ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر در جست و جوی یک تیم حرفه ای برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خاوران هستید، درست آمده اید! ایکس ویژن سرویس با داشتن چندین مرکز فعال تعمیر تلویزیون در سرتاسر شهر تهران و شهرستان های تهران این امكان را به وجود آورده كه همشهری های عزیز بتواند به راحتی به تعمیرگاه تلویزیون دسترسی داشته باشند.

این مجموعه آمادگی دارد كه در صورت نیاز تعمیر كار خود را به محل مشتری بفرستد. البته اگر مایل باشید می توانید تلویزیون خود را به نزدیك ترین مرکز ایکس ویژن سرویس برد و با تحویل تلویزیون خود به این مركز رسید دریافت كنید و حداكثر ظرف 24 ساعت می توانید تلویزیون خود را بعد از سرویس تحویل بگیرید.

اگر تلویزیون ای جی شما دچار ایراد شد، باید پیش از هر گونه دستكاری خودسرانه تلویزیون هر چه سریعتر با مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.  تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خاوران

شما از طریق تماس با ایکس ویژن سرویس، می توانید از خدمات کارشناس ما در زمینه تعمیر تلویزیون استفاده كنید. پس از تماس با شركت ما، ابتدا از مشاوره تلفنی کارشناسان ما بهرمند خواهید شد و اگر ایراد جزئی وجود داشته باشد می توانید با راهنمایی کارشناسان ما، خود آن را حل كنید.

اما در صورت جدی بودن و رفع نشدن ایراد، می توانید درخواست حضور متخصص در محل را کنید. در این صورت متخصصین های ما ظرف مدت حداكثر ۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارایه سرویس و خدمات لازم خواهند پرداخت.

در این زمینه باید اشاره شود كه كلیه تعمیر و خدمات تعمیرگاه توسط کارشناسان برند ایکس ویژن صورت می گیرد و همه قیمت ها و قیمت قطعات هم بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و تخفیف هایی هم برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد.

شما می توانند در هنگام تماس تلفنی با شركت اطلاعات لازم در مورد قیمت ها و نرخ قطعات را از همكاران ما جویا شوید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خاوران

تمام تلاش کارشناسان ایکس ویژن سرویس این است كه، قطعات تلویزیون را تعمیر نموده تا قیمت اضافی بابت خرید قطعه جدید پرداخت نشود. اما گاهی اوقات، این قطعات تعمیر شدنی نیستند و تنها راه حل مشکل، تعویض قطعه خراب است.

در این شرایطی، قیمت خرید قطعه سالم جدا از قیمت تعمیر محاسبه خواهد شد. بك لایت و مین برد بعضی از قطعات تلویزیون می باشند كه، در صورت اختلال می توان آن ها را تعمیر نمود. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خاوران

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل شامل تعویض برد، تعمیر پنل، انجام تنظیمات نرم افزاری است كه برای انواع تلویزیون های قدیمی و هوشمند صورت می گیرد. تلویزیون شما هر ایرادی كه داشته باشد، توسط كارشناس متخصص ایکس ویژن سرویس رفع خواهد شد.

همینطور علاوه بر بحث تعمیر، در این بخش از خدمات ایکس ویژن سرویس، سرویس تلویزیون هم صورت می گیرد. به این معنا كه به صورت دوره ای و بر اساس میزان استفاده شما از تلویزیون، تلویزیون شما مورد بازدید کارشناس تلویزیون قرار خواهد گرفت، بخش های مختلف تلویزیون چك می شود و قبل از اختلال قطعه ای خاص تمام مشکلات تلویزیون رفع خواهند شد.

ایرادات متداول تلویزیون ایکس ویژن

  • لرزش تصویر
  • كم شدن نور تصویر
  • وجود خطوط رنگی روی تصویر
  • نبودن صدا در صورت روشن شدن تلویزیون تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خاوران
  • چشمك زدن چراغ پاور به حالت سبز و آبی
  • نبودن تصویر در صورت روشن شدن تلویزیون

علت روشن نشدن تلویزیون چیست؟

پیشنهاد مرکز تعمیر تلویزیون برای افزایش عمر تلویزیون

  1. افراد متخصص در تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، ایکس ویژن، سونی پس از تعمیر تلویزیون به دارندگان این تلویزیون هایی پیشنهاد هایی در خصوص نگهداری و افزایش عمر تلویزیون های می كنند.
  2. محل قرار گیری تلویزیون در منزل یكی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر عمر مفید آن است در واقع تلویزیون باید دور از سرما و گرما قرار گیرد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خاوران
  3. محافظت از تلویزیون در برابر ضربه، امروزه تلویزیون های باریك و یا حتی فوق باریك می باشند و پیكسل و یا حتی لامپ در مانیتور آن ها به سادگی و با كوچكترین ضربه می سوزد بدین خاطر در نگهداری آن ها باید نهایت دقت را کنید.
  4. بعضی از آسیب های وارد به تلویزیون در زمان تمیز نمودن تلویزیون است بدین خاطر باید با تمام دقت و با کمک دستمال هایی كه درون جعبه تلویزیون قرار دارد نظافت شوند.
  5. توجه کنید به هیچ عنوان از مواد شوینده استفاده نكنید چرا كه بیشتر تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، سونی و ایکس ویژن به علت ورود مواد شوینده به سیستم های داخلی آن ها است.
  6. بهترین روش خروج خاك از درز های تلویزیون استفاده از سشوار است البته اغلب افراد از دستمال نم دار استفاده می نمایند كه استفاده از سشوار به مراتب باید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: