ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

شماره نمایندگی  اصلی برای شرکت مادیران  میباشد سرویس تی وی ب عنوان تعمیرا ت تلویزیون ایکس ویژن 02122873005 است و ما قصد داریم در این مطلب شما را با تعمیرات  تلویزیون ایکس ویژن آشنا کنیم.

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما در استفاده دراز مدت مستهلک شد و يا هر ایراد جزئی و كلی دیگری به آن وارد آمد كه در زمان تماشا حس لذت بخش گذشته را به شما منتقل نشد، بدون هیچ نگرانی و تردیدی با كارشناسان ا سرویس تی وی  تماس بگیرید و مشكل پیش آمده را بیان كنید.

كادر مجرب و متخصص سرویس تی وی  می تواند در كوتاه ترین وقت ممكن، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات همه مدل های تولید شده تلویزیون xvision، از جمله تلویزیون های هوشمند اين برند، پلاسما، LCD و LED را بر عهده بگیرد و خدمات ممتاز و متمایزی را در اختيار شما قرار دهد.

به عنوان مثال، یكی از خدمات برجسته و زياد مهم و كاربردی سرویس تی وی ، تامین قطعات ارجینال و اصل جهت تعمیرات تلویزیون های xvision است. مهندسین و تعمیرکاران فنی ایکس ویژن سرویس در مرحله نخست تعمیر، همه همت خود را بكار می گیرند تا قطعه خراب را تعمیر کنند و فقط وقتی قطعه خراب تعمیر پذیر نبود، آن را با نمونه اصل و با كیفیت تعویض کنند.

شماره  تلویزیون سرویس تی وی  ایکس ویژن و معرفی خدمات این مجموعه

همان طور كه چندین سطر ابتدایی ذكر شد، ایکس ویژن توانست با تامین نياز خریداران بازار، برای خود نامی دست و پا كند، محصولات زيادی را به فروش برساند و مهمان خانه ها يا محل كار شما باشد.

از آن جا كه تلویزیون هم همچون دیگر وسایل برقی مصرفی در خانه ها دچار استهلاک می شود و يا در استفاده نا درست ضربه می بیند، بحث تعمیر آن مهم و برجسته است.

 تلویزیون ایکس ویژن سرویس تی وی  مفتخر است كه اعلام دارد با کمک بهترین و جدید ترین تعمیرکاران و مهندسین آشنا به زمینه تعمیر و بررسی انواع تلویزیون های موجود در بازار كشور عزیزمان ایران و استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص روز دنيا توانسته است گام بلندی در زمینه خدمت رسانی به صاحبان تلویزیون برداشته و رضایت و اعتماد آن ها را جلب کند.

کارشناسان فنی سرویس تی وی با اشراف و تسلط كامل بر روی همه مدل های تلویزیون x.vision می توانند خدمات متمایز و با كیفیتی را به شما صاحبان تلویزیون xvision ارائه دهند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

قطع صدا در تلویزیون ایکس ویژن xvision

وقتی كه مشغول تماشای تلویزیون هستید، به ۱ باره صدا قطع می شود و دیگر صدایی از بلندگوهای دستگاه شما پخش نمی شود. در مرحله اول، شک به نقص در كاركرد بلندگوهای تلویزیون می رود. اگر بلندگوهای دستگاه سالم باشند، در مرحله بعدی شک بر روی كاركرد مین برد تلویزیون می رود كه تیم تخصصی ایکس ویژن سرویس می تواند در سریع ترین وقت ممكن ایراد قبل آمده را بررسی كرده و به دقت بررسی کند. در صورت روبرو شدن با این مشکل با شماره تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

به هم ریختگی عكس و پخش رنگ در تلویزیون ایکس ویژن xvision

اگر در وقت تماشای تلویزیون ایکس ویژن، هرگونه مشكل در كیفیت عكس و رنگ ها مشاهده كردید، تیم ایکس ویژن سرویس را در جريان بگذارید. اين مشكلات شامل مواردی نظیر پخش رنگ ها در زمان پخش عكس بصورت رنگین كمانی، عدم نمایش رنگ قرمز، آبی و يا سبز و يا درست كردن خط يا خطوط افقی و عمودی بر روی عكس است.

اين مشكلات می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد كه نياز است به وسیله كادر مجرب ایکس ویژن سرویس بررسی و بصورت دقیق بررسی شود ولی بد نیست بدانید كه مشكلات نام برده شده، بیش به علت ایراد در قطعه منبع تغذیه، برد اينورتور دستگاه و يا ایراد در كاركرد بک لایت ها است.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن xvision

هرچند كه با توجه به مدل های متفاوت تلویزیون xvision اين مشكل هم دلایل متفاوتی دارد ولی رایج ترین علت رخ دادن اين حادثه مربوط به نقص در مین برد (برد اصلی) است و در مواردی هم نقص در كاركرد قطعه پاور باعث بروز اين مشكل می شود. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، با شماره نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

قطع عكس در تلویزیون xvision

از عمده ترین و شایع ترین علل قطع شدن عكس در تلویزیون های xvision، ایراد در برد و مدار بک لایت است و در مواردی هم اين مشكل به نقص فنی در بخش T CON مربوط می شود.

خارج نشدن از حالت استند بای از دیگر ایرادات شایع و متداولی كه صاحيان تلویزیون های ایکس ویژن با آن دست و پنجه نرم می كنند، خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای است. اين ایراد كه زياد كلافه كننده هم هست، به علت ایراد و نقص در مین برد تلویزیون درست كردن می شود.

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن xvision

گاهی شما يا فشردن دكمه پاور موجود بر روی كنترل خود، مشاهده می کنید كه تلویزیون به كندی و با تاخیر زياد فرمان گرفته و روشن می شود. اين مشكل به علت نقص فنی در قطعه پاور دستگاه رخ میدهد كه جای نگرانی نیست و به دست تعمیرکاران تیم فنی ایکس ویژن سرویس قابل بررسی و حل است. شما می توانید در صورت بروز مشکل از طریق شماره نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن با ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان با كارشناسان ایکس ویژن سرویس

تعمیر و تعویض مین برد، پاور، فلت، تعمیر تخصصی پنل تلویزیون ایکس ویژن و سرویس فوری تلویزیون به دست كادر فنی با دانش و كار آزموده ایکس ویژن سرویس گونه می پذیرد. اگر كمی در بازار تلویزیون گشت و گذار کنید، خیلی زود متوجه می شوید كه یكی از برندهای مقرون به صرفه بازار تلویزیون كشور در انحصار ایکس ویژن است. ایکس ویژن در واقع برند درج شده و انحصاری شركت مادیران است، البته مادیران جدا از تولید تلویزیون های xvision، انواع مانیتورها و گیرنده های دیجیتال را هم تولید و روانه بازار كرده است.

ایکس ویژن توانست با تامین ۲ نياز اصلی خریدار، خیلی زود بر سر زبان ها افتاده و تبدیل به برند قابل اعتمادی شود، یكی از اين ۲ نياز امكانات روز و پیشرفته دنيا بود كه ایکس ویژن توانست در تولید تلویزیون های هوشمند خود از اين حیث به خوبی ظاهر شود و توانایی های خود را به رخ بكشید. ولی نياز دوم كه هزینه پايان شده دستگاه بود كه محصولات در قياس با رقبا و سایر برندها هزینه مقرون به صرفه تری دارند. تركیب هزینه مقرون به صرفه و برخورداری از امكانات روز دنيا دقیقا همان چیزی بود كه خریداران نياز داشتند.

تماس با شماره  تلویزیون سرویس تی وی ایکس ویژن

اگر به زمان تماشای تلویزیون ایکس ویژن خود، به هر علتی مشاهده كردید كاركرد تلویزیون نسبت به گذشته دچار تغییر شده است و شما را كلافه میكند، حتما با تیم ایکس ویژن سرویس مشكل را در ميان بگذارید و از دستكاری خود سرانه تلویزیون جلوگیری كنید.

هر چه مشكل رخ داده زود تر بررسی و رفع شود بهتر است، زیرا امكان دارد همین مشکلات كوچک، در مدت زمان طولانی موجب بروز ایرادهای بزرگ و قیمت بر شوند و حتی شاید پشت گوش انداختن مشكلات كوچک تلویزیون در اينده مسبب تعویض قطعات به كار رفته در آن شود.

دقت داشته باشید اگر به هر علت کارآیی دستگاه شما غیر عادی شده يا مشكلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید سریعا اين مشكل به وسیله كارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بالاتری برای تعمیر و يا تعویض قطعات پرداخت کنید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: