ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خانی آباد یکی از بهترین خدمات این نمایندگی می باشد. نقش و حضور تلویزیون در زندگی روزمره مان به قدری پررنگ بوده که مشکل آن جز اختلالات آزاردهنده هر منزلی است. با توجه به قیمت بالای تلویزیون و هزینه تعویض قطعات آن و گاه کمیاب بودن بعضی از قطعات٬ پر واضح بوده که تعمیر تلویزیون بدون داشتن دانش تخصصی٬ کاملا غیر اصولی بوده و امکان دارد منجر به هزینههای سنگین و یا حتی تعویض کل تلویزیون شود.

از سوی دیگر یافتن تعمیرکار مجرب تلویزیون و اعتماد به آن هم ساده نیست، بعضی کارشناسان تلویزیون به سیستم و ساختار تلویزیون های جدید و اسمارت آشنا نیستند یا حتی هر برندی را تعمیر می کنند بدون آنکه ساختار تلویزیون های آن برندرا بشناسند. برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ما در تماس باشید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خانی آباد

ایکس ویژن سرویس با ارائه خدماتی حرفه ای برای تعمیر تلویزیون سعی در حل این مشکل کرده است. به عبارتی یکی از خدمات تخصصی ایکس ویژن سرویس٬ تعمیر تلویزیون در محل مراجعین با کمک کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خانی آباد آموزش دیده است. ما در ایکس ویژن سرویس کارشناسان مجرب و مسلط تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خانی آباد را دور خود جمع کرده ایم تا خیال مراجعین خود را راحت کرده و آن ها به راحتی بتوانند تعمیر تلویزیون خود را به دست افراد متخصص آن برند انجام دهند.

ساختار انواع تلویزیون

پیش از سرویس تلویزیون و پیش از هرچیز دیگری نیاز داریم با ساختار انواع تلویزون آشنا شویم. در کل چهار ساختار داریم:

  1. LED
  2. LCD
  3. پلاسما
  4. سی آر تی

تعمیر تلویزیون آبخورده

متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، تعمیرکار شانس چندانی برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نخواهد داشت. البته در شرایطی که کاربر آگاهانه عمل کند و بلافاصله بعد از آبخوردگی تلویزیون، تلویزیون را خاموش کرده و به یکی از مراکز مجاز در حوزه تعمیر تلویزیون مراجعه کند، امکان آنکه بتوان تعمیر آبخوردگی تلویزیون را با موفقیت به انجام رساند بالاست.

با این حال، در غالب موارد به علت بی توجهی مراجعین، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان پذیر می گردد. (تعویض پنل تلویزیون هزینه زیادی  –چیزی حدود 70درصد از هزینه خرید یک تلویزیون- از همین رو غالب مراجعین، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون ترجیح می دهند). توصیه می گردد برای تعمیر تلویزیون آب خورده به مراکزی مراجعه شود که از تجهیزات پیشرفته برای این کار نظیر بندیگ ماشین برخوردار باشند.

پرش تصویر تلویزیون

پرش تصویر یکی از مشکلات نه چندان شایع پیش آمده در تلویزیون ها است. با بروز این مشکل، تصویر به نمایش در آمده توسط تلویزیون، یکنواختی و شفافیت خود را از دست داده و به نوعی آزاردهنده می گردد. اگر چه بروز این مشکل علل متعددی می تواند داشته باشد، اما عمدتاً، پرش تصویر تلویزیون و جابجایی های ناگهانی تصویر بر روی مانیتور، به علت بروز اختلالاتی بوده که در پنل و ساختار آن صورت گرفته اند.

از همین رو تشخیص دقیق علت پرش تصویر تلویزیون نیاز به بررسی دقیق پنل تلویزیون و تست عملکرد دیگر قطعات آن توسط تعمیرکاران تعمیر تلویزیون دارد. در هر حال، اگر شما مراجعین گرامی هم در طول روزهای اخیر متوجه وجود چنین مشکلی در تلویزیون مورد استفاده خود شده اید، می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون مراجعه کرده و مشکل پیش آمده را مرتفع سازید.

تعمیر بک لایت

اگر تلویزیون شما صدا داشت اما تصویری ارائه نداد، باید به مشکل بک لایت آن توجه کنید. برای تعمیراین قطعه، لامپهای فلورسنت و مدارها و قطعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و بسته به نوع مشکل ایجاد شده، ترمیم یا تعویض می شوند. البته در نمونه های جدیدتر، تعمیر بک لایت تلویزیون نیازمند بررسی لامپ LED است؛ چون این مدل، جایگزین لامپ فلورسنت شده است.

نکته مهم در این مورد این بوده که به علت ظرافت فوق العاده بالای تعمیر بک لایت و قطعات آن و امکان ایجاد اختلالات جدی تر برای تلویزیون، بیشتر کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خانی آباد پنل تلویزیون را به صورت کامل تعویض می کنند. از آنجا که تعویض پنل امری هزینه بر است، همکاران ما نهایت تلاش خود را برای تعمیر بک لایت تلویزیون به کار می بندند. اگر هیچ یک از روش ها در برای حل اختلالات این قسمت موثر واقع نشد، تعویض پنل به عنوان آخرین راه حل در تعمیر تلویزیون اعمال می گردد.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: