ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر از هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن چیزی نمی دانید، این مقاله مختص به شماست! اگر تلویزیون شما این روزها دچار مشکلاتی شده است که دیگر مثل سابق نمی توانید از آن لذت ببرید، با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اگر به قطعات اصل نیاز داشته باشد بستگی به هزینه دلار دارد و از آن جا که هزینه دلار دارای نوسان بسیاری است، باید مورد بررسی قرار بگیرد.

هزینه تعمیر تلویزیون می تواند در صورت ایراد اجزای جزئی مثل لامپ تصویر از چند صد هزار تومان تا تعمیر و تعویض نمایشگر که در بعضی اوقات به هزینه میلیونی می رسید، متفاوت باشد.

تلویزیون های LED، LCD و پلاسما نسبت به تلویزیون های ساده هزینه تعمیر بیشتری دارند. تلویزیون می تواند در بخش های مختلفی مثل بخش نمایشگر، تنظیمات برق و یا صدا دچار اختلال شود و تعمیر هر بخش هزینه جداگانه ای دارد.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن چقدر است؟

هزینه تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون شامل هزینه قطعه به کار رفته، دستمزد سرویسکار و دیگر هزینه های مربوط به حمل و نقل قطعات و هزینه منتقل کردن تلویزیون به کارگاه تخصصی است. در ادامه شما را با جزئیات هزینه تعمیر تلویزیون آشنا می کنیم.

هزینه تعویض پنل نمایشگر

پنل تلویزیون گران قیمت ترین قطعات این دستگاه ها بوده و در سال های گذشته به علت افزایش ناگهانی دلار، هزینه تعمیرات آن بسیار بالا رفته است. به همین علت مردم بیشتر اوقات با وارد شدن ضربه به پنل، دیگر تمایل به تعویض آن ندارند و به همین علت، واردات پنل تلویزیون در سال اخیر بسیار کم شده و این کالا را نایاب کرده است.

هزینه تعمیر لامپ تصویر و بک لایت تلویزیون

متداول ترین اشکالاتی که نشان از خراب بودن بک لایت می دهد:

  • سیاه شدن تصویر درحالی صدا هست
  • چشمک زدن تصویر یا قطع وصل تصویر
  • ظاهر شدن لکه های سیاه که در تصاویر سفید بیشتر مشخص است
  • ایجاد نقاط روشن بر روی صفحه این روشنای به صورت کامل مشخص است
  • قطع شدن تصویر پس از چند دقیقه کارکردن تلویزیون

از آن جا که بک لایت تلویزیون هم قابل تعمیر است و هم قابل تعویض، باید توسط کارشناسان بررسی شود تا هزینه قطعی اعلام گردد.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن – تعمیر منبع تغذیه

برد تغذیه، همانطور که از نامش مشخص بوده وظیفه دارد که تغذیه تلویزیون را تامین کند. تلویزیون از طریق انرژی برق تامین می شود و اگر برق به درستی به همه بخش تلویزیون مورد نظر شما نرسد می تواند در بخش های مختلف آن خلل ایجاد کند. هزینه تعمیر این قطعه بسیار نخواهد بود.

هزینه تعمیر برد تلویزیون هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

اگر شما برای تلویزیون خود از یک کابل بی کیفیت استفاده کنید که با تلویزیون شما سازگار نیست و اورجینال ناست، احتمال ایراد بخش مادربرد را افزایش داده اید. استفاده از قطعات بی کیفیت باعث سوختن cpu تلویزیون می شود. برای تعمیر این قطعه باید قطعه را عیب یابی کرد و تعویض آن هزینه بالاتری نسبت به تعمیر دارد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل

یکی از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، سرویس تعمیر تلویزیون در محل یا منزل است. با وجود این سرویس نیاز به نقل و انتقال تلویزیون برای بررسی و تعمیر نیس و کارشناسان تعمیر با حضور در منزل می توانند تعمیر تلویزیون را به انجام برسانند.

تیم اعزامی به محل، شامل بهترین کارشناسان تعمیر تلویزیون بوده و می توانند همه اشکالات این محصول را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کند. این گروه با کمک بهترین تجهیزات و ابزار مرود نیاز برای تعمیر، به بررسی تخصصی تلویزیون می پردازند. با وجود واحد تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل می توانید از به صورت حضوری بر مراحل تعمیر نظارت داشته و از شیوه تعمیر مطمئن شوید.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن – آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن – فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن – آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن – قیمت لامپ تصویر تلویزیون ایکس ویژن – هزینه تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با سرویس TV

در ادامه، توضیحی از ویژگی های خدمات حرفه ای تعمیر تلویزیون آورده ایم.

استفاده از قطعات اصلی:

از با اهمیت ترین پارامترهای تعمیر تلویزیون، استفاده از قطعات مصرفی و لوازم یدکی اصلی و اورجینال در همان برند تلویزیون است.

برخورداری از معتبرترین شرکت ها:

یکی دیگر از ویژگی مشخص این خدمات این بوده که برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بهترین و معتبرترین شرکت ها، کارشناسان و تعمیرکاران به شما معرفی می شوند. طوری که مجموعه ای از بهترین کارشناسان پیش روی شما قرار می گیرد.

بررسی کامل تلویزیون:

در صورت رو به رو شدن تلویزیون خراب اولین و منطقی ترین کار انجام مشاوره با یک کارشناس حرفه ای است تا اطلاعات کاملی از هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به دست آورید.

شما می توانید با کارشناسان تعمیر سرویس تی وی تماس گرفته و با ارائه مدل تلویزیون خراب درخواست مشاوره ارائه کنید و با یکی از تعمیرکاران مجموعه سرویس تی وی مشاوره داشته باشید. لطفا پیش از درخواست مشاوره مدل کد کامل تلویزیون و مشکل ایجاد شده را یادداشت کنید چرا که مهم ترین گزینه برای بررسی دقیق مدل تلویزیون شما و مشکل ظاهری تلویزیون است. هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: