ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن یکی از بهترین مراکز ارائه تعمیرات محسوب می شود. برند ایکس ویژن یکی از برندهای محبوب ایرانی است که در زمینه پکیج  فعالیت می کند.

تعمیر و خدمات پس از فروش سرویس تی وی به دلیل اهمیت به نظر مردم و دور کردن دغدغه های آن ها اقدام به ارائه خدمات تعمیر تلویزیون با بهترین کیفیت کرده است.

تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن در تهران و کرج، با کمک کارشناسان ماهر و کارآمد برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران و کرج، توانسته است جزو معتبرترین ها شناخته شود.

علت خاموش نشدن تلویزیون ایکس ویژن

رفع مشکل تلویزیون ایکس ویژن سخت نیست اما نیاز به یک متخصص نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن دارد. خاموش نشدن تلویزیون یکی از عجیب ترین مشکلاتی است که می توان به این گونه سیستم ها ربط داد. در این خصوص می توان موارد زیر را عامل خاموش نشدن تلویزیون معرفی کرد:

    • وقتی با استفاده از ریموت کنترل نمی توانید تلویزیون را خاموش کنید، باطری های کنترل را چک کنید. احتمال قرار نگرفتن باتری ها در جای خود وجود دارد. شاید هم عمر باطری به سر رسیده است.
    • اگر باطری سالم است، دکمه های ریموت کنترل را تست کنید. اگر صرفا دکمه پاور و دیگر دکمه ها کار نمی کنند،شاید کنترل مورد نظر در معرض رطوبت و یا ضربه ناگهانی قرار گفته باشد. در این خصوص با فشار آوردن بیش از حد بر روی دکمه پاور می توانید تلویزیون را خاموش کنید، اما این کار صرفا جهت مدت زمان اندکی جوابگو خواهد بود.
    • اگر دکمه پاور روی تلویزیون کار نمی کند، می توان مشکل مربوطه به عدم تجهیز مناسب در زمان تولید و یا استفاده بیش از حد از دکمه مربوطه باز گردد.
    • در برخی از شرایط، با استفاده از ریموت کنترل و یا دکمه روی دستگاه قادر به خاموش کردن تلویزیون نیستید. در این صورت باید کابل دو شاخه تلویزیون را از پریز کشیده و جهت چند ساعت بگذارید تلویزیون استراحت کند.

نگران نباشید

در چند سال اخیر و با افزایش سیستم های مختلف این مسئله به عنوان یکی از مسائل مربوط به تلویزیون ها بیان شده. دو یا چند بار خاموش کردن تلویزیون با کشیدن دوشاخه از پریز برق ایرادات چندانی در عملکرد دستگاه ایجاد نمی کند، اما این کار نباید به یک عادت روزمره جهت شما تبدیل شود.

 تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

مرکز تلویزیون ایکس ویژن در سراسر ایران خدمات مربوط به تعمیر وسایل را ارائه می دهد. در واقع، رفع اختلال تلویزیون ایکس ویژن در زمره مهم ترین خدمات مربوط به این مرکز ها قرار دارد.

شما می توانید برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به این مرکز ها مراجعه کرده و پس از مطرح نمودن ایراد، از آن ها درخواست کنید نسبت به تعمیر دستگاه مورد نظر اقدام کنند.

توجه کنید که بهره مندی از مزایای ضمانت نامه، همچون تعمیر رایگان و یا تعویض قطعه بدون پرداخت هزینه صرفا با رعایت شرایط مندرج در ضمانت نامه امکان پذیر می باشد. پس اگر در هر صورت شرایط مورد نظر و یا تنها یکی از آن ها مخدوش شده باشد امکان استفاده از خدمات ضمانت نامه به صورت رایگان وجود ندارد.

دلایل عمده مشتریان برای تعمیر تلویزیون و LED ایکس ویژن در تهران و کرج

  • تاریک شدن بخشی از تصویر
  • نبود صدا یا تصویر
  • خاموش و روشن شدن ناگهانی
  • چشمک زدن چراغ پاور به صورت طولانی
  • روشن نشدن تلویزیون
  • کم نور شدن صفحه تلویزیون و تعمیر آن با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن
  • قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
  • شکستگی پنل بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار آوردن در زمان تمیز کردن

ایرادات دیگری هم وجود دارد که می تواند باعث بوجود آمدن ایراداتی جهت تلویزیون یا LED شما شود. اگر دستگاه شما ایرادی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت تلویزیون یا LED شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در سریع تریبن زمان تعمیرکاری برای عیب یابی تلویزیون یا LED شما اعزام شود.

ضمانت و گارانتی تعمیر تلویزیون و LED ایکس ویژن در تهران و کرج توسط مرکز سرویس تی وی

در صورت نیاز به تعویض قطعات، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران و کرج از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در کنار شماست!

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: