ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن – اگر تلویزیون شما بدون دلیل مشخصی كار نمی كند، همیشه یك مشكل سخت افزاری نیست. قبل از اینكه هزینه ای خرج كنید، برای انجام چند جستجو در اینترنت وقت بگذارید و بررسی كنید.  سرویس تی وی،  تلویزیون ایکس ویژن را برعهده دارد و یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات تعمیراتی محسوب می شود.

 تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

مشكلات رایج بسیاری وجود دارد كه می تواند منجر به یك تلویزیون بدون عكس العمل یا یك عكس آشفته شود و بیشتر آن ها نیازی به ترمیم جسمی واقعی ندارند. اگر مشكل سخت افزاری دارید، با بعضی تحقیقات سریع می توانید تعمیر یا تعویض آن را انجام دهید.

ابتدا بررسی انجام دهید

اولین قدم شما باید بررسی سایت سازنده تلویزیون خود باشد تا ببینید آیا دارای یك ابزار یا راهنمای بررسی است. بسیاری انجام می دهند، و آنها می توانند مشاوره و راه حل های بالقوه خاص مدل را ارائه دهند. نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن 

اگر این مشكل شما را برطرف نكرد، شماره مدل و مدل تلویزیون و همینطور شرح مشكل را جستجو كنید، مثل این: “mybrand xxxx-3210-ac روشن نمی شود. شما باید سایت های بسیاری را جستجو كنید كه در آن افراد با همان مشكل به جستجوی كمك پرداخته اند.

این فرآیند امكان دارد به شما كمك كند راه حل های احتمالی، اعم از DIY یا ترمیم كامل را محدود كنید. همینطور امكان دارد درك كنید كه هزینه تعمیر چقدر است، چه نوع سوالاتی باید بپرسید یا – در بهترین حالت – آیا این یك مسئله شناخته شده بوده كه منجر به فراخوان می شود.

درباره هزینه  تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تحقیق كنید

اگر تلویزیون شما به وضوح آسیب دیده است یا بررسی مشكل را به مشكل سخت افزاری خاصی محدود كرده است، مرحله بعدی این بوده كه بدانید هزینه تعمیر چقدر است. تعدادی از سایت ها می توانند میانگین هزینه های تعمیر ملی یا منطقه ای را به شما بدهند كه به شما یك مرجع می دهد.

بعد، برای دریافت برآورد با تعمیرگاه های معتبر محلی تماس بگیرید. بعضی تخمین های رایگان می زنند، در حالی كه دیگران هزینه وقت كارشناسان خود را می گیرند.

این منطقی بوده و لزوماً یك قانون نیست. هر كس كه تخمین او به طور قابل توجهی بالاتر یا كمتر از بقیه باشد یا میانگین های تحقیق شده شما قابل رد شدن است.

بیشترین تعمیر به تعدادی از مشكلات راجعه منجر می شود، از جمله تعویض صفحه، تعویض برد اصلی یا برد منبع تغذیه تلویزیون یا گاهی اوقات یك قطعه مشكل ساز مثل خازن یا مقاومت كه خراب است.

این هزینه منعكس كننده نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن – زمان كارشناسان و گاهی اوقات، هزینه اضافی برای انجام تعمیر در خانه شما است نه در فروشگاه. نماین

دگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن 

هزینه های نسبی را وزن كنید

در تلویزیون های صفحه تخت متوسط ​​، تعمیر صفحه شكسته یكی از پرهزینه ترین تعمیر است. معمولاً در همه صفحه ها به جز بزرگ ترین صفحات، بیش از هزینه تلویزیون تعویض است. صفحه تلویزیون بزرگ تر تعویض بیشتری دارد، ولی تلویزیون های خود هم دارای قیمت بالاتری می باشند، پس امكان دارد همچنان به نفع شما باشد.

نام تجاری هم مورد توجه قرار می گیرد. در یك مارك بزرگ مثل سامسونگ، قیمت تعمیر صفحه تلویزیون امكان دارد به دلیل معمول بودن بسیار كمتر از بسیاری دیگر باشد. تهیه قطعات امكان دارد برای تلویزیون های كمتر شناخته شده یا خارج از مارك سخت تر باشد.

پس از برآورد خود، آن را با هزینه خرید تلویزیون جایگزین مقایسه كنید. اگر این دو كاملاً به هم نزدیك باشند، خرید یك تلویزیون جدید – با ضمانت كامل و همه جدیدترین ویژگی ها – امكان دارد گزینه خوبی باشد.

حساب برای نامشهودها

گاهی اوقات به دلیل عوامل دیگر این یك تصمیم ساده دلاری نیست. یك سوال واضح برای پرسیدن این بوده كه “آیا می توانم در این مورد كار كنم؟” اگر یك مجموعه ورودی خراب باشد، ولی سایر موارد كار كنند.

مثلا، پاسخ آسان این بوده كه تلویزیون های خود را به ورودی های دیگر تغییر دهید. شاید لازم باشد آداپتور یا مبدل بخرید، ولی این معمولاً ارزان تر از تعمیر تلویزیون است.

عامل دیگر كیفیت نسبی است. اگر چند سال پیش تلویزیون شما پیشرفته بود، احتمالاً امروز می توانید ویژگی های آن را با مدل بسیار ارزان تری تكرار كنید، ولی آیا كیفیت آن یكسان است؟ نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن 

مدل های پیشرفته تمایل به كیفیت ساخت بهتری دارند و شامل قطعات با كیفیت بالاتر می باشند و امكان دارد ورودی های بیشتری داشته باشند یا كنترل های بهتری برای تصویر و صدای شما داشته باشند.

حتی امكان دارد بخواهید از بعضی از ویژگی های جدید خودداری كنید. تلویزیون های هوشمند داده های كاربر را برای تولیدكنندگان و اشخاص ثالث خود ارسال می كنند و حتی بعضی هم در شنود مكالمات گرفتار شده اند. نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

بینندگان با حفظ حریم خصوصی ترجیح می دهند ویژگی های هوشمند خود را از طریق تلویزیون متصل مثل Roku یا Fire Stick بدست آورند، كه علاوه بر این ارزان تر و آسان تر بوده و می توان آن را جایگزین كرد.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: