ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

چرا باید برای تعمیر تلویزیون به متخصص مراجعه کرد؟

تعمیرات تلویزیون زمانی سراغتان خواهد آمد که مشکل یا ایرادی در تلویزیون شما مشاهده شود که در این شرایط شما باید برای رفع عیب دستگاه خود به یک تعمیر کار متخصص مراجعه کنید تا تلویزیون شما بیشتر از قبل خراب نشود.
نمایندگی سرویس تی وی با سابقه درخشان خود و کادر متخصص با تضمین عملکرد تیم خود آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر انواع تلویزیون ها در شهر تهران بزرگ میباشد.
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن یکی از سخت ترین نوع تعمیرات تلویزیون میباشد که علت آن ساختار برد و قطعات مورد نیاز میباشد به همین علت تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن کار تخصصی و مستلزم یک تعمیر کار حرفه ای تلویریون ایکس ویژن میباشد که در این نمایندگی دارای چند تا از بهترین و متخصص ترین تعمیر کار های تلویزیون های ایکس ویژن در تهران هستیم.
جهت دریافت خدمات تعمیر میتوانید با مرکز نمایندگی تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک بالا ثبت آنلاین درخواست تعمیر تلویزیون ایکس ویژن،درخواست خود را ثبت نمایید تا تیم تعمیرات نمایندگی با شما ارتباط بر قرار کنند.
نمونه ای از ایرادات تلویزیون:
قطع شدن صدای تلویزیون
قطع و وصل شدن یکسره ی تصویر تلویزیون
پرش تصاویر در تلویزیون
ترکیب رنگ ها در تصاویر
سیگنال نداشتن تلویزیون
اختلال در ساختار فیزیکی تصاویر
پر نور و کم نور شدن بخش هایی از تصاویر
شکستگی و آبخوردگی پنل تلویزیون
در نمایندگی سرویس تی وی تمامی این مشکلات قابل رفع و تعمیر میباشند و خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شامل تمامی موارد بالا میگردد همچنین هزینه ی تعمیر و برطرف سازی هر یک از مشکلات رایج تلویزیون بستگی به مواردی چون شدت آسیب وارده، برند سازنده و مدل دستگاه دارد. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که در نمایندگی سرویس تی وی تعرفه ی قیمتی رفع مشکلات احتمالی تلویزیون های مختلف در مناسب ترین حالت خود قرار داشته باشند. 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: