ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل شامل تعویض برد، تعمیر پنل، انجام تنظیمات نرم افزاری بوده که برای انواع تلویزیون های هوشمند صورت می گیرد. تلویزیون شما با هر مشکلی که روبرو شود، توسط تعمیرکاران حرفه ای سرویس تی وی قابل تعمیر می باشد.

همینطور به غیر از ارائه خدمات متنوع تعمیر تلویزیون، در این بخش از خدمات سرویس تی وی، سرویس تلویزیون هم صورت می گیرد. یعنی به صورت دوره ای و بر اساس میزان استفاده شما از تلویزیون، دستگاه شما مورد بازدید تعمیرکار تلویزیون قرار می گیرد بخش های مختلف تلویزیون بررسی شده و پیش از بروز خراب شدن قطعات خاص کلیه ایرادات دستگاه رفع می گردد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل و محل مشتری

از آنجایی که حمل و نقل تلویزیون می تواند برای بسیاری از کاربران سخت باشد و منجر به تشدید مشکلات تلویزیون ها شود، شما می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل استفاده کنید. در صورت ثبت این سفارش، کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نطر اعزام می شوند و سعی در رفع مشکلات تلویزیون در سریع ترین زمان و با کیفیت ترین شکل ممکن می کنند.

ایرادات متداول تلویزیون ایکس ویژن (X.Vision)

  • لرزش تصویر
  • کاهش نور تصویر
  • نبود صدا در صورت وجود تصویر
  • چشمک زدن چراغ پاور به حالت سبز و آبی
  • عدم وجود تصویر در صورت روشن شدن تلویزیون
  • بروز خطوط افقی و عمودی و خطوط رنگی روی صفحه تلویزیون

مزایای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل

  1. گارانتی خدمات
  2. بکار بردن قطعات اصل و باکیفیت
  3. دارایی از متخصصین متخصص
  4. پشتیبانی، از زمان درخواست سرویس تا پایان کار

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

برای تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن باید این قطعه توسط کارشناسان فنی مورد بازبینی قرار بگیرد. آن ها با اندازه گیری ولتاژهای خروجی برد پاور، بخش آسیب دیده را شناسایی می کنند اقدام به تعمیر برد پاور می نمایند. برای تعمیر برد پاور می توانید به مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران مراجعه نمایید.

برد پاور قطعه ای الکترونیکی بوده و در اثر عوامل بسیاری امکان دارد به اختلال دچار شود. روشن نشدن تلویزیون، خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون، چشمک زدن چراغ LED و دیر روشن شدن تلویزیون از نشانه مشکل برد پاور می باشند. برد پاور قابل تعمیر است چون قطعات مورد استفاده در آن، قطعات عمومی یا اصطلاحاً general می باشند و با تعویض هر یک از آن ها، اختلال برد رفع می گردد.

آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن – فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن – تعمیر کنترل تلویزیون ایکس ویژن – نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن – تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در کرج

تعویض برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

در واقع همیشه امکان تعمیر برد تلویزیون ایکس ویژن وجود ندارد و گاهیبروز مشکل در برد در حدی است که فقط راه حل تعویض برد پاور پیش روی ما قرار می گیرد. در تعویض برد پاور تلویزیون ایکس ویژن باید بدانید بسته به نوع و مدل تلویزیون، باید برد پاور سازگار با تلویزیون جایگزین برد ایکس ویژن شود.

منبع تغذیه غیراستاندارد می تواند به بخش های مختلف تلویزیون آسیب زده و هزینه های چندبرابری برای شما ایجاد کند. تعویض برد پاور باید در گروه معتبر و توسط کارشناسان باتجربه صورت گیرد.

قیمت تعویض برد تلویزیون ایکس ویژن

قیمت برد پاور تلویزیون ایکس ویژن باتوجه به مدل تلویزیون می توانند متنوع باشد. اما نسبت به قسمت تلویزیون، قیمت برد پاور به مراتب کمتر از قطعات دیگر باربر با مین برد و پنل است. هم اکنون در بازار لوازم الکترونیکی، قطعات غیراصلی و تقلبی هم وجود دارند که با قیمت کمتری عرضه می گردند. بعضی از افراد سودجو، برد پاور تقلبی و نامرغوب را با قیمت پایین تری به مشتری می فروشند در حالی که این نوع قطعه از استاندارد مناسبی برخوردار نیست. پس بهتر است برای خرید و تعویض برد تلویزیون ایکس ویژن با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل تماس بگیرید.

مرکز تلویزیون ایکس ویژن

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ارائه دهنده خدمات فروش، بعد از فروش و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن می باشد. این مجموعه با دارایی از چند شعبه در تهران، کرج و شهرستان های حومه خدمات بسیار مناسبی به شما عزیزان ارائه می دهد.

تعمیر انواع تلویزیون های ایکس ویژن توسط کارشناسان خبره و آموزش دیده این مرکز صورت می گیرد و شما می توانید بعد از ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ضمانت نامه معتبر دریافت کنید.

بخش تعمیرات تلویزیون، تخصصی ترین بخش مرکز ایکس ویژن بوده که با تکنسین حرفه ای و با تجربه، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل را برای مشتریان عزیز انجام می دهد.

بهتر است بدانید که این مرکز در تعمیر تلویزیون اگر نیاز به تعویض قطعات باشد فقط از قطعات ارجینال برای تعویض قطعات استفاده می کند. برای دریافت خدمات مورد نیاز خود می توانید همین حالا از طریق شماره تلفن ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: