ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آذری جزو خدمات پرطرفداری است که روزانه به ده ها سرویس در محل می پردازند. به علت كیفیت بالا و قیمت مناسب، تلویزیون ایکس ویژن از محصولات پرطرفدار در بازار لوازم صوتی و تصویری است.

این تلویزیون هم مثل دیگر لوازم برقی، خراب شده و عملکرد آن با ایراد مواجه می شود. در این شرایطی با توجه به ساختار پیچیده و قطعات گران قیمت به كار رفته درون این تلویزیون، هر کارشناسی قادر به عیب یابی و حل مشکل آن نیست.

تعمیر حرفه ای قطعات تلویزیون ایکس ویژن

در خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ایکس ویژن سرویس، تلاش کارشناسان در این است كه قطعات تلویزیون شما بدون نیاز به تعویض، تعمیر و احیا شوند. اما در شرایطی خاص هم کارشناس مجبور به تعویض قطعه خواهد شد.

همینطور بسیاری از قطعات، مصرفی می باشند. یعنی عمر مصرف آن ها به مرور تمام می شود. در این موارد باید حتما تعویض قطعه صورت بگیرد. در ادامه بعضی از ایرادات تلویزیون كه به قطعات آن مربوط می باشند را بیان می كنیم.

تعمیر فلت COF تلویزیون ایکس ویژن

یكی از دلایل به هم ریختگی رنگ ها در تلویزیون و همینطور ایجاد هاله ها و حاشیه های رنگی در اطراف تصاویر اختلال در فلت COF است. در این صورت تصاویر ستون های تشكیل دهنده تصویر به هم می ریزد. تعمیر فلت باید حتما توسط متخصص تعمیر تلویزیون انجام شود. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آذری

تعمیر بك لایت تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون تصویر دارد ولی صدا ندارد. این ایراد به احتمال زیاد از مشکل بك لایت است. بك لایت شامل چندین لامپ LED است، كه نور مورد نیاز پنل را برای نمایش تصویر در تلویزیون فراهم می كند.

سوختن هر كدام از این لامپ ها موجب سیاه شدن تصویر تلویزیون در همان نقطه می شود و تصویر سیاه می شود. برای تعمیر این قطعه حتما باید کارشناس خبره آن را بررسی كند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آذری

پنل تلویزیون ایکس ویژن

هنگام تمیز نمودن تلویزیون چند قطره مایع شیشه پاك كن وارد تلویزیون شد و از آن موقع تصویر تلویزیونم تیره شده است. متاسفانه به علت ورود مایع پاك كننده به داخل پنل تلویزیون، پنل تلویزیون از كار افتاده است. پنل قطعه ای غیر قابل تعمیر بوده و باید حتما تعویض شود.

پرداخت قیمت تعمیر به چه صورت است؟

قیمت و قیمت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در ایکس ویژن سرویس، به نوع ایراد پیش آمده برای تلویزیون و سرویس درخواستی بستگی دارد. در صورتیكه قطعه ای در تلویزیون شما خراب شده باشد، قطعه سالم توسط کارشناس جایگزین خواهد شد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آذری

در این شرایط قیمت دریافتی شامل، اجرت تعمیر به علاوه قیمت قطعه خواهد بود. در غیر اینصورت، اگر تلویزیون نیازی به تعویض قطعه نداشته باشد، تنها قیمت اجرت تعمیر دریافت خواهد شد. این قیمت را می اوتنید به صورت نقدی به کارشناس و یا در اپلیكیشن به صورت آنلاین پرداخت كنید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آذری

مرکز تعمیر تلویزیون وظایف بسیاری دارند و هر یك از موارد زیر توسط محرفه ای كه دارای تبحر و تجربه كافی است صورت می گیرد.

  • تعمیر آبخوردگی
  • تعمیر فلت تلویزیون
  • تعمیر مین برد تلویزیون
  • اگر آسیب وارد شده به پنل جدی باشد پنل باید تعویض شود چرا كه با تعمیر ایراد حل نمی شود.
  • تعمیر آی سی ایپرام در تلویزیون
  • تعمیر صدای صوت در تلویزیون تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آذری
  • تعمیر مربوط به قطع و وصل تصویر
  • حل ایرادات رنگ
  • تعمیر سیاه شدن مانیتور تلویزیون پس از نیم ساعت فعالیت تلویزیون
  • تعمیر چشمك زدن LED
  • تعمیر پاور تلویزیون
  • تعمیر به حالت استند بای رفتن تلویزیون

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پشتیبانی

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن یكی از بهترین مرکز تعمیر تلویزیون است. اختلال در این نوع برند به دلایل گوناگونی اتفاق می افتد مثلا اغلب تلویزیون های ایکس ویژن دچار شكستگی پنل، آبخوردگی، سولفاته شدن و یا سوختگی فلت، كند شدن تصویر در مانیتور و غیره می باشند كه به علت وجود تجهیزات و قطعات در بازار هرگونه مشکل به راحتی قابل حل است.

لازم به ذكر است شركت و مرکز های معتبر ایکس ویژن تمامی خدمات تعمیر را بر اساس استانداردهای جهانی و تكنولوژی روز جهان انجام می دهند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آذری

حتی زمانیكه تلویزیون شما خراب شده هم نكاتی لازم است تا از بدتر شدن ایراد جلوگیری نمود و بتوان جلوی ضررِ بیشتر را گرفت. گاهی همین نكات می تواند به حل ایراد شما هم كمك كند. همیشه بهترین راه خریدن یك وسیله نو نیست بلكه می توان با اطلاعات درست به صورت صحیح تر از یك كالا استفاده نمود.

ایکس ویژن سرویس، شركت خدمات پس از فروش ایکس ویژن سالیان طولانیست كه برای همراهی مشتریان خود همه جانبه كنار آنهبوده و همیشه سعی داشته برای مشتریان خود نگرانی تعمیر را به حداقل برساند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: