ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر به تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن نیاز دارید، به بهترین جایی که می توانیستید آمده اید! اینجا سرویس تی وی، مرکز تخصصی و متجهز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن است که با کمک تیم حرفه ای و متخصص خود سعی در ارائه بهترین خدمات در زممینه تعمیرات تلویزیون دارد. شما می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

راه های تماس با ما:

  • شعبه مرکزی

خ شریعتی پایین تر از پاسداران ساختمان پیشگام واحد ۷

۰۲۱۲۲۸۷۳۰۰۵

  • شعبه امام خمینی

خ امام خمینی بعد از کارون ب سمت نواب پ ۲۱۵ واحد ۲

۰۲۱۶۵۸۲۱۴۱۶

  • شعبه کرج

کرج میدان توحید خ ابان پ۴۴ ط۲

۰۹۱۲۰۸۳۷۰۲۱

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

جمعی از دوره دیدگان متبحر، تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیرات بخش های مختلف تلویزیون TV، با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت در مرکز سرویس تی وی می باشند.

جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مشتریان این تلویزیون، جدیدترین تلویزیون ها و ابزارآلات تعمیری موجود، در واحد تعمیرات تلویزیون ما فراهم شده است.

  • تعمیر پرش تصویر در تلویزیون
  • تعمیرات بک لایت تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل شما
  • تعمیرات آبخوردگی تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل
  • تعمیر قطعات تلویزیون
  • مرکز تعمیرات حرفه ای تلویزیون
  • خرابی پاور سوپلای تلویزیون

از آنجا که تلوزیون تلویزیونی بسیار پرکاربرد است و قطعات بسیاری در نحوه کارآیی آن تاثیرگذار می باشند،

چرا سرویس تی وی؟

  • استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تلویزیون تعمیر روز دنیا
  • بهره مندی از نیروی کار ماهر و کارشناسان ماهر
  • امانت داری و مشتری مداری
  • استفاده از قطعات مرغوب و اورجینال

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را می توانیم به عنوان یکی از خدمات حرفه ای که در راستای رضایت و آسایش مشتریان است صورت می گیرد و این عملیات معمولا به دست تیمی از مهندسان ماهر و کارآمد صورت می گیرد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل با گارانتی خدمات

تعمیر انواع تلویزیون در محل شما صورت می گیرد. اگر این تعمیرات زمان بر باشد، تلویزیون شما به صورت رایگان به مرکز تعمیرات مرکز سرویس تی وی انتقال یافته و تعمیرات حرفه ای بر روی آن انجام می شود.

تلویزیون ایکس ویژن

اشکالات رایج تلویزیون LCD ایکس ویژن

به وجود آمدن مشکل در صدا و رنگ تلویزیون است که می تواند به صورت خطوط افقی در تصویر، پرش تصویر، پخش شدن رنگ، حذف صدا و غیره ایجاد کند. خیلی از این اشکالات می تواند در برد اصلی تلویزیون یا به اصطلاح مین برد LCD باشد.

علاوه بر برد، فلت های انتقال دهنده تصویر و پنل تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن هم که مثل گران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید، در ایجاد اختلال در تصویر نقش مهمی دارند.

مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن جهت اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. مثل خدمات تلویزیون ایکس ویژن که در این مرکز به صورت حرفه ای ارائه می شود می توان به نصب و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن اشاره کرد.

کارشناسان تعمیرات تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن در مرکز سرویس تی وی، با گذراندن دوره های حرفه ای سالانه در به روز نگه داشتن دانش فنی خود کوشا بوده و با تکیه بر سال ها تجربه، انواع خدمات تعمیرات تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن را با گارانتی تعمیرات انجام شده، ارائه می دهند.

رفع اشکالات رایج تلویزیون ال ای دی مثل مشکل بک لایت، پاور، آبخوردگی پنل یا فلت، قطعی صدا یا نبود تصویر و غیره، توسط کارشناسان باتجربه مرکز سرویس تی وی در منزل شما انجام خواهد شد.

در صورت لزوم، با انتقال تلویزیون به مرکز و به بخش تعمیر تلوزیون با استفاده از تجهیزات پیشرفته در تعمیرات تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن شما، به اصولی ترین شیوه و بالاترین کیفیت ممکن اختلال تلویزیون شما رفع میشود.

توجه کنید اگر به هر علت کارکرد تلویزیون شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از تلویزیون مشاهده می کنید باید سریعا این اختلال توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود.

چون احتمال دارد قطعات تلویزیون خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن و یا تعویض قطعات بپردازید.

اجازه ندهید که به علت اشکالات کوچک تلویزیون شما اشکال اساسی پیدا کند! هم اکنون با مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. ما با کمک کارشناسان با تجربه خود همی شه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: