ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

بعد از دریافت درخواست های متعدد مراجعین مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکاران تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نازی آباد مدیریت نمایندگی تعمیر تلویزیون تصمیم گرفتند تا با تخصیص تیمی از زبده ترین کارشناسان خویش به این کار، سرویس تعمیر در محل را به لیست خدمات ارائه شده در این نمایندگی اضافه کنند.

در حال حاضر این امکان فراهم شده تا بعد از تماس تلفنی از سوی کاربر، تعمیرکاران تعمیر تلویزیون به محل مورد نظر اعزام و عملیات مورد نیاز را بر روی تلویزیون اجرا شوند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نازی آباد

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نازی آباد

هموطنان گرامی با کمک این سرویس از اختلالات ناشی از جابجایی و حمل تلویزیون تلویزیون خود، جستجوهای زمانبر و کسالت آمیز برای پیدا کردن تعمیرگاه مناسب و دردسرهای پیش آمده از تحویل تلویزیون به تعمیرگاه رها می شوند. با کمک این سرویس خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کار کاربر انجام می گیرد.

شما مراجعین گرامی می توانید همه سوالات و ابهامات خویش را با نمایندگی ایکس ویژن سرویس در میان گذاشته و بعد از دریافت مشاوره و راهنمایی های مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون و تحویل آن به تعمیرگاه اقدام کنید.

روشن نشدن تلویزیون تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نازی آباد

روشن نشدن تلویزیون تلویزیون مشکل رایجی بوده که امکان دارد بعد از چند سال استفاده از تلویزیون خود را نشان دهد. این اختلال،  ارتباط چندانی به مدل و نوع برند سازنده سیستم ندارد و در اثر اختلالات سخت افزاری و یا تداخلات قطعات داخلی تلویزیونی به وجود می آید.

در چنین شرایطی تنها راهکار بازیابی کارکرد تلویزیون توسط مراجعین عادی، بررسی سلامت کابل اتصالی به منبع تغذیه است.

اگر رابط های اتصال به برق مشکلی ندارند ولی بازهم نمی توانید تلویزیون را روشن کنید، تعمیر تلویزیون توسط تعمیرکاری حرفه ای امری ضروری برای استفاده دوباره از تلویزیون است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نازی آباد

از مهمترین علل پیدایش معضل روشن نشدن تلویزیون، فرسودگی قطعات داخلی گوناگونی مثل مین برد و یا برد پاور است. مجموعه سرویس تی وی با انجام مراحل بررسی تخصصی تحت نظر تعمیرکاران مجرب خود مشکلات مرتبط با روشن نشدن تلویزیون را در مدت زمانی کوتاه حل می کنند.

کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون

روشن ماندن تلویزیون در طولانی مدت اغلب اوقات به پیدایش اختلال کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون ربط دارد. در این راستا مما در کنار شما هستیم و همه مراحل تعمیر تلویزیون را طبق استانداردهای تعیین شده رفع می کنیم.

البته باید پیش از اقدام برای تعمیر تلویزیون، تنظیمات مرتبط با نور تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نازی آباد

اگر تنظیمات در حالت نرمالی قرار دارند ولی شاهد نور کمی از صفحه تلویزیون هستید، اختلال از فسفر موجود در تلویزیون نشات می گیرد.

بی کیفیتی فسفر به کار رفته در تلویزیون می تواند عامل اصلی کم نور شدن صفحه تلویزیون تلویزیون باشد. این فسفر، بعد از استفاده چندین ساله از تلویزیون با کاهش کیفیت رو به رو می شود. با استفاده درست از تلویزیون می توان این موضوع را رفع کرد.

علت روشن نشدن تلویزیون چیست؟

قطع و وصل شدن تصویر

اختلالات بسیاری در سخت افزار تلویزیون امکان دارد قطعی تصویر تلویزیون را به دنبال داشته باشند. تعمیر تلویزیون در راستای قطع و وصل شدن تصویر نیازمند بررسی ریزبینانه کارشناسان دارای مهارت لازم است. به طور کلی قطع و وصل شدن تصویر در دو حالت اتفاق می افتد: یا اینکه تصویر به طور کلی قطع شده و دوباره با گذشت چند ثانیه وصل می گردد و یا اینکه قسمتی از تصویر به شدت تیره شده و تصویر ناپدید می گردد.

این موضوع می تواند به علت مشکل قطعاتی مثل بک لایت، مین برد، پاور و یا خود پنل اتفاق افتاده باشد. در هر صورت اگر تلویزیون شما همواره با چنین اختلالی دست و پنجه نرم می کند، بهتر است برای حل آن سریع تر دست به کار شده و با تعمیرکاران ما در مجموعه تی وی مانیتور تماس حاصل فرمایید.

شما مراجعین گرامی می توانید با حضور در مجموعه ایکس ویژن و مراجعه به قسمت تخصصی مرتبط با تلویزیون خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت کنید. قسمتهای ارائه دهنده خدمات در مجموعه ایکس ویژن در قسمت واحدهای تخصصی تعمیر ایکس ویژن معرفی می گردند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نازی آباد

تعمیر پنل تلویزیون موضوع مهمی است که بروز هر خطا می تواند این قطعه گران قیمت را کاملا از کار بیاندازد. مجموعه تعمیر تلویزیون با کمک تجهیزات پیشرفته کلیه قسمت های پنل را با نهایت دقت بازیابی کرده و به همراه یک ماه ضمانت نامه معتبر سعی در جلب رضایت شما دارد.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: