ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آماده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر ال سی دی ایکس ویژن و تعمیر ال ای دی ایکس ویژن با بهترین كیفیت و سریع ترین زمان ممكن در تهران و كرج است.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، LCD و LED ایکس ویژن (xvision) سال های زیادی بوده كه پشتیبانی و خدمات دهی به یكی از معتبرترین و باكیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال ها كار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت كند.

تلویزیون ایکس ویژن با کمک حرفه ترین و با سابقه ترین كارشناسان تلویزیون، ال سی دی و ال ای دی ایکس ویژن توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا، كار سرویس و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را در همه تعمیرگاه های مجاز ایکس ویژن به عهده بگیرد.

 

 تعمیر ایکس ویژن در تهران و کرج

سرویس تعمیر در همه نقاط شهر تهران به صورت یكسان ارائه می گردد.  به اطلاع مشتریان عزیز گرامی می رساند بیشتر مواقع تعمیر تلویزیون در منزل یا محل كار مشتری انجام می گیرد و در بعضی از موارد خاص كه ضرورت ایجاب می كند. برای اطلاع از چگونگی ارسال تلویزیون،حتما با دفتر نمایندگی تماس بگیرید.

تلویزیون دیر روشن می شود

این مشكل مربوط به برد پاور تلویزیون بوده كه باید قطعات فرسوده شده برد پاور تعویض شود. تعمیر برد پاور در منزل و محل مشتری انجام می شود. تعمیر با قطعات فابریك و با ضمانت سه ماهه انجام می شود.

مشکل پاور تلویزیون

این اختلال مربوط به برد پاور تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن است. در بعضی مواقع هم از برد مین هم می تواند باشد. تعمیر برد پاور تلویزیون در منزل انجام می شود. این اختلال بیشر مربوط به نیم سوز شدن قطعات نیمه هادی بوده كه باید مورد بررسی قرار بگیرد. تعمیر ال سی دی ایکس ویژن با ضمانت یك ماهه انجام می شود.

قطع شدن تصویر تلویزیون نمایندگی تعمیر ایکس ویژن

این مشكل مربوط به بك لایت تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن بوده كه در بعضی مواقع به دلیل اختلال برد پاور و اینورتر هم می تواند باشد. تعمیر این اختلال در منزل و محل شما انجام می شود و شامل یک ماه ضمانت است.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

این اختلال مربوط به پنل تلویزیون بوده كه بیشتر بر اثر آب خوردگی و ضربه خوردن به وجود می آید. اگر پنل دچار آب خوردگی نشده باشد با تعمیر برد تصویر به حالت اول بر می شود. تعمیر تلویزیون در منزل و محل شما انجام می شود و نیازی به انتقال تلویزیون به تعمیرگاه است. تعمیر با ضمانت یک ماهه انجام می شود.

تلویزیون خاموش شده و چراغ جلوی تلویزیون چشمك می زند

این مشكل در تلویزیون های ال سی دی ایکس ویژن مربوط به برد پاور تلویزیون بوده كه تعمیر برد پاور در محل مشتری انجام می شود. تعمیر برد با ضمانت و قطعات اصلی انجام می شود.

تلویزیون روی حالت استندبای مانده است

این مشكل در بیشتر موارد به دلیل فرسوده شدن قطعات پاور تلویزیون بوده كه برای تعمیر بای قطعات فرسوده با قطعات اورجینال تعویض شود در مواردی از برد مین هم می تواند باشد.

تلویزیون بعضی وقتی روشن می شود

این مشكل در بیشتر موارد مربوط به برد پاور تلویزیون بوده كه بعضی وقتی روشن می شود و بعضی وقتی روشن نمی شود. تعمیر در منزل انجام می شود. نمایندگی تعمیر ایکس ویژن

تلویزیون خاموش شده است

این اختلال در بیشتر مواقع مربوط به برد پاور تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن بوده كه معمولا در اثر نوسان برق به وجود می آید. در این حالت به دلیل بالا رفتن برق امكان اختلال برد مین هم می تواند باشد كه باید اول برد پاور تعمیر شود تا بتوان برد مین تلویزیون را تست كرد.

تلویزیون دیر روشن می شود

این مشكل در تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن بیشتر مربوط به برد مین بوده كه بیشتر مواقع به دلیل فرسودگی قطعات برد بوده كه ما تعمیر را با قطعات درجه یك و مرغوب انجام می دهیم. گاهی كه دیر برای تعمیر تلویزیون اقدام شود برد قابل تعمیر نبوده و باید تعویض شود. تعمیر برد مین ال ای دی در منزل انجام می شود.

تلویزیون خاموش و روشن می شود

این اختلال در بیشتر مواقع مربوط به برد مین تلویزیون بوده كه تعمیر برد مین در منزل و محل شما انجام می شود. تعیمرات مین برد با قطعات اصلی انجام می شود.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

این اختلال در تلویزیون های ال ای دی شایع بوده كه بر اثر آب خوردگی و ضربه وارد شدن به پنل تلویزیون به وجود می آید. در صورت اختلال پنل تلویزیون تعمیر تلویزیون مقرون به صرفه است. نمایندگی تعمیر ایکس ویژن

ورودی های تلویزیون كار نمی كند

این مشكل مربوط به برد مین تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن بوده كه تعمیر مین برد در منزل و محل مشتری انجام می شود. در بعضی مواقع به دلیل خراب بودن تلویزیون ورودی كه به تلویزیون زده شده است این مشكل به وجود می آید. نمایندگی تعمیر ایکس ویژن

صدای تلویزیون قطع شده است

این مشكل مربوط به برد مین تلویزیون بوده كه تعمیر برد مین با ضمانت انجام می شود. این مشكل در تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن شایع است. نمایندگی تعمیر ایکس ویژن

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: