ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

ما آدرس سرویس تی وی  تعمیرات تلویزیون ایکس ویژندر تهران و كرج را برای سرعت بخشیدن به فرايند تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در اختیارتان قرار می دهیم. شما می توانید با تماس با اين مجموعه از آن ها بخواهید تعمیر کاران فعال خود را به محل موردنظر اعزام كنند و تعمیر لازم روی تلویزیون شما انجام شود.

آدرس سرویس تی وی  تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران

آدرس سرویس تی وی  تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شعبه مرکزی

خ شریعتی پاينتر از پاسداران ساختمان پیشگام واحد ۷

02122873005

آدرس  تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شعبه امام خمینی

خ امام خمینی بعد از كارون ب سمت نواب پ ۲۱۵ واحد ۲

02165821416

آدرس  تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شعبه كرج

كرج میدان توحید خ ابان پ۴۴ ط۲

09199211038

آموزش تعمیر تلویزیون ايکس ویژن

آموزش تعمیر تلویزیون ايکس ویژن برای كاربران اين تلویزیون ضروری است. در همه مدل های ايکس ویژن يک عدد چراغ نشانگر وضعیت به نام چراغ استندبای در جلوی تلویزیون وجود دارد كه نشانه اين است كه تلویزیون در وضعیت استند بای (آماده به كار) است و یا خاموش است.

انواع حالت های مختلف چراغ استندبای تلویزیون ايکس ویژن :

چراغ استندبای چشمک زن زرد : به طور معمول شش بار مشغول چشمک زدن است و به اين معنی است كه تلویزیون در حال روشن شدن است.

چراغ استندبای قرمز: به اين معنی است كه چراغ تلویزیون خاموش است.

چراغ استندبای سبز: تلویزیون روشن و مشغول كار كردن است.

فروش قطعات تلویزیون ايکس ویژن

يکی از خدمات برجسته و بسیار مهم و كاربردی سرویس تی وی، تامین قطعات اورجینال و اصل برای تعمییرات تلویزیون های ايکس ویژن است. كارشناسان فنی سرویس تی وی در مرحله اول تعمیر، همه تلاش خود را به كار می گیرند تا قطعه خراب را تعمیر کنند و فقط وقتی تعمیر قطعه خراب امکان پذیر نبود، آن را با نمونه اصل و با کیفیت تعویض كنند. آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در همین وب سایت درج شده است.

قیمت ال سی دی تلویزیون ايکس ویژن

هر برند، سیستم انحصاری خود را دارد و قطعات هر برندی از لحاظ قیمت با يکدیگر متفاوت است و می تواند در هزینه تعمیر تلویزیون و ال سی دی تفاوت ایجاد کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن  با ما تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در كرج

اگر تلویزیون ايکس ویژن شما در استفاده دراز مدت مستهلک شد و یا هر مشکل جزئی و کلی دیگری به آن وارد آمد كه در هنگام تماشا حس لذت بخش گذشته را به شما منتقل نكرد، بدون هیچ نگرانی و تردیدی با كارشناسان فنی سرویس تی وی تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را مطرح كنید.

کادر مجرب و متخصص سرویس تی ویمی تواند در کوتاه ترین زمان ممكن، تعمیر، تعمیر و تعویض قطعات همه مدل های تولید شده تلویزیون ايکس ویژن، از جمله تلویزیون های هوشمند اين برند، پلاسما، ال سی دی و ال ای دی را بر عهده گیرد و خدمات ممتاز و متمایزی را در اختیار شما قرار دهد.

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن شرق تهران

بهترین مکان برای تعمیر تلویزیون شما تعمیری است كه در نزديکی منزل شما قرار دارد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران مجموعه سیاری فراهم كرده كه در صورت نیاز شما فورا در محل حاضر شده و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهد.

تعمیر تلویزیون شرق تهران نامی آشنا در تعمیر تلویزیون است. مشتریان گرامی برای ثبت در خواست می توانند از شماره های تماس ما استفاده كنند و یا فرم درخواست آنلاين را از مجموعه تعمیر تلویزیون شرق تهران درخواست كنند. آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شرق تهران در قسمت تماس با ما درج شده است.

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن غرب تهران

شرکت مرکز ایکس ویژن سرویس با همكاری مجموعه ای از كارشناسان جوان و كاربلد و با به كارگیری از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا تعمیر تلویزیون شما را با بهترین قطعات انجام دهد. اگر شما هم دارای يکی از تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی، oled ايکس ویژن هستید. ولی تلویزیون شما به هر علت دچار مشکل در عملكرد شده است، می توانید با اين نمايندگی تماس بگیرید تا عیب تلویزیون شما را در محل و منزل شما برطرف كنند.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون، به دو روش انجام می شود. شیوه نخست مراجعه به تعمیرگاه مرکزی و تحویل تلویزیون خراب به تعمیركاران تعمیر. در اين روش همه سرویس های مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون در اين مرکز انجام می شود. روش دوم، ثبت درخواست «تعمیر تلویزیون غرب تهران» از طریق فرم تماس یا تماس با شماره های تعمیرگاه مرکزی حضور كارشناس تعمیر در محل است.

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن شمال تهران

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی و تعویض قطعات انواع تلویزیون است. شما كاربران گرامی می توانید با انتخاب صحیح مرکز تعمیر تلویزیون در کمترین زمان و با هزینه مصوب، تلویزیون خراب خود را تعمیر كنید.

نمايندگی تخصصی تعمیر تلویزیون ايکس ویژن شمال تهران برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می كند. از جمله خدمات تلویزیون ايکس ویژن كه در شمال تهران به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به نصب و تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در محل در تهران و شهرستان های تهران اشاره كرد.

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن جنوب تهران

نمايندگی تعمیر تلویزیون ايکس ویژن جنوب تهران، از جمله خدماتی است كه نمايندگی اين شرکت در چهارچوب تعمیر لوازم خانگی ايکس ویژن به كاربران ارائه می دهد. برای هرچه بهتر انجام شدن فرايند تعمیر تلویزیون ايکس ویژن، جمعی از كارشناسان اين زمینه مراحل آن را بر عهده گرفته اند. همینطور با توجه به ساختار تلویزیون ايکس ویژن، ابزار و تجهیزات پیشرفته ای برای تعمیر اين تلویزیون به كار گرفته شده و به اين صورت، هر مشکل و اختلال در عملكرد آن برطرف خواهد شد.

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن با ايکس ویژن سرویس

برای تعمیر تلویزیون ايکس ویژن می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذكر شده با ما تماس بگیرید. آدرس نمايندگی تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در همین صفحه درج شده است كه می تواند برای شما مفید واقع شود.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: