ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

بازهم با مقاله ( تماس با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن ) نزد شما آمده ایم تا اطلاعات شما را درباره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ارتقا دهیم. 
كارشناسان با تجربه این مجموعه دارای چند سال تجربه كار عملی در حوزه تعمیر می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی، مناسبترین فرد برای تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

تماس با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن سرویس بر خلاف دیگر شركت ها كه نقش واسطه ای میان مشتری و تكنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تكنسین ندارند، مسئولیت همه خدمات و تعمیر ارائه شده را با گارانتی یک ماهه به عهده می گیرد.

سرعت در ارائه خدمات تلویزیون ایکس ویژن

با توجه به اینكه تكنسین های ایکس ویژن سرویس در سراسر شهر و در نزدیكی محل كار یا زندگی شما حضور دارند امكان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است. تماس با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

هزینه های منصفانه

همه هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه است. حدود قیمت هم پیش از انجام كار به شما اعلام شده و همه هزینه ها، پس از پایان كار از شما دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر خدمات

با توجه به مشكلات اقتصادی كشور، اولویت تكنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی كه امكان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می کنند.

مشكلات تلویزیون های ایکس ویژن و راه حل رفع آنان

یكی از مهمترین سرگرمی های خانواده شما هم تماشای تلویزیون است. برنامه های خبری، مستندها، فیلم، سریال و هزاران برنامه مفرح دیگر كه همه اعضای خانواده شما را به مدت چندین ساعت در پای تلویزیون تان می نشاند. با این اوصاف، جای تعجب ندارد كه در زمان خرابی تلویزیون ایکس ویژن خود احساس ناراحتی کنید.

اما این احساس موقتی است چرا كه كارشناسان با تجربه ایکس ویژن سرویس برای بازگرداندن آسایش، نشاط و سرگرمی به خانه تان در كنار شما و آماده خدمت رسانی در سریعترین زمان ممكن است. تماس با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

در صورت بروز مشكل در تلویزیون ایکس ویژن تان باید دو مورد را حتما به یاد داشته باشید. یك اینكه مشكل به وجود آمده در دستگاه شما خود به خود به وجود نیامده و از بین نمی رود و حتما باید برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود سریعا اقدام كنید. مورد دوم به تعمیركار تلویزیون شما مربوط است كه برای جلوگیری از بروز مشكلات جدید یا تشدید مشكل قبلی، الزامی است كه حتما به متخصص تلویزیون ایکس ویژن مراجعه كنید.

خدمات كارشناسان ایکس ویژن سرویس و تماس با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون های ایکس ویژن از جمله برندهای باكیفیت موجود در بازار به شمار می آیند كه با توجه به تنوع مدل ها، سایزها و انواع مختلف از قبیل LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیره، توانسته اند رضایت بسیاری را جلب نمایند. اما كیفیت و کارآیی بالای تلویزیون ایکس ویژن شما تضمینی بر بروز مشكل در آن ها نیست.

همانطور كه می دانید تلویزیون دستگاهی الكترونیكی بوده و بسیار حساس است و هر گونه ضربه، فشار، نوسان برق، تنش حرارتی و غیره مي تواند به خرابی تلویزیون و بروز مشكل در آن منجر شود. تماس با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن سرویس شما را از هر گونه نگرانی و دردسر خرابی تلویزیون تان نجات می دهد. با بیش از صدها متخصص با تجربه تلویزیون ایکس ویژن، كارشناسان مجرب ما در كوتاهترین زمان ممكن در محل شما حضور یافته و در صورت نیاز، شخصا حمل و نقل دستگاه شما را به كارگاه حرفه ای تلویزیون ایکس ویژن سرویس بدون هزینه متقبل می شوند.

خدمات تلویزیون ایکس ویژن در ایکس ویژن سرویس با استفاده از تجربه هزاران تعمیر انجام گرفته بر روی انواع مدلهای قدیمی و جدید تلویزیون های ایکس ویژن توسط كارشناسان حاذق و دوره دیده و بر طبق اصول و استانداردهای ایکس ویژن صورت می گیرد. تماس با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

نصب تلویزیون ایکس ویژن بر روی انواع پایه ها و سطوح از جمله دیوار و سقف، سرویس منظم برای حفظ کارآیی دستگاه و رفع مشکلات جرئی و تعمیر حرفه ای تلویزیون ایکس ویژن برای برطرف كردن هر گونه مشكل پیش آمده برای دستگاه شما، تنها بخشی از خدمات ایکس ویژن سرویس است كه با اعطای بیمه در طول خدمات، همه استرس موجود را از شما دور كرده و با اعطای گارانتی معتبر، خیال شما را كاملا آسوده می کند.

ایکس ویژن سرویس كدام مدل های تلویزیون ایکس ویژن و كدام مشكلات آن را تعمیر می كند؟

اگر در حین تماشای تلویزیون به یكبار دستگاه خاموش شود، یا در صورت وجود تصویر صدای تلویزیون قطع گردد یا بلعكس و یا خطوط سفید یا سیاه افقی یا عمودی بر روی تصویر مشاهده شود، به طور كلی مي تواند لذت تماشای تلویزیون را از شما سلب كند. مشكلات شایع تلویزیون ایکس ویژن بسیارند كه با توجه به عوامل مختلف و نوع استفاده كاربران امکان دارد بروز یابند. به طور مثال: تماس با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

  • روشن نشدن تلویزیون یا تاخیر در روشن شدن
  • بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا
  • بهم خوردن سایز تصاویر و كش و قوس آمدن آن ها
  • تركیب شدن رنگ ها
  • از كار افتادن بلندگوها یا دكمه های روی تلویزیون
  • شكستگی پنل و صفحه نمایش یا ترك برداشتن آن
  • و… تماس با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

كارشناسان با تجربه ما با تكیه بر دانش حرفه ای و هم تجهیزات پیشرفته و به روز خود در كارگاه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تضمین رفع هر مشكل در دستگاه را می دهند.

همینطور، مهم نیست كه مدل و نوع تلویزیون ایکس ویژن شما كدام است. همه تلویزیون های ایکس ویژن صرف نظر از نوع، مدل و سایز توسط كارشناسان حاذق ایکس ویژن سرویس پشتیبانی می شوند. تماس با تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: