ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران نو ایکس ویژن سرویس یکی از خدماتی است که توسط کارشناسان کاربلد صورت می گیرد. با توجه به قیمت های این روزهای بازار لوازم خانگی و تلویزیون های الكتریكی، خرید یك تلویزیون جدید كار چندان به صرفه ای نیست.

اگر در این شرایطی تلویزیون دچار اختلال و آسیب دیدگی شود چه باید نمود؟ مطمئننا خرید تلویزیون قیمت زیادی دارد و باید مبلغ قابل توجهی صرف آن كنید. این در حالی است كه با تعمیر تلویزیون به شكل درست و اصولی، می توانید از این قیمت صرف نظر كنید.

قیمت تعمیر تلویزیون، حتی در صورت تعویض قطعات، به مراتب كمتر از قیمت یك تلویزیون جدید است. اما چطور می توان یك تلویزیون را به شكل درست تعمیر نمود؟ برای این منظور باید از یك تعمیرگاه مجاز و معتبر كمك بگیرید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران نو

جایی كه متخصصین های مجرب در آن حضور داشته و تلویزیون را دقیقا بررسی و عیب یابی می كنند. سپس با توجه به نوع و شدت اختلال، قطعات آسیب دیده ترمیم و یا با نمونه های اورجینال تعویض می گردند. در ادامه نكات بیشتری را در خصوص تعمیر تلویزیون و جزئیات آن بررسی می كنیم.

 

ایرادات رایج تلویزیون كدام اند و چطور رفع می شوند؟

دیر روشن شدن تلویزیون

معمولا تلویزیون زمانی با تاخیر روشن می شود كه پاور آن آسیب دیده باشد. در این شرایط خازن ها آسیب دیده اند و باید هرچه زودتر تعویض گردند. البته احتمال اختلال چوك های ورودی هم وجود دارد.

کارشناس پس از شناسایی منشأ اصلی مشکل، آن را به شكل درست رفع می كند. امکان دارد نیاز به تعویض خازن های آسیب دیده باشد و یا لازم باشد كه چوك های ورودی تعویض گردند. قیمت تعمیر تلویزیون Samsung و دیگر برندها در این شرایط چندان بالا نیست و شامل قیمت خازن های جدید می گردد.

داغ شدن تلویزیون تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران نو

داغ شدن تلویزیون و دلایل و نحوه ترمیم آن بستگی به مدل تلویزیون دارد. تلویزیون های LCD به علت استفاده از لامپ های فلورسنت داغ می شوند. اما LED ها به علت بهره مندی از بك لایتی با لامپ LED، به ندرت دچار این مشکلی می شوند.

این ایراد در تلویزیون های پلاسما بسیار رایج تر بوده و علت آن، تولید نور در پلاسما توسط پیكسل های نمایشگر است. پنل، لامپ های بك لایت و پیكسل ها قطعاتی می باشند كه هنگام داغ شدن تلویزیون بررسی شده و در صورت نیاز، تعمیر یا تعویض می گردند.

خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن

خاموش شدن تلویزیون به صورت ناگهانی معمولا به علت اختلال مین برد، فرسودگی قطعات برد اصلی، استفاده از كابل HDMI نامرغوب، فلش مموری یا هارد اكسترنال ویروسی، نوسان برق و اختلال آی سی برد پاور و… ایجاد می شود. در این شرایط امکان دارد نیاز به تعویض برد باشد كه در این صورت قیمت تعمیر تلویزیون LG و دیگر برندها كمی بیشتر خواهد بود.

صدا نداشتن تلویزیون

بعضی از كاربران تلویزیون های LCD یا LED بعضا با ایراد صدا نداشتن تلویزیون و یا قطع شدن صدای این تلویزیون مواجه می شوند. معمولا برای عیب یابی و حل این مشکل، اول اسپیكر بررسی می شود. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران نو

باید مطمئن شد كه اسپیكرها به درستی كار می كنند. پس از آن کارشناس سراغ مین برد می رود تا بخش های مربوط به صدا را در آن بررسی كند. معمولا با تعمیر یا تعویض برد اصلی و یا ترمیم اسپیكرها ایراد رفع می شود.

تلویزیون خاموش و روشن می شود

این ایراد هم از شایع ترین اتفاقاتی است كه برای تلویزیون های LED پیش می آید. اولین كاری كه شما باید انجام بدهید جدا نمودن تمامی ورودی های تلویزیون است.

در بعضی از مواقع فلش های ویروسی موجب اختلال برنامه تلویزیون می شود. یك مورد دیگر اختلال تلویزیونای مثل پلی استیشن و رسیور است كه موجب اختلال در عملکرد تلویزیون می شود.

یك نكته مهم اینكه از كابل های مرغوب استفاده كنید كابل های غیر استاندارد موجب خربی تلویزیون می شود. باید قبل از اتصال فلش به تلویزیون آن را ویروس كشی كنید، احتمال ویروسی شدن تلویزیون های اندروید بالا است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران نو

سیگنال نداشتن تلویزیون

كیفیت و محل نصب آنتن، ایرادات شبكه های دیجیتال، وجود مانع در مسیر گیرنده و یا اختلال تیونر در تلویزیون های دیجیتال و عواملی از این دست، باعث قطع شدن سیگنال تلویزیون می شوند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران نو

گاهی هم اپراتورها مشکل دارند و سیگنال ها به طور كلی قطع شده اند. اگر مطمئن شدید كه آنتن درست نصب شده و ایراد از شبكه اصلی نیست، باید برای عیب یابی و حل این ایراد به صورت درست و اصولی با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: