ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن منتظر شماست تا مشکلات پیش آمده برای تلویزیون را حل کند. یکی از وسایل خانگی بسیار پرکاری كه تقریبا هر روز به مدت چند ساعت مورد استفاده شما قرار می گیرد، تلویزیون خانگی تان است.

این وسیله الکترونیکی با پیچیدگی های ساختاری خود و به خاطر فرسودگی و استهلاک کاركرد و همچنین اشتباه در نگهداری و مراقبت از آن، دچار خرابی و مشکلات کوچک و بزرگی می شود كه برای برطرف كردن آن ها احتمالا نیاز به تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن خواهید داشت.

 

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

در هرکجای تهران و کرج که هستید و هر مشکلی که دارید

می توانید برای ثبت درخواست تعمیر و عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن

با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت کنید

02122873005

 

تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن سرویس تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن شرکت مادیران است و شما عزیزان برای ارتباط با آن ها می توانید با شماره 22873005-021 در تماس باشید.

مهم ترین خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون یکس ویژن در تهران كه به عهده شرکت مادیران است، به شرح زیر است:

  • در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن كه به عهده شرکت مادیران است، برای بررسی و تعمیر محصولات از قطعات فابریک استفاده می شود.
  • تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در نمایندگی رسمی، آموزش دیده و متخصص در امور بررسی و تعمیر انواع تلویزیون این برند است.
  • پس با کمک قطعات فابریک و تعمیرکار آموزش دیده نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن، به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر تلویزیون خود کمک شایانی مینمایید.

آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران

مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن طی سال ها تجربه در زمینه سرویس دهی خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به خوبی به این نتیجه دست پیدا كرده است كه همه لوازمی كه ارتباط مستقیم با سلامت و بهداشت مردم دارد از اهمیتی خاصی برخوردار بوده و شرکت ها و برندها نیز برای این کار همه توان خود را به کار برده اند تا محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید كنند.

با توجه به آمار فروش و تولید تلویزیون ایکس ویژن به راحتی می توان متوجه شد كه این لوازم خانگی مورد استقبال مردم واقع شده و همه کسانی كه از این محصولات استفاده می كنند در خرید بعدی خود مطمئنا به دنبال لوازم خانگی ایکس ویژن خواهند گشت چون ما اعتقاد داریم كه تولید محصول با کیفیت نیازی به تبلیغات نداشته و همه هزینه های هنگفتی را كه در بخش تبلیغات نیاز به صرف كردن است را در بخش تولید و کیفیت تولید لوازم خانگی ایکس ویژن به کار می بریم.

شرایط گارانتی تلویزیون ایکس ویژن

ضمانت تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن نشان از کیفیت تعمیرات دارد. مدت زمان این ضمانت با توجه به تعمیرات انجام شده مشخص می شود. در مدت ضمانت، درصورت ایجاد مشکل قبلی برای تلویزیون خود می توانید دوباره با این مرکز تماس بگیرید؛ تا تعمیرکاران تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن این بار بدون دریافت هزینه، مشکل به وجود آمده برای تلویزیون ایکس ویژن را حل كنند.

آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

مرکز مجاز تعمیرات ایکس ویژن (ایکس ویژن) هر ساله با برگزاری دوره های آموزشی برای نمایندگان تلویزیون ایکس ویژن، این نمایندگان را با روش های تعمیر لوازم خانگی ایکس ویژن آشنا كرده و نحوه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را به آن ها آموزش می دهد.

شما می توانید با خیالی آسوده زمانی كه تلویزیون شما با مشکل مواجه می شود و نیاز به تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن دارد با تعمیرگاه مجاز تلویزیون ایکس ویژن تماس گرفته تا ما متخصص ترین و ماهرترین تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن را برای شما ارسال كنیم تا در کمترین زمان ممكن و با هزینه ای منطقی نسبت به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اقدام كرده و آن را مانند روز اولش به شما تحویل دهیم.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به صورت کاملا حرفه ای و مجاز بدون نیاز به جابجایی یا حمل و انتقال تلویزیون به تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن در محل / منزل، توسط تعمیرکاران این مرکز امکانپذیر خواهد بود. انجام مراحل بررسی و تعمیرات موفق بدون هیچ محدودیتی در محل زندگی کاربران، به واسطه برخورداری از دانش و تجربه های موفق تعمیرکاران ایکس ویژن سرویس امکانپذیر شده است.

قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن

اگر شما هم از تلویزیون ایکس ویژن استفاده می كنید كه با مشکلی مواجه شده است و می خواهید هزینه دقیق تعمیر آن را بدانید؛ تنها کافی است كه با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. تعمیرکاران این مرکز پس از بررسی این تلویزیون مشکل اصلی آن را پیدا كرده و هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را تخمین زده و به شما اطلاع می دهند؛ تا اگر تمایل داشتید، پروسه تعمیرات آن را آغاز كنند.

نمایندگی ایکس ویژن پیروزی

یکی از مهم ترین سوالاتی كه برای هر کاربری درصورت معیوب شدن تلویزیونش به وجود می آید این است كه هزینه تعمیر تلویزیونم چقدر می شود؟ همانطور كه می دانید نمی توان بدون تشخیص مشکلی كه برای تلویزیون به وجود آمده است، هزینه تعمیر آن را تخمین زد؛ به طوری كه ابتدا باید پروسه بررسی تلویزیون انجام شود تا مشخص شود كه دقیقا چه مشکلی برای این تلویزیون به وجود آمده است.

در پروسه بررسی تلویزیون علاوه بر مشخص شدن منشا مشکل تلویزیون، مشخص می شود كه امکان تعمیر قطعه معیوب شده وجود دارد یا باید آن را تعویض كرد. براساس این موارد، میزان هزینه تعمیر تلویزیون تخمین زده می شود.

تعمیرات تلویزیون شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل تلویزیون ایکس ویژن خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم كرد.

ضمانت سرویس و تعمیرات

اگر خرابی دوباره تلویزیون ایکس ویژن شما از همان مشکلی باشد كه شما برای حل آن با تعمیرگاه ایکس ویژن سرویس تماس گرفته باشید و کمتر از یک ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق ضمانت ایکس ویژن سرویس تعمیر و حل عیب تلویزیون شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممكن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی كه شما اعلام می كنید برای ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی ایکس ویژن شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در همه نقاط تهران این ضمانت را می دهیم كه بررسی و حل عیب تلویزیون شما در سریعترین زمان ممكن انجام شود.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: