان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد. این مركز به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امكان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتریان محترم، كادر فنی تعمیر و كارشناسان این حوزه، برای تعمیر تلویزیون به منزل اعزام گردند.

در این سرویس كارشناسان تعمیر خود به محل مورد نظر اعزام گشته و همه عملیات مورد نیاز برای تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه را انجام می نمایند. كارشناسان اعزامی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات مشکلات اقدام کنند. خدمات مرتبط با تعمیر محدود به مورد تعمیری خاصی نیست و همه مشکلات و اشكالات مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می گردد. تعمیر تلویزیون ایرانی

مركز تعمیر تلویزیون ایرانی

تعمیر و رفع مشکلات ایجاد شده در انواع تلویزیون و برد دستگاه ها اگرچه ادعای بسیاری از مراكز فعال در سطح شهر است لیكن با توجه به پیشرفت ساخت و تولید جدید تلویزیون انواع برند ها، آنالیز و تعمیر انجام شده باید به دست كارشناسان و كارشناسانی صورت پذیرد كه ضمن آشنایی و تسلط كامل با پیشرفته ترین تكنولوژی و تجهیزات روز دنیا، دانش فنی مورد نیاز را كسب كرده باشند.

لذا عدم توجه به این امر و مراجعه به مراكز غیرمجاز برای انجامِ تعمیر انواع تلویزیون و برد، سبب می گردد تا بسیاری از دستگاه ها پس از تعمیر در مركز غیرمجاز، هیچ گاه كیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاهی با خرابی بیش از پیش، امكان بهبود و تعمیر آن ها برای همیشه از بین برود.

از این رو پیشنهاد مركز حرفه ای ایکس ویژن سرویس به شما این است پیش از مراجعه به این مراكز دقت و اطلاعات لازم را كسب نمائید لازم به ذكر است تعمیر تلویزیون و بُردها به صورت حرفه ای و همراه ضمانت صورت می گیرد مركز حرفه ای تعمیر ایکس ویژن سرویس همه تلویزیون و برد هایی را كه توسط كارشناسان این گروه تعمیر می شوند یک ماه ضمانت می كند. تعمیر تلویزیون ایرانی

مزایای تعمیر تلویزیون در منزل

  • به علت وجود قطعات جانبی تلویزیون به همراه كارشناس، نیازی به خروج از محل برای تهیه قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه جویی نموده اید. تعمیر تلویزیون ایرانی
  • همه مراحل تعمیر پس از كسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  • كارشناس تعمیر تلویزیون در منزل، برای افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی هایی در زمینه خرید و تعمیر تلویزیون ارائه می گردد.
  • به علت انجام تعمیر تلویزیون در منزل نیازی به جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون نخواهید داشت.
  • با استفاده از این سرویس از مشكلاتی كه امکان دارد در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می گردد.
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • به علت انجام تعمیر تلویزیون در منزل مي توانید بر مراحل تعمیر تلویزیون نظارت داشته باشید. تعمیر تلویزیون ایرانی
  • كارشناسان تعمیر كه به محل اعزام می گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیر تلویزیون نخواهند داشت، چون همه ابزار تعمیراتی را با خود به همراه دارند.
  • كارشناسان با تجربه و متعهد این مركز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از كاربرد آن ها در حین تعمیر خودداری می كنند.
  • پیش از اقدام به تعمیر توسط كارشناسان این مركز مي توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر دستگاه تلویزیون اطلاع پیدا کنید.
  • در این روش شما مي توانید همه پرسش های خود را با كارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن ها اقدام كنید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: