ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

بازهم با مقاله ( راهنمای خرید تلویزیون ایرانی ) نزد شما آمده ایم تا اطلاعات شما را درباره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ارتقا دهیم. بهترین تلویزیون ایرانی كدام است؟ این سؤالی است كه این روزها در پی افزایش قیمت تلویزیون های خارجی بر سر زبان ها افتاده و تلاش برای كسب اطلاع از برندهای تلویزیون ایرانی را افزایش داده است.

متأسفانه در سال های اخیر افزایش برندهای چینی ارزان قیمت، تقریباً همه تولیدكنندگان تلویزیون های ایرانی را به سمت واردات یا مونتاژ تلویزیون های چینی و یا دریافت قطعات چینی درجه 2 و 3 سوق داده است.

مي توان گفت كه دیگر تلویزیون ایرانی وجود نداشته و تنها نامی از تلویزیون ایرانی باقی مانده و اكثر قطعات وارداتی و در اغلب موارد چینی است. البته نمي توان گفت كه كیفیت این محصولات بد است. اما قطعاً كیفیت آن ها به كیفیت تلویزیون های پرآوازه ای همچون تلویزیون سونی نمی رسد. در این مقاله سعی شده علاوه بر راهنمای خرید تلویزیون، انواع برند تلویزیون ایرانی در بازار با توضیحات معرفی شود، پس با ما همراه باشید.

راهنمای خرید تلویزیون ایرانی 

راهنمای خرید تلویزیون ایرانی

در این قسمت ما 4 برند از بهترین برند تلویزیون مونتاژ ایران را بررسی میكنیم. تلوزیون های اسنوا، ایکس ویژن، شهاب و جی پلاس از جمله بهترین برند تلویزیون ایرانی است.

1_ اسنوا

برند اسنوا متعلق به یك كمپانی ایرانی است كه سابقه درخشانی در تولید و عرضه لوازم صوتی و تصویری دارد. تلویزیون اسنوا از مواد با كیفیت و مقاوم ساخته شده است و با مجهز بودن به فناوری و تكنولوژی های روز دنیا، تصویر را خوش رنگ، درخشان و با كیفیت فوق العاده ای پخش می كند و كیفیت تلویزیون اسنوا در بعد نمایش تصاویر، عالی و مورد قبول است.

كیفیت تلویزیون اسنوا

همان قدر كه كیفیت تصویر در یك تلویزیون اهمیت بالایی دارد كیفیت و رسا بودن صدا هم مهم است اسنوا هم با توجه به این نكته از بلندگوهای حرفه ای كه صدا را شفاف و قدرتمند پخش می كنند در این محصولات استفاده كرده است. راهنمای خرید تلویزیون ایرانی

تلویزیون های اسنوا دارای امكانات اولیه موردنیاز یك تلویزیون است. تلویزیون های تولید شده در شركت اسنوا مجهز به گیرنده دیجیتال است تا شما دیگر نیاز به خرید یك دستگاه جداگانه نداشته باشید، و به راحتی همه شبكه های صدا و سیما را دریافت كنید.  تلویزیون های اسنوا توسط شركت انتخاب سرویس گارانتی شده است.

2_ ایکس ویژن

یكی دیگر از بهترین تلویزیون ایرانی برند ایکس ویژن است كه این برند توسط شركت مادیران معرفی شده كه یك شركت كاملاً خصوصی است. تلویزیون xvison كیفیت و قیمت قابل قبولی دارد. شركت مادیران بهترین شركت در ارائه خدمات پس از فروش در ایران است.

پس با خرید این تلویزیون در مورد خدمات پس از فروش خیالتان راحت باشد. بهترین مدل های این تلویزیون ایرانی سری های XS، XK، KU است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با بالاترین کیفیت در این مجموعه انجام می گیرد. راهنمای خرید تلویزیون ایرانی

كیفیت تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن سالیان سال مانیتورهای برند ال جی را در ایران مونتاژ و گارانتی می كرد. اطمینان مصرف كنندگان به مادیران تا حدی بود كه همیشه حرفه ای ها و افراد اهل فن به كسانی كه قصد جمع آوری كامپیوتر و قطعات آن را داشتند، پیشنهاد می دادند حتما مانیتور ال جی با گارانتی مادیران بخرند.

حالا حدود 13-14 سال هست كه ایکس ویژن تلویزیون هم به بازار عرضه می كند در ابتدا فقط به تولید تلویزیون با اینچ كوچك مشغول بود اما در حال حاضر با تمركز ویژه سعی می كند كه محصولاتی كه تولید می كند همگام با فناوری روز دنیا پیش برود. از جمله نقاط قوت تلویزیون های برند ایکس ویژن مي توان به: كیفیت تصویر مناسب، سرعت خوب پردازش، منو های راحت و قیمت مناسب اشاره كرد. راهنمای خرید تلویزیون ایرانی

3_ شهاب

شركت شهاب با توجه به بیش از 6 دهه فعالیت در زمینه تولید لوازم صوتی تصویری، یكی از بهترین تلویزیون ایرانی است كه توانسته همه محصولات خود را با امكانات پیشرفته و به روز و با قیمتی بسیار مناسب و ارزان تر از ما بقی رقبای خود، وارد بازار كند.

شروع فعالیت ابتدایی شهاب در سال 1324 با افتتاح مركز اولیه رادیو شهاب در حوزه صوت و تصویر و رادیو بود. در سال 1342 هم اخذ مجوز ساخت رادیو و تلویزیون را گرفت و یك سال بعد هم تلویزیون 32 اینچ ام بی ال آی تحت لیسانس فیلیپس را تولید كرد.

كیفیت تلویزیون شهاب راهنمای خرید تلویزیون ایرانی

یكی از بهترین مدل های تلویزیون شهاب، مدل شهاب مدل SH102U1 است. شكل ظاهری این مدل در عین سادگی مي تواند پا به پای تكنولوژی های روز دنیا قدم بردارد و در بازار با برندهای معروف رقابت كند. مهمترین ویژگی آن امكان پخش تصاویر 4K است.

دوست داشتنی ترین چیز درباره این مدل وجود سیستم عامل اندروید است كه باعث می شود یك موبایل صفحه بزرگ در اختیار داشته باشید و كلی برنامه مثل فیلیمو روی تلویزیون نصب كنید. راهنمای خرید تلویزیون ایرانی

4_ جی پلاس

جی پلاس، مركز ال جی است كه شروع به تولید لوازم خانگی ایرانی كرده است. تلویزیون های جی پلاس، یكی از با كیفیت ترین تلویزیون های ساخت ایران است. این تلویزیون عمر طولانی دارد و زمان زیادی مي تواند بدون مشكل كار كند. راهنمای خرید تلویزیون ایرانی

كیفیت تلویزیون جی پلاس

تلویزیون های جی پلاس در زمان شروع فعالیت امکان دارد برای كاربران حرفه ای جذابیت زیادی نداشته باشد اما این موضوع به این معنی نیست كه این تلویزیون ها از كیفیت و متریال ضعیفی ساخته شده است.

سری های جدید كه امروزه تولید و ارائه می شود سری تلویزیون های JD JH JU جی پلاس است كه این سری آخر جی پلاس در دیزاین و طراحی نسبت به سری قبلی پشرفت هایی داشته اما خیلی بیشتر از این ها مي توانند دیزاین خود را بهبود ببخشند. راهنمای خرید تلویزیون ایرانی

اما از نظر كیفیت از متریال بسیار بهتر و به روزتری ساخته شده است و این یعنی شركت گلدیران همه سعی و تلاش خود را برای ساخت و ارائه هرچه بهتر و قوی تر محصولات جی پلاس به كار بسته است. از نقاط قوت تلویزیون های جی پلاس مي توان به گارانتی گلدیران، قیمت مناسب و ارزان و كیفیت راضی كننده اشاره كرد.

خرید تلویزیون

برای خرید تلویزیون ابتدا این كارها را انجام دهید

اگر شما می خواهید بهترین انتخاب را برای خرید یك تلویزیون مناسب داشته باشید باید تا نیازهای خودتان را در مورد یك تلویزیون دسته بندی كنید و بر روی یك كاغذ بنویسید. هر كدام از برند ها دارای یك سری خصوصیات می باشند. البته ما به شما توصیه می كنیم زیاد درگیر جزئیات نشوید چرا كه در بیشتر موارد تلویزیون های هم رده تفاوت های زیادی با هم ندارند.

  • میزان بودجه تان را تعیین كنید یعنی چقدر می خواهید برای خرید تلویزیون هزینه كنید. راهنمای خرید تلویزیون ایرانی
  • ویژگی هایی كه در تلویزیون اهمیت بیشتری دارند را بنویسید و سپس برای انتخاب بهترین برند تلویزیون به خواسته هایتان امتیاز بدهید.
  • با توجه به فضایی كه دارید اندازه تلویزیون را انتخاب كنید و این به فضای شما و فاصله تان از تلویزیون بستگی دارد.
  •  آیا میخواهید تلویزیون تان اسمارت باشد و از آن برای وبگردی استفاده می كنید؟ یا گیمر هستید و از آن برای بازی استفاده می كنید؟

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: