ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

خدمات پس از فروش ایکس ویژن یکی از خدماتی است که در مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس تی وی به دست کارشناسان مجرب و آموزش دیده صورت می گیرد.

تلویزیون ایکس ویژن یکی از برندهای جدید تلویزیون در بازار ایران و خاورمیانه است که با توجه به کیفیت خوبی که دارد توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند، اما توجه داشته باشید که بسیاری از تلویزیون های قدرتمند بازار جهانی هم می توانند به هر دلیلی به آسیب هایی دچار شوند که راه حل آن فقط در دستان یک سرویس کار حرفه ای تلویزیون می باشد.

پس تلویزیون های ایکس ویژن هم مانند بسیاری از تلویزیون ها می توانند بر اثر عوامل خارجی دچار مشکلاتی شوند که شما را متحمل صرف وقت و هزینه کند. با ما همراه باشید تا از خدمات پس از فروش ایکس ویژن در مجموعه سرویس تی وی مطلع شوید.

خدمات پس از فروش ایکس ویژن

شما می توانید با مشاهده هر مشکلی در تلویزیون ایکس ویژن خود با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران خود را برای بازبینی به محل موردنظر شما بفرستیم. هر مشکلی که در تلویزیون های شما ایجاد شود با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت توسط تکنسین ما قابل تعمیر است و ما به نفع شما و برای رضایت شما بیشترین تلاش خود را به کار می گیریم. بعضی از خدمات ما برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن عبارت هستند از:

تعمیر قطع شدن صدای تلویزیون ایکس ویژن

دلیل قطعی صدای تلویزیون می تواند به دلایل نرم افزاری و سخت افزاری مربوط باشد. اگر موارد نرم افزاری را بررسی کردید و باز هم از علت قطع صدا تلویزیون ایکس ویژن خود مطلع نشدید، با ما برای بررسی و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید تا مشکل پیش آمده از این بزرگ تر نشود.

تعمیر قطع شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

با این که شرکت های تولید کننده تلویزیون ایکس ویژن تلاش دارند بهترین فناوری های صدا و تصویر را در محصولات خود به کار ببرند، بعضی از تلویزیون ها با گذشت مدت زمان، مشکلاتی پیدا می کنند و حجتی غیرقابل استفاده می شوند. گاهی مشکلی که رخ داده به دلیل استفاده نادرست از تلویزیون پدیدار می شود. مثلا یکی از مشکلات تلویزیون های امروزی، قطع و وصلی تصویر تلویزیون می باشدکه می تواند بعد از هر بار روشن کردن دستگاه یا هر چند وقت یک بار رخ دهد.

گاهی تصویر کلا قطع می شود و دوباره و با گذشت چند ثانیه وصل می گردد و یا گاهی قسمتی از تصویر به شدت تیره شده و تصویر آن قابل دیدن نیست. این موضوع می تواند به دلیل خراب شدن قطعاتی مثل بک لایت، مین برد، پاور و یا خود پنل رخ دهد. باید جهت رفع مشکل دست به کار شوید و از کارشناسان سرویس تی وی کمک بگیرید. این مرکز از بهترین و متجهزترین مراکز تعمیر تلویزیون بوده و همه خدمات خود را با ضمانت به مشتری ارائه می کند.

خدمات پس از فروش ایکس ویژن در کرج – خدمات پس از فروش گیرنده دیجیتال ایکس ویژن – خدمات پس از فروش ایکس ویژن در تهران – فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن – نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن

تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

پنل تلویزیون می تواند دچار مشکلات متعددی شود:

  • ایراد اول وجود خط افقی در تصویر یکی از شایعترین موارد خرابی است.
  • ایراد دوم اختلال در تصاویر و بهم ریختگی کلی اما بر مبنای یک شکل فیزیکی منظم است.
  • ایراد سوم تاریکی و کم نور شدن تمام و یا بخشی از تصویر است.
  • ایراد چهارم مربوط به بهم ریختگی رنگ ها، اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام و یا قسمتی از تصویر و یا وجود هاله ایی غیر عادی از یک عدد و یا بیشتر است.
  • ایراد پنجم سوختگی پیکسل ها است.
  • ایراد ششم کند شدن تصویر تلویزیون است.

برای رفع این مشکلات می توانید با خدمات پس از فروش ایکس ویژن تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را فقط به کارشناسان ماهر ما بسپارید!

کار را باید به کاردان سپرد، این جمله را بسیاری از ما در موقعیت های مختلف زندگی خود شنیده ایم، تلویزیون ها جزو لوازم گرانقیمت خانه ها شمرده می شوند و باید در صورت بروز مشکل در آن ها فقط توسط متخصصین این امر سرویس و عیب یابی شوند. در واقع تعمیرات تلویزیون باید توسط کارشناسان صورت بگیرد تا اگر مشکل مجدد بروز کرد، کسی برای جواب دادن به شما باشد! اگر بخواهید از سرویسکاران متفرقه استفاده کنید دقیقا متوجهی نمی شوید که چه بلایی سر تلویزیون شما آمده و در نهایت از گارانتی تعمیرات هم برخوردار نخواهید شد. همین حالا برای استفاده از خدمات ما از شماره های تماس ذکر شده در وب سایت استفاده کنید.

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: