ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن یکی از مهم ترین خدماتی است که در مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن صورت می گیرد و هزینه بیشتری نسبت به سایر تعمیرات تلویزیون دارد.

از این رو در مقاله ای سعی کرده ایم تاجای ممکن از ابهامات شما کم کنیم. با ما همراه باشید و در قسمت پایانی مقاله ما را از نظرات و تجربیات خود بی بهره نگذارید.

پنل تلویزیون یکی از گرانقیمت ترین قطعات تلویزیون محسوب شده و همین قطعه مهم بیشتر از دیگر قسمت های تلویزیون در معرض آسیب و خرابی قرار می گیرد، چرا که پنل تلویزیون  بیشتر از سایر قسمت های تلویزیون با کاربر درگیر می شود.

چرا که خروجی ترین قسمت تلویزیون همین بخش بوده و می تواند توسط عوامل دیگر مثل ضربه های عمدی یا غیر عمدی، تمیز کردن غیر اصولی با تماس مستقیم مایعات و … دستکاری شود.

برند ایکس ویژن یکی از برندهایی است که محصولات داخلی با کیفیتی تولید می کنند و فقط یک کارشناسان تلویزیون ایکس ویژن می تواند به خوبی از تعمیرات آن سردربیاود.

از مشکلاتی که برای پنل تلویزیون ایکس ویژن رخ می دهد شامل ضربه دیدگی، آبخوردگی و شکستگی صفحه تلویزیون می باشد. هر کدام از این مشکلات بر اثر عوامل داخلی دیده  می شوند که به صورت افتادن خط و تغییراتی در رنگ و نحوه نمایش بروز می کنند.

اگر تلویزیون دچار مشکلات جزئی شده باشد کارشناسان بعد از مراجعه به محل آن را در محل تعمیر می کنند و اگر نیاز به بررسی های جدی تر و  تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن داشته باشید، به تعمیرگاه حرفه ای تلویزیون برای بازبینی های مجدد و اعمال تعمیرات انتقال داده می شود.

تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن

توصیه می شود که با بروز مشکل در پنل تلویزیون، برای تعمیر آن ها فقط به مراکز استاندارد در این حوزه اعتماد کنید. در غیر اینصورت این امکان وجود دارد اشکال پیش آمده در دستگاه رفع نشود و با وجود صرف هزینه بالا، شاهد بروز مشکلات بسیار در تلویزیون باشیم.

پیکسل‌ سوختگی

هر پیکسل، شامل ۳ عدد زیر پیکسل برای ایجاد رنگ است. این پیکسل‌ها به ‌صورت گروهی و توسط تعدادی ترانزیستور کنترل می شوند. در صورت بروز هرگونه مشکل در بخش‌های ذکرشده، پیکسل به حالت خاموش در آمده که اصطلاحا به ان “پیکسل سوختگی” می گویند.

خرابی Liquid

به هم ریختگی رنگ‌ها در تلویزیون، اضافه شدن غیرعادی یک رنگ در تمام و یا قسمتی از تصویر و یا وجود هاله ای غیرعادی از یک عدد و یا بیشتر، اصلی ترین مشکلات ناشی از خرابی Liquid محسوب می شوند. در این حالت باید تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن انجام شود.

آب خوردگی پنل

رسیدن مایعات رسانا به فلت های انتقال تصویر باعث ایجاد جرقه، سولفاته مدار و سوختگی فیزیکی این مدارات ظریف و حساس می‌شود.

ایجاد خطوط رنگی عمودی، ایجاد نوارهای سفید و یا مشکی روی تصویر، تفاوت روشنایی در دو نیمه راست و چپ تلویزیون، از معروف ترین آسیب های ناشی از این مورد مشکلات پنل تلویزیون ایکس ویژن محسوب می شوند. در این شرایط راه حل پیش رو فقط تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن می باشد.

عدم عملکرد صحیح پیکسل ها

به عنوان اصلی ترین دلایل بروز این مشکل، می توان به مواردی مثلپاناسونیک : قطع شدن اتصال فلت در مقطع اتصال به پنل، قطع شدن خروجی آی سی پردازشگر که روی فلت قرار دارد و قطع شدن گرافیت اتصال در روی شیشه پنل اشاره نمود.

مشکلات بک لایت پنل

بک لایت، یکی از قطعات تلویزیون است که در پنل قرار داشته و بر نحوه عملکرد این قطعه تاثیر بسیاری دارد. اگر در نحوه برخورد TFT ها به صفحه ‌نمایش مشکلی به وجود بیاید، بک لایت دچار اختلال شده و به تبع آن، شاهد یکی دیگر از مشکلات پنل تلویزیون ایکس ویژن خواهیم بود. نتیجه این اتفاقات، تاریکی و کم‌ نور شدن تمام و یا بخشی از تصویر است.

تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن – هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن – فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن – قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن 43 اینچ – تعمیر کنترل تلویزیون ایکس ویژن – آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

عدم واکنش پنل

عدم واکنش صحیح پنل به اطلاعات وارد شده و پیکسل ها نیز به عنوان یکی دیگر از مشکلات پنل تلویزیون ایکس ویژن مطرح می گردد. در صورت بروز این مشکل، تصاویر به حالت اسلوموشن نمایش داده شده و هاله‌ ای از تصویر قبلی در تصویر بعدی دیده می‌شود. در صورت بروز مشکل باید به تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن فکر کنید.

تعمیر  و تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن را به ما بسپارید!

مجموعه سرویس تی وی تعمیرات مربوط به تلویزیون ها را به کارشناسان برجسته خود می سپارد و در قبال انجام تعمیرات به شما ضمانت نامه معتبر برای ضمانت کردن عملیات خود روی تلویزیون های شما ارائه می دهد. در واقع این مجموعه برای رضایت شما عزیزان در تلاش است در آرامش خاطر شما بکوشد.

شما می توانید برای استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید.

تمام تلاش ما  رفع مشکلات تلویزیون شما در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت ممکن است. در ضمن بهتر است بدانید که در صورت اعلام مدل دستگاه مورد نظر می توانید خدمات ما را سریع تر و با کیفیت بیشتری دریافت کنید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: