ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر قصد تعمیر تلویزیون ایکس ویژن افسریه را دارید، ما می توانیم به شما کمک کنیم! همانطور كه اكثرا اطلاع دارید، برندهای ایرانی و خارجی زیادی تولید كننده این وسیله در انواع و مدل های مختلف می باشند.

به جرات می توان گفت توجه به خرید از فروشگاه های معتبر بیشتر از توجه به مدل تلویزیون اهمیت دارد؛ چون اگر شما از فروشگاه های مجاز كه مرکز یك برند خاص می باشند خرید کنید، اطمینان خاطر بیشتری بابت ارجینال بودن تلویزیون خواهید داشت و علاوه بر این می توانید با دریافت كارت گارانتی یا ضمانت مهر و امضا شده تا تاریخ مشخصی از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.

در صورتی كه پس از مدتی استفاده از تلویزیون هر گونه ایرادی برای آن به وجود بیاید به راحتی با مركز پشتیبانی و مرکز تعمیر تماس می گیرید تا برای حل ایراد اقدام كنید. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن افسریه

اما اگر تلویزیون دارای كارت گارانتی نباشد، كار اندكی سخت تر می شود ولی باز هم در این زمان می توانید بهترین كار را انجام دهید و آن هم استفاده از خدمات مركز خدمات پس از فروش ایکس ویژن سرویس بعنوان تعمیرگاه مجاز و مرکز تعمیر تلویزیون LCD و LED است.

اكیدا پیشنهاد می كنیم كه تلویزیون خود را به کارشناسان متفرقه نسپارید، چون تلویزیون هایLCD و LED دارای سیستم كامپیوتری پیچیده تری نسبت به تلویزیون های CRT می باشند؛ بنابراین ترجیحا به مركزی مراجعه كنید كه به صورت حرفه ای در زمینه عیب یابی و تعمیر تلویزیون فعال است.

تعمیرگاه ایکس ویژن سرویس با بهره گیری از بهترین كارشناسان فنی كه در این حوزه كاری تخصص لازم را دارند و آموزش دیده اند، سعی دارد تا خدماتی رضایت بخش را به متقاضیان ارائه دهد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن افسریه

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن افسریه

لوازم الكترونیكی همیشه نیاز به تعمیر ندارند، گاهی با یك سرویس دوره ای، مشکلات كوچك آن ها رفع شده و برای مدت های طولانی به تعمیر نیازی نخواهند داشت.

ایکس ویژن سرویس این امكان را به شما می دهد كه برای سرویس دوره ای تلویزیون ایکس ویژن خود درخواست ثبت كنید تا كارشناس برای بررسی تلویزیون در محل شما حاضر شود.

ایرادات متداول تلویزیون LED (LED) ایکس ویژن

  • لرزش تصویر
  • كم شدن نور تصویر
  • وجود خطوط رنگی روی تصویر تعمیر تلویزیون ایکس ویژن افسریه
  • نبودن صدا در صورت روشن شدن تلویزیون
  • چشمك زدن چراغ پاور به حالت سبز و آبی
  • نبودن تصویر در صورت روشن شدن تلویزیون
  • وجود خطوط افقی و عمودی روی صفحه تلویزیون

چرا تعمیر تلویزیون را به ایکس ویژن سرویس بسپارم؟

با توجه به حساسیت بالای تلویزیون های الكترونیكی و پیچیدگی تكنولوژی ساخت آن ها، هر کارشناسی قادر به عیب یابی و حل ایراد تلویزیون هایی امروزی نیست. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن افسریه

عیب یابی و تعمیر سیستم های الكترونیكی، نیاز به تخصص و دانش بالایی در این زمینه دارد. كارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شناخت كافی از تكنولوژی ساخت این محصولات داشته و عیب یابی و تعمیر تلویزیون های این برند را در كمترین زمان انجام می دهند.

مزایای خدمت تعمیر و سرویس تلویزیون در محل ایکس ویژن سرویس چیست؟

یكی از نكات مهم در انجام تعمیر تلویزیون، عدم جابجایی آن است. خیلی از شكستگی ها و ترك های ایجاد شده روی قطعات تلویزیون مربوط به همین جابجایی هاست. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن افسریه

گاهی اوقات قطعه ای كه کارشناس تلویزیون می تواند آن را تعمیر كند با دستكاری های غیر اصولی و یا جابجایی كاملا از دور خارج می شود و باید تعویض شود و قیمت بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

کارشناسان سیار ایکس ویژن سرویس، تعمیر تلویزیون در محل و منزل را به انجام آن در تعمیرگاه اولویت می دهند. در نتیجه با مراجعه به محل شما تعمیر تلویزیون انجام خواهد شد.

اگر ایراد تلویزیون خیلی پیچیده باشد و نیاز به چندین ساعت زمان برای تعمیر داشته باشد و از نظر کارشناس نیاز به جابجایی به تعمیرگاه حرفه ای تلویزیون ایکس ویژن سرویس داشته باشد، این مورد با مشتری در میان گذاشته خواهد شد. تعمیر تلویزیون در تهران و كرج، در محل مشتری انجام خواهد شد

معمولا تلویزیون دچار ایراداتی می شود كه نیازی به تعمیر ندارد و شما می توانید با چند عمل ساده ایراد تلویزیون را حل كنید.

در این قسمت رایج ترین ایراداتی كه امکان دارد برای تلویزیون شما ایجاد شود را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم و به واسطه این اطلاعات شما قادر خواهید بود تا تصمیم بگیرید كه آیا تعمیر تلویزیون نیاز دارید یا خودتان می توانید ایراد را رفع كنید.

تلاش کارشناسان، ترمیم آنهاست با این حالا گاهی هم شدت آسیب دیدگی آن ها بالا بوده و باید تعویض گردند. در صورت تعویض قطعه، قیمت آن قطعه هم به قیمت نهایی تعمیر اضافه می گردد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن افسریه

در هر صورت تا زمانی كه تلویزیون شما توسط یك کارشناس با تجربه و ماهر بررسی نشود، نمی توان در مورد قیمت و قیمت تعمیر آن نظر مشخصی داد.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: