ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما در استفاده دراز مدت مستهلك شد و یا هر مشكل جزئی و كلی دیگری به آن وارد آمد كه در هنگام تماشا حس لذت بخش گذشته را به شما منتقل نكرد، بدون هیچ نگرانی و تردیدی با كارشناسان فنی ایکس ویژن سرویس تماس حاصل كرده و مشكل قبل آمده را مطرح كنید.

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

كادر مجرب و متخصص سرویس تی وی می تواند در كوتاه ترین وقت ممكن، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات همه مدل های تولید شده تلویزیون xvision، از جمله تلویزیون های هوشمند این برند، پلاسما، ال سی دی و ال ای دی را بر عهده بگیرد و خدمات ممتاز و متمایزی را در اختیار شما قرار دهد.

مثلا، یكی از خدمات برجسته و زیاد مهم و كاربردی ایکس ویژن سرویس، تامین قطعات اورجینال و اصل برای تعمییرات تلویزیون های xvision است مهندسین و كارشناسان فنی ایکس ویژن سرویس در مرحله نخست تعمیر، همه همت خود را به كار می گیرند تا قطعه معیوب را تعمیر كنند و فقط وقتی قطعه معیوب تعمیر پذیر نبود، آن را با نمونه اصل و با كیفیت تعویض كنند.

 تعمیرات ایکس ویژن

ایکس ویژن توانست با تامین نیاز خریداران بازار، برای خود نامی دست و پا بكند، محصول های زیادی را به فروش برساند و مهمان خانه ها یا محل كار شما باشد. از آن جایی كه تلویزیون هم همچون دیگر وسایل برقی مصرفی در خانه ها دچار استهلاك می شود و یا در استفاده غلط ضربه می بیند، بحث تعمیر آن اهمیت پیدا می کند.

سرویس تی وی  تلویزیون ایکس ویژن مفتخر است كه با کمک بهترین و به روز ترین كارشناسان و مهندسین آشنا به حوزه تعمیر انواع تلویزیون های موجود در بازار كشور عزیزمان ایران و استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص روز دنیا توانسته است گام بلندی در زمینه خدمت رسانی به صاحبان تلویزیون برداشته و رضایت و اعتماد آن ها را جلب كند.

كارشناسان های فنی ایکس ویژن سرویس تی وی با اشراف و تسلط كامل بر روی همه مدل های تلویزیون می توانند خدمات متمایز و با كیفیتی را به شما کاربران تلویزیون xvision ارائه دهند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: