ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

امروز با پست جذاب ایده قرار دادن تلویزیون آمده ایم تا چندین ایده برای میز تلویزیون ها، دیوار پشت تلویزیون، چیدمان روی میز تلویزیون و … به شما ارائه دهیم.

قبل از شروع مطلب خودمان را به شما معرفی می کنیم، ایکس ویژن سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بوده که با کمک کادر حرفه ای خود، تلویزیون های شما را در هرکجای تهران و کرج که باشید تعمیر می کند. یعنی هر زمان برای تلویزیون های شما مشکلی پیش آمد که نمی توانستید مثل گذشته از آن لذت ببرید، دوای درد تلویزیون پیش ماست! با ما تماس بگیرید و بعد از اعلام مشکل درخواست خود را برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل ثبت کنید.

ایده قرار دادن تلویزیون در منزل و تزیین میز تلویزیون!

انتخاب رنگ های تیره تر برای دیوار پشت تلویزیون، از دیگر انتخاب هایی است كه شما می توانید برای دیزاين منزل انتخاب كنید. از دیگر ایده هایی كه می توان برای دیزاين خانه به كار بست، قرار دادن تلویزیون در داخل باکس است.

انتخاب بهترین مكان برای گذاشتن تلویزیون در منزل جدید از دغدغه های بسیاری از افراد است. قرار دادن تلویزیون در فضای نشیمن به نوع نقشه و طراحی داخلی منزل بستگی دارد.

اگر کتابخانه دیواری بزرگی دارید، می توانید مرکز آن را به تلویزیون خود اختصاص دهید. یا می توانید تلویزیون را در ارتفاعی متناسب با خط دید خود روی دیوار نصب كنید. سپس، اطراف آن را با انواع قاب های عکس، نقاشی و دیگر وسایل تزئینی دیوارکوب تزئین كنید. از دیگر ایده های ترکیب تلویزیون با وسایل تزئینی اين است كه اطراف آن را با طاقچه ها یا حتی گلدان های دیواری زینت ببخشید. اين كارها باعث می شود تا دیواری كه تلویزیون روی آن نصب است به نقطه اصلی توجه ها تبدیل شود.

بهترین ارتفاع برای قرار دادن تلویزیون چه قدر است؟
در تحقیقی كه در آمریكا صورت گرفته بود مشخص شد نزديک به 96 درصد خانه ها دارای تلویزیون هستند. امروز ما به يکی از نكات بسیار مهم هنگام نصب تلویزیون یعنی ارتفاع آن خواهیم پرداخت. چرا چنین نکته ای مهم است؟ چون ارتفاع نا مناسب تلویزیون می تواند به درد های گردن منجر شود.

نكات زیادی هنگام نصب تلویزیون باید در نظر گرفته شوند از اندازه و کیفیت تلویزیون شما گرفته تا فاصله آن با اولین محل قرار گرفتن بیننده. اما يک قانون همیشگی وجود دارد و آن قانون اين است كه در هر حالی خط مرکزی صفحه تلویزیون باید منطبق با خط دید بیننده باشد.

بنابراين عواملی كه هنگام انتخاب ارتفاع تلویزیون خود باید در نظر بگیرید اول ارتفاع متوسط بیننده و دوم اندازه تلویزیون است. برای اين كار می توانید تلویزیون خود را اندازه بگیرید در باره ارتفاع بیننده هم باید بگوییم كه به طور متوسط ارتفاع يک نفر كه روی كاناپه نشسته باشد 105 سانتی متر از سطح زمین است.

ایده قرار دادن تلویزیون در منزل

جای تلویزیون در پذیرایی مستطیل

ایده قرار دادن تلویزیون گچی

تلویزیون را در کجای خانه قرار دهیم

جای تلویزیون در خانه های کوچک

جای تلویزیون در خانه های کوچک

جانمایی تلویزیون در منزل

بهترین جای تلویزیون در منزل

دکور پشت تلویزیون

جدیدترین دکور پشت تلویزیون

جدیدترین دکور پشت تلویزیون

دکور پشت تلویزیون با چوب

جای تلویزیون در فنگ شویی

دکور تلویزیون دیواری

جدیدترین دکور پشت تلویزیون

ایده قرار دادن تلویزیون و چیدمان میز تلویزیون در خانه

ایده برای تلویزیون و میز تلویزیون

ایده قرار دادن تلویزیون و دکوراسیون تلویزیون و میز تلویزیون

چیدمان میز تلویزیون در منزل

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به شما کمک کنیم! نظراتتان را برای ما و خوانندگان دیگر ایکس ویژن سرویس به اشتراک بگذارید!

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: