ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن

اگر نیاز به تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن دارید با ما در این مقاله همراه باشید. شرکت ایکس ویژن یکی از شرکت های معتبر ایرانی است، که در زمینه تولید انواع صنایع و لوازم الکترونیکی خانگی فعالیت دارد. همانا شرکت ایکس ویژن سرویس در کنار این شرکت وظیفه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را انجام می دهد. محصولات متنوع و با کیفیت این برند که متعلق به صنایع مادایران است، در بازار های داخلی و همچنین در بازار های خارجی، خصوصا در خاورمیانه به فروش می رسد.

در بین محصولات متنوع این شرکت، تلویزیون های ایکس ویژن در دسته بهترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت قرار می گیرند و تا کنون تلویزیون های ارائه شده توسط این برند موفق شده است تا نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. انواع ال سی دی ها و ال ای دی ها و تلویزیون های پلاسما و تلویزیون های اسمارت، از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت ایکس ویژن هستند.

اما درست مانند هر برند دیگری، ممکن است تلویزیون های ایکس ویژن نیز با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به تعمیرات یا تعویض برخی از قطعات داشته باشند. اما جای نگرانی نیست، متخصصان و نیروهای کارشناس تعمیر تلویزیون xvision در گروه سرویس تی وی آماده ارائه طیف گسترده ای از خدمات حرفه ای در زمینه تعمیر انواع تلویزیون ایکس ویژن هستند.

در واقع، این شرکت علاوه بر محصولات متنوعی که عرضه می کند، خدمات پس از فروش متنوعی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی از جمله تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر بک لایت و دیگر خدمات، همگی از جمله سرویس هایی است که می توان برای تلویزیون های ایکس ویژن دریافت کرد.

در میان مشکلات متعددی که ممکن است یک تلویزیون داشته باشد، خرابی و نیاز به تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن، یکی از عمده مشکلاتی است که برای تلویزیون های مختلف ایجاد می شود. در این جا می خواهیم به شما اطلاعاتی در خصوص تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن در کم ترین و سریع ترین زمان ممکن را ارائه دهیم.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن در سرویس تی وی

یکی از مزیت های عمده ای که گروه سرویس تی وی دارد و می توان به آن ها برای تعمیرات مربوط به مین برد تلویزیون ایکس ویژن اعتماد کرد این است که قطعات و لوازم مورد نیاز برای تلویزیون ها کاملا اصلی و اوجینال بوده و از این بابت می توان اطمینان کامل داشت.

از طرفی نیز از آن جایی که افراد و متخصصان کاملا حرفه ای در مجموعه سرویس تی وی مشغول به فعالیت هستند، آن ها می توانند به سرعت و در کم ترین زمان عیب و ایراد مربوط به تلویزیون را تشخیص داده و در صورتی که اشکال به وجود آمده در مین برد آن باشد، سریعا برای تعمیر آن اقدام نمایند.

تشخیص وجود ایراد در مین برد تلویزیون در سریع ترین زمان ممکن اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که وجود هر گونه ایرادی در این قطعه می تواند کیفیت و عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد. گروه سرویس تی وی با تشخیص سریع ایراد ایجاد شده در مین برد دستگاه، برای تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن شما اقدام خواهد کرد.

مدار تلویزیون ایکس ویژن – علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن – آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن –
تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن – قیمت برد اینورتر تلویزیون ایکس ویژن – آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن – فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن – تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون xvision

وظایف مین برد در تلویزیون ایکس ویژن

مین برد بخشی اساسی و بسیار مهم در تلویزیون ها محسوب می شود و در صورتی که دچار مشکل شود می تواند عملکرد های متنوع تلویزیون را تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه به منظور درک بیش تر اهمیت تعمیر کردن مین برد تلویزیون ایکس ویژن در اسرع وقت، بهتر است بدانیم که مین برد چه وظایفی را در تلویزیون ها بر عهده دارد.

مین برد در انواع مختلف تلویزیون های ایکس ویژن به کار می رود و وظایف بسیار مهم و اساسی را نیز بر عهده دارد. در واقع کنترل کلیه عملکرد های اصلی دستگاه تلویزیون بر عهده قطعه مین برد آن است و در صورت بروز هر گونه مشکلی در مین برد، عملکرد های دستگاه با اختلال مواجه می شود.

مین برد تلویزیون مسئول کنترل بخش های مختلفی مانند صدا و تصویر تلویزیون بوده و از این رو در صورت خرابی و بروز مشکل، کیفیت صدا و تصویر دستگاه پایین آمده و نیاز فوری به تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن وجود دارد.

علاوه بر این ها، مین برد دستگاه در واقع دستور دهنده به بخش های مختلف تلویزیون نیز هست و آن ها را تحت کنترل دارد. پورت های متفاوتی روی مین برد تلویزیون قرار می گیرد و در نتیجه ورودی های صدا، تصویر، USB و HDMI همگی تحت کنترل مین برد تلویزیون هستند.

 

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما این نشانه ها را داشت یعنی مین برد نیاز به تعمیر دارد

مین برد در تلویزیون ها به دلایل متفاوتی ممکن است دچار آسیب و خرابی شده و در نتیجه نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. موارد متنوعی مانند نوسانات برقی که یک اتفاق معمول است و موجب بروز مشکل در انواع لوازم خانگی می شود، می تواند منجر به خرابی مین برد تلویزیون ایکس ویژن شما شود و در نتیجه نیاز به تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن شما وجود داشته باشد.

در مواردی ممکن است تلویزیون ایکس ویژن شما به صورت کاملا ناگهانی خاموش شود یا این که حتی با وجود روشن بودن دکمه پاور دستگاه، تلویزیون شما روشن نشود. در بسیاری از موارد در صورت بروز این مشکل در تلویزیون، قطعه مین برد آن دچار مشکل شده و نیاز به تعمیرات در اسرع وقت را دارد.

علاوه بر خاموشی ناگهانی دستگاه تلویزیون، گاهی نیز ممکن است صدا یا حتی تصویر آن به صورت ناگهانی قطع شده یا بی کیفیت شود. برای مثال تصویر دچار خط و خطوط شده یا رنگ آن تغییر می کند. با وجودی که دلایل متنوعی را می توان برای این موارد در نظر گرفت، اما با این حال یکی از دلایل بروز این حالت ها نیز می تواند وجود عیب و ایراد در مین برد تلویزیون ایکس ویژن باشد، که تشخیص این موارد بر عهده کارشناسان مجرب در تیم تعمیرات تلویزیون های ایکس ویژن است.

در یک حالت دیگر نیز می توان نتیجه گرفت که مین برد دستگاه دچار مشکل شده است و در نتیجه نیاز به تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژندر اسرع وقت است؛ زمانی که دستگاه برای مدتی طولانی روی حالت استندبای مانده و از این حالت خارج نمی شود یا این که ورودی های تلویزیون مورد نظر قطع شده و کار نمی کنند.

پس به صورت کلی، خصوصا با توجه به وظایف و نقشی که مین برد در انواع تلویزیون های ایکس ویژن دارد، بروز مشکلاتی در خصوص عملکرد تلویزیون را می توان با وجود ایراداتی در مین برد مرتبط دانست. بروز هر گونه مشکلی در صدا، تصویر و روشن و خاموش شدن تلویزیون، نشان دهنده احتمال بروز مشکل در مین برد دستگاه است.

هزینه تعمیر کردن مین برد تلویزیون ایکس ویژن به چه صورت محاسبه می شود؟

تعمیر هر قطعه ای از تلویزیون هزینه های مربوط به خود را دارد. مین برد دستگاه نیز هزینه های متفاوتی را به همراه دارد. بسته به نوع ایراد و این که آیا مین برد قابلیت تعمیر را دارد یا خیر، چه قطعه ای نیاز به تعویض دارد و چه بخش هایی را می توان تعمیر کرد و از همه مهم تر هزینه های مربوط به تعمیرات و تعویض قطعات، هزینه تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن نیز متفاوت است.

اما نکته ای که در این خصوص و هزینه های مربوط به آن وجود دارد این است که تعمیرات خود را در کجا و توسط چه شرکتی انجام می دهید. شرکت های معتبری همچون تیم متخصص سرویس تی وی، تضمین کننده هزینه هایی است که برای تعمیر تلویزیون خود از جمله مین برد آن می پردازید.

تیم متخصص و مجرب فعال در گروه سرویس تی وی این اطمینان را حاصل می کند که تا جای ممکن هزینه های مربوط به تعمیرات را برای مشتریان خود مقرون به صرفه کرده و آن ها را به حداقل برساند. از طرفی قطعات اورجینالی که در این گروه ارائه می شود، هزینه های مربوطه را تضمین می کند.

خدمات متخصصین ما برای تعمیرات مین برد تلویزیون ایکس ویژن

متخصصین مجربی که در گروه سرویس تی وی حضور دارند از تمام دانش و تجربیات خود در زمینه تعمیر انواع تلویزیون های ایکس ویژن استفاده می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن، بهترین خدمات و کامل ترین سرویس ها را در اختیار شما قرار دهند و از این رو سریعا برای تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن شما اقدام خواهند کرد.

علاوه بر خدمات رسانی بسیار سریع، اولویت اصلی کارشناسان مجرب در سرویس تی وی تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن است و تا جای ممکن تعمیر را نسبت به تعویض قطعات در اولویت قرار می دهند. از طرفی تیم متخصص ما ایراد ایجاد شده را در سریع ترین حالت ممکن تشخیص داده و برای رفع مشکل ایجاد شده اقدام می کنند تا از بروز مشکلات بیش تر برای تلویزیون ایکس ویژن شما جلوگیری نمایند.

با تشخیص سریع مشکل مین برد و تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن، متخصصان گروه سرویس تی وی مجددا کیفیت اولیه تلویزیون را به شما باز می گردانند تا عملکرد تلویزیون شما مجددا به حالت قبل باز گردد.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: