ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن پیروزی از خدمات عالی مجموعه ایکس ویژن سرویس بوده که با نهایت سرعت و در برابر هزینه ای بسیار معقول صورت می گیرد.

اگر به زمان تماشای تلویزیون ایکس ویژن خود، به هر علتی مشاهده کردید عملکرد تلویزیون نسبت به گذشته دچار تغییر شده و شما را کلافه می کند، حتما با تیم ما ایراد را در میان بگذارید و از دستکاری خود سرانه تلویزیون پرهیز کنید.

هر چه ایراد رخ داده زود تر بررسی و رفع شود بهتر است، چرا که امکان دارد همین مشکلات کوچک، در طولانی مدت باعث بروز مشکلات بزرگ و هزینه بر شوند و حتی شاید پشت گوش انداختن ایرادات کوچک تلویزیون در آینده موجب تعویض قطعات به کار رفته گردد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن پیروزی

اگر به هر علت کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا ایرادی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این ایراد به وسیله کارشناس فنی بررسی و رفع گردد چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب گردد و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیر و یا تعویض قطعات بپردازید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن پیروزی

کارشناسان حاضر در واحد تعمیر تلویزیون در تهران در قدم اول با بررسی های دقیق به بررسی دستگاه می پردازند و قطعه معیوب را شناسایی می کنند.

بررسی دقیق مهم ترین قسمت در فرآیند تعمیر تلویزیون به شمار می رود و اگر به درستی صورت نگیرد نتایج خوبی نخواهد داشت. یعنی بررسی تلویزیون به درستی انجام نشده و تعمیر بی نتیجه بوده و ایرادات همچنان باقی می مانند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل

بعد از بررسی فرآیند تعمیر شروع می گردد. تعمیر در واحد تعمیر تلویزیون در تهران با استفاده از مدرن ترین ابزارآلات صورت می گیرد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن پیروزی

کارشناسان و متخصصین حرفه ای در این واحد به علت بهره مندی از به روز ترین متد های تعمیری در مدت زمانی کوتاه همه عیوب دستگاه را رفع می کنند. کلیه دستگاه ها بعد از اعمال فرآیند تعمیر جهت کاربران تست شده و در مرحله آخر در صورت عملکرد درست به مشتری تحویل داده می گردد.

تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر مین برد تلویزیون یکی دیگر از خدمات حرفه ای مجموعه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران است. از آنجا که مین برد تلویزیون محل قرارگیری پردازشگر تلویزیون، حافظه رم تلویزیون و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی، HDMI و … است، هر مشکلی می تواند به نوعی با مین برد تلویزیون در ارتباط باشد.

بعد از مشکل بک لایت و سپردن تلویزیون به کارشناسان، حالا بررسی می کنیم که چگونه می توانیم از تعویض کامل بک لایت توسط تعمیرکار تلویزیون مطمئن شویم.

امکان دارد یک یا چند عدد از لامپ های ال ای دی سوخته باشد حالا تعمیر کار می تواند جهت تعمیر ال سی دی فقط لامپ سوخته که هزینه خیلی کمی دارد را تعویض نماید. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن پیروزی

اما اگر تعمیرکار فقط لامپ سوخته را عوض کند و بگوید که کل بک لایت را تعویض کرده، می توانیم با توجه به پنل و بدون باز کردن تلویزیون، از تعویض کامل بک لایت و یا تعویض موردی لامپ سوخته مطمئن شویم.

جهت این منظور باید تلویزیون را روی صفحه سفید قرار داده، لامپ های اتاق را خاموش کرده و خوب به صفحه تلویزیون نگاه کنید اگر یک نقطه از مابقی نقاط تلویزیون پرنور تر بود مشخص می گردد و خوب فقط لامپ سوخته شده تعویض شده است.

خوب توجه داشته باشید که جهت این تست حتما باید تلویزیون روی صفحه سفید رنگ با نوری ثابت قرار داشته باشد و الا امکان انجام این تست وجود ندارد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن پیروزی

اما اگر تشخیص دادید که نیاز به خرید تلویزیون دارید معمولا از چه کسی سوال پرسیده و با چه کسی مشورت می کنید.
اگر جهت خرید تلویزیون به فروشگاهها مراجعه کنید فروشندگان نقش بسیاری در انتخاب شما دارند اما ما توصیه دیگری جهت شما داریم.

بعضی از مدل های تلویزیون به صورت غیر عادی مشکلاتی دارند که این عیوب در همه تلویزیون ها بعد از مدتی نمایان می گردد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن پیروزی

هرگز فراموش نکنید که مشورت با کارشناس تعمیر تلویزیون بسیار باارزش بوده و شما به راحتی می توانید پیش از خرید مدل مدنظرتان از جزئیات آن مدل و درصد مشکل آن مطلع شوید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: