ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک روز خوب قصد خرید یک تلویزیون مناسب و ایده‌آل را کرده و این تلویزیون را از نوع ایکس ویژن انتخاب کرده و در پی خرید آن هستید. بعد از خرید این نوع تلویزیون باید نکاتی را درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلویزیون بدانیم و مخصوصا پدرانی که دارای کودک خردسال هستند باید از ترفند شکستن قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن مطلع باشند.

به همین سبب ما در این مقاله ابتدا به ذکر مختصری از قابلیت‌ها و ویژگی‌‌های تلویزیون ایکس ویژن پرداخته و سپس به صورت اخص به بررسی شکستن قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن می‌پردازیم.

نگاهی به شرکت مادیران:

در‌واقع تلویزیون ایکس ویژن محصولی است تولید شده توسط یک شرکت تولید‌ی ایرانی که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی فعالیت می‌کند و شرکت مذکور از توابع شرکت مادیران به شمار می‌آید.

مادیران در سال 1343 با نام شرکت امیری و شرکاء توسط شخصی به نام محمود امیری تاسیس شده است که در سال 1380 به مادیران تغییر نام و برند پیدا می‌کند. و در سال 1363 اولین دستگاه فاکس را در ایران ارائه می‌کند. شرکت مذکور در زمینه تولید و ارائه تلویزیون‌های ایکس ویژن نیز فعالیت می‌کند که در ادامه به طرح یک ترفند یعنی شکستن قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن نیز می‌پردازیم.

رمز مادر گیرنده دیجیتال ایکس ویژن – رمز وای فای تلویزیون ایکس ویژن – مستر کد تلویزیون ایکس ویژن – آموزش قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن – تنظیمات تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

تلویزیون ایکس ویژن دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در زیر برخی از این ویژگی‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • وضوح و شفافیت بالای تصویر 2 مگاپیکسل
  • دارای سیستم صوتی قدرتمند قدرتمند
  • دارای پردازنده 4 هسته‌ای
  • دارای سیستم عامل اندروید ورژن 7
  • دارای تیونر دیجیتالی داخلی
  • دارای قابلیت وای فای
  • قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیون
  • قابلیت نمایش ویدیو و موزیک و عکس

موارد فوق تنها برخی از قابلیت‌های تلویزیون ایکس ویژن است و علاوه بر این موارد تلویزیون ایکس ویژن دارای قفل کودک بوده و ما در این مقاله به آموزش این ترفند یعنی شکستن قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن می‌پردازیم.

ذکر چند ویژگی برای خرید یک تلویزیون خوب:

در هنگام خرید یک تلویزیون چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی ما را به خود جذب می‌کند یا به عبارت دیگر در هنگام خرید یک تلویزیون ما به چه نکاتی توجه کرده و برای ما دارا بودن این خصوصیات حائز اهمیت است.

قطعا یکی از این قابلیت‌ها شکستن قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن  است که در ادامه مقاله به آن نیز می‌پردازیم.

در زیر به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

1-اندازه صفحه نمایش:

احتمالا اولین عاملی که مردم در خرید تلویزیون مورد توجه قرار می‌دهند اندازه صفحه نمایش تلویزیون است از این گذشته این عامل را می‌توان اولین چیزی دانست که در بدو ورود به اتاق نشیمن می‌تواند توجه مهمانان را به خود جلب ‌کند بنابراین رعایت این نکته در هنگام خرید تلویزیون به نظر ضروری است.

2-هوشمند بودن تلویزیون:

آن چه که می‌شود از آمار فهمید سهم به سزای تلویزیون‌های هوشمند در خرید و فروش تلویزیون در سطح بازار جهانی است به گونه‌ای که امروزه در فروش هر 5 تلویزیون معمولا 3 عدد ار این‌ها تلویزیون هوشمند است.

چنانکه گفتیم تلویزیون ایکس ویژن نیز یک تلویزیون هوشمند و دارای سیستم عامل اندروید است و قابلیت شکستن قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن نیز در این تلویزیون وجود دارد.

3-کیفیت صوتی بالا:

برخلاف تصور برخی از اشخاص که در هنگام خرید تلویزیون به نوع کیفیت صوتی آن دقت نمی‌کنند.بسیاری از افراد در حین خرید یک تلویزیون سطح کیفیت صوتی آن را نیز مدنظر قرار می‌دهند بنابراین بهتر است در هنگام خرید یک تلویزیون به کیفیت صوتی آن نیز توجه کنیم.

همانطوری که گفتیم تلویزیون ایکس ویژن از سیستم صوتی خوب و مناسبی برخوردار است.

آموزش شکستن قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن

امروزه اکثر تلویزیون‌های هوشمند قابلیت نصب برنامه قفل کودک را در خود داشته و والدین می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

در‌واقع با فعال شدن قفل کودک در تلویزیون شما می‌توانید بر برنامه‌هایی که نمی‌خواهید فرزندان شما ببینند نظارت کرده و از دیدن برنامه‌های تلویزیونی که مناسب سن آن‌ها نیست جلوگیری کنید.

اگر احساس کردید که دیگر نیازی به قفل کودک ندارید می‌شود با وارد کردن یک کد این ویژگی را از تلویزیون حذف کرد.

برای حذف این ویژگی باید چند مرحله طی شود:

  • برداشتن کنترل تلویزیون و رفتن به منوی آن
  • انتخاب گزینه قفل کودک که در بعضی از تلویزیون‌ها با عنوان V-chip نامگذاری شده
  • انتخاب گزینه قفل کودک و سپس دکمه Enter را بزنید.
  • کد چهار رقمی‌ای که در هنگام فعال کردن این ویژگی یعنی قفل کودک استفاده کرده‌اید را وارد کنید.
  • در اخر نیز دکمه خروج را فشار دهید.

اکنون این ویژگی حذف شده و به عبارتی شکستن قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن نیز چنین است.

در این مقاله مختصر ابتدا به بیان تاریخچه و مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون ایکس ویژن پرداخته و سپس روش شکستن قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن  را از طریق ارسال کد ذکر کردیم و در آخر یک توصیه را به پدران عزیز یادآور می‌شویم که مواظب شیطنت کودکان خود بوده چون ممکن است کودکان نیز این راه را یاد گرفته و از این طریق اقدام به شکستن قفل کودک تلویزیون ایکس ویژن کنند. چنانچه تلویزیون شما دچار اختلالی شد و یا با مشکلی مواجه شد، می توانید از تعمیر کاران سرویس تی وی نمایندگی ایکس ویژن برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن خود راهنمایی بگیرید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments