ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن عبدل آباد یکی از بهترین مراکزی است که می توانید به آن ها اعتماد کنید. یك روز كاملا عادی كه از سركار به خانه برگشته بودم و طبق معمول در فكر پختن شام شب بودم، قبل از هر كاری كنترل تلویزیون را برداشتم تا تكرار فیلم مورد علاقه ام را هم در حین كارهایم ببینم، هر چقدر بیشتر دكمه كنترل را فشار می دادم تا تلویزیون روشن شود فایده نداشت،

تلویزیون روشن نمی شد و در كمال ناباوری به كنترل و تلویزیون نگاه می نمودم و انگار التماس می نمودم كه “نه! تو نباید این كارو با من كنی!” خواهش می كنم روشن شو! ولی خانه غرق در سكوت شده بود و انگار متاسفانه كار از كار گذشته بود.

تعمیر تلویزیون را می شود با رعایت نكاتی خیلی ساده و با دانستن اطلاعات مفید و كاربردی، از اختلال تلویزیون به حداقل رساند.

با داشتن اطلاعات درست، حتی می شود از متحمل شدن قیمت های نجومی برای تعویضش هم جلوگیری نمود. منطقی بنظر می رسد، نه؟ در ادامه برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ما همراه شوید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن عبدل آباد

گاهی امكان دارد با ایراد روشن نشدن تلویزیون مواجه شوید و شروع كنید به نفرین فرستادن به آن. اما آیا این ایراد برای تلویزیون های دیگر با هر برند و ماركی رخ نمی دهد؟

باید اینگونه پاسخ دهیم كه این ایراد در هر وسیله برقی غیر قابل پیش بینی نخواهد بود. اما باید بگوییم كه متاسفانه اینبار شانس هم با شما همراه نبوده كه با این ایراد مواجه شدید. برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود وقت را از دست ندهید.

برای حل ایراد روشن نشدن تلویزیون، قبل از هر چیزی چك كنید كه پریز و یا محافظ برق تلویزیون تان ایرادی نداشته باشد. پس تلویزیون را به برق مستقیم متصل كنید تا متوجه شوید كه مشکل از محافظ بوده و یا تلویزیون. شاید مشکل از محافظ باشد.

البته توجه کنید كه بعضی از مدل های قدیمی، یك كلید پاور پشت یا زیر تلویزیون دارد، كه حتما باید چك كنید كه روی حالت روشن باشد، پس با دكمه پاور تلویزیون هم روشن بودن تلویزیون را چك كنید. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن عبدل آباد

اگر فقط لوگوی ایکس ویژن ظاهر می شود باید به صورت حرفه ای ایراد تلویزیون بررسی شود. اما اگر به طور كلی برق وارد تلویزیون شما نمی شود، در مرحله آخر تلویزیون های جانبی آن را ( سینما خانگی و…) قطع كنید و آن ها را هم بررسی كنید كه مشکل از برق رسانی آن ها است یا تلویزیون.

اگر تلویزیون شما اصلا روشن نشد برای تعمیر آن باید كه متخصص و کارشناس حرفه ای آن مراجعه كند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن عبدل آباد

تلویزیونم روشن و خاموش می شود، چاره چیست؟

اگر تلویزیون شما چند وقتیست با ایراد خاموش و روشن شدن مواجه شده است، باید قبل از هر تصمیمی نكات طلایی حل این ایراد را بدانید تا بتوانید برای تعمیر آن تصمیم بهتری بگیرید.

اولین سوالی كه از شما می پرسیم این است كه آیا تلویزیون ایکس ویژن شما سر ساعت خاصی خاموش و روشن می شود؟ چون در این حالت امكان دارد كه تنظیمات تایمر آن را دستكاری نموده باشید. به این معنی كه در قسمت تنظیمات تلویزیون مشخص نموده اید كه در ساعتی خاص خاموش شود.

البته فراموش نكنید كه اگر پشت سر هم تلویزیون ایکس ویژن خاموش و روشن می شود امکان دارد مربوط به برق تلویزیون شما باشد یا اینكه اگر به محافظ وصل است آن محافظ قطعی داشته باشد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن عبدل آباد

پس برای بررسی این موضوع باید تلویزیون های جانبی متصل به تلویزیون خود را جدا كنید و سپس بررسی كنید كه ایرادی نداشته باشند. چون امكان دارد خاموش و روشن شدن خودكار تلویزیون به علت نویز منتقل شده از طرف تلویزیون جانبی باشد.

در مرحله بعدی باید باتری كنترل را برای مدت زمانی خارج كنید تا متوجه شوید كه آیا كنترل پیغام اشتباه به تلویزیون شما ارسال می كند یا خیر؟ شاید ایراد از كنترل باشد و نه تلویزیون. در صورت مشخص شدن ایراد در هركدام از آن ها باید به بررسی، توسط متخصص آن بپردازیم. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن عبدل آباد

و در آخر چنانچه ایراد مربوط به هیچكدام از این موارد نبود، باید برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، متخصص مجاز آن را خبر كنید.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

اگر فقط صدای تلویزیون به گوش شما می رسد و از دیدن تصاویر محروم شده اید، باید برای حل این ایراد و نداشتن تصویر در تلویزیون خود فوری دست بكار شوید. تعمیر

تلویزیون ایکس ویژن عبدل آباد

پس اول دقت كنید كه تلویزیون روشن است؟

در مرحله بعد دكمه منو Menu یا Home را روی كنترل فشار دهید و چك كنید كه تصویر منو روی صفحه تلویزیون شما ظاهر می شود؟ یا چك كنید كه آیا تلویزیون در ورودی دیگر یعنی مثلا در فلش تصویر دارد؟

البته فقط چك نمودن مورد اول كفایت می كند. در صورت نداشتن تصویر باید كه کارشناس متخصص مجاز آن مراجعه كند.

البته به این نكته دقت كنید كه شاید گزینه صرفه جویی در مصرف برق بر روی حالت ” نمایشگر خاموش” باشد كه با زدن یكی از دكمه ها تصویر تلویزیون مجدد نمایش داده می شود.

اگر تلویزیون تصویر دارد اما كم نور است، سه بار پشت سرهم دكمه mute روی كنترل را فشار دهید تا تنظیمات تصویر برایتان بازنشانی شود و در صورتیكه موفق به این كار نشدید وارد قسمت تنظیمات شده و گزینه صرفه جویی در مصرف برق تلویزیون را خاموش كنید و حالت تصویر را روی درخشان قرار دهید.

اگر ایراد در تمامی ورودی ها وجود داشت، برای مراجعه متخصصین متخصص، جهت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود اقدام كنید. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن عبدل آباد

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: