ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر به دنبال یک تیم حرفه ای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن گوهردشت هستید، درست ترین جایی هستید که می توانستید باشید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل یکی از خدمات ایکس ویژن سرویس بوده که به برای راحتی مراجعین و رهایی از دردسرهایی مثل جابجا کردن تلویزیون تا تعمیرگاه و همینطور اطمینان خاطر از تعویض قطعات تلویزیون با قطعات اورجینال و اصل ارائه می گردد.

ما خدمات پس از فروش تلویزیون های ایرانی و خارجی را در محل به شما ارائه می دهیم.

در زمان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن گوهردشت صفحه نمایش و همه قطعات الکترونیکی مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد و مشکلات ایجاد شده حل می شوند. همینطور اگر صفحه دچار شکستگی یا سوختگی شود خدمات تعویض صفحه نمایش جهت شما صورت می گیرد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن گوهردشت

خدمات بعد از فروش تلویزیون Xvision برای ارائه گارانتی، بررسی و رفع ایرادات انواع تلویزیون ال سی دی، ال ای دی خم و فلت و… توسط XVISION راه اندازی شد و با گذشت زمان گسترش یافت و اکنون بیش از صدها مرکز خدمات بعد از فروش ایکس ویژن در سراسر ایران راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات می باشند.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون:

یکی از دلایلی که خاموش شدن ناگهانی تلویزیون را به دنبال دارد، قطعی برق است. گاهی جریان برق خانه شما ادر مدت کوتاهی و به شکل مختصری قطع شده و دوباره وصل می شود. شما امکان دارد آن را چراغ و یا با دیگر لوازم خانه متوجه نشوید، اما تلویزیون شما را آگاه خواهد کرد.

تلویزیون، از یک صفحه جهت نمایش تصویر روی صفحه تلویزیون استفاده می کند. اگر صفحه داخل تلویزیون خراب گردد، می تواند باعث گرم شدن اجزای الکتریکی گردد که می تواند باعث خاموش شدن تلویزیون به شکل ناگهانی در پی داشته باشد.

در این موارد، تلویزیون معمولاً بعد از خاموش شدن، سعی می کند دوباره برق را روشن کند.

خازن های معیوب در منبع تغذیه هم میتوانند تاثیر منفی بگذارد. وقتی منبع تغذیه خراب گردد، جریان برق به قطعه های برقی تلویزیون را قطع می کند و باعث می گردد که دستگاه خاموش گردد. منبع تغذیه را تعمیر کنید تا این ایراد رفع گردد.

شما نمی توانید ایراد را به تنهایی رفع کنید، یک کارشناسان معتبر را جهت انجام تعمیر خبر کنید تا مشکل بیشتری به تلویزیون وارد نکنید.

بیشتر تلویزیون های جدید دارای پیچیدگی هایی هستند و یک فرد معمولی نمی تواند بدون هیچ ایرادی قطعات را جدا کند و آن را تعمیر کند. اگر تلویزیون شما همچنان دارای ضمانت است، با مراکز ما تماس بگیرید تا یک کارشناسان حرفه ای برای عیب یابی تلویزیون به محل اعزام شود.

ایکس ویژن از ابتدا به خوبی می دانست موفقیت در فروش و بازاریابی تنها با ارائه خدمات بعد از فروش میسر می گردد و جهت رسیدن به هدف خود شروع به جذب کارشناسان با سواد و متخصص نمود.

جهت مدل های مختلف تلویزیون دوره های حرفه ای تعمیر برگزار نمود و تعمیرگاه های خود در سراسر دنیا را به جدیدترین تکنولوژی مجهز نمود.

مجموعه تعمیر تلویزیون با به کار گیری کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن گوهردشت حرفه ای و با تجربه و تجهیزات به روز و حرفه ای میتواند تعمیر تلویزیون شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و کم ترین هزینه در محل شما یا در مجموعه انجام دهد.

پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس

در مجموعه تعمیر تلویزیون کارشناسان با تجربه، عملیات تعمیر تلویزیون شما را برعهده می گیرند و مدام در تلاش می باشند که تعمیر تلویزیون شما با بروزترین متدهای روز دنیا و جدید ترین تجهیزات انجام گیرد که موجب بالا رفتن رضایت مراجعین خواهد شد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن گوهردشت با توجه به مشتری مداری، توانسته رضایت مشتری ها را در سال ها سابقه کار حرفه ای خود به دست بیارد

 

سابقه کار حرفه ای

تعمیر تلویزیون با سال ها فعالیت در این حوزه یعنی تعمیر انواع تلویزیون، آمادگی خدمت رسانی به همشریان خود در را در کرج و تهران دارد.

 

ضمانت نامه

ایکس ویژن سرویس با  کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن گوهردشت در تلاش است برای رضایت مشتری خود تعمیر تلویزیون شما را با کیفیت بالا تحویل بدهد.

 

این مجموعه آماده خدمت رسانی در انواع مدل های تلویزیون و انواع ایرادات پیش آمده جهت تلویزیون شما است، پس اگر تلویزیون شما خراب شده و نگران پیدا کردن تعمیر کار حرفه ای و قابل اعتماد هستید، دیگر نگرانی را کنار بگذارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: