ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل یکی از تخصصی ترین خدمات ایکس ویژن سرویس است که با بهترین تعمیرکاران تلویزیون در تهران انجام می شود. همین حالا برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ما تماس بگیرید و سفارش خود را برای ارسال تعمیرکار به محل ثبت کنید.

تلویزیون ایکس ویژن یکی از جدیدترین محصولات شرکت مادیران است که توانسته است با محصولات فوق العاده ای که دارد با نمونه های خارجی رقابت کند. با توجه به کیفیت مناسب این تلویزیون ها ممکن است مثل هر برند دیگری به دلایل مختلف نیاز به تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن پیدا کنید. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل توسط کارشناسان عالی این مجموعه با ما در ارتباط باشید.

بعضی از ویژگی های تلویزیون های xvision تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

ايکس ویژن (X.Vision) نام تجاری ایرانی متعلق به تعمیرگاه مادیران است كه لوازم الکترونيكی مصرفی متعدد بازارهای داخلی و بین المللی رو تامین می كند. بازار اولیه X.Vision در ایران و خاورمیانه است. این مجموعه محصولات خود را در يک کمپین در ماه آگوست سال ۲۰۰۶، كه در آن تعمیرگاه توزیع مادیران مسئول همه جنبه های نام تجاری XVision در ایران شد، راه اندازی کرد.

يكی از مهمترین تخصص آن ها تولید تلویزیون های LED و LCD و همچنین OLED و QLED است. از ویژگی های تلویزیون های جدید ايکس ویژن می توان به هوشمند بودن، جهز به پنل IPS LED با درجه كیفی +A، وضوح تصویر بسیار بالا، مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند harman/kardon، مجهز به تكنولوژی HDR10 بر روی پورت USB، سیستم عامل اندروید، حافظه داخلی، طراحی بسیار باريک و شيک، قابلیت اتصال به LAN و WIFI و … اشاره کرد. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل را به ما بسپارید!

يكی از وسایل خانگی بسیار پركاری كه تقریبا هر روز به مدت چند ساعت مورد استفاده شما قرار می گیرد، تلویزیون خانگی تان است. این وسیله الکترونيكی با پیچیدگی های ساختاری خود و به دلیل فرسودگی و استهلاک كاركرد و همچنین اشتباه در نگهداری و مراقبت از آن، دچار مشکل و اشكالات کوچک و بزرگی می شود كه برای حل کردن آن ها احتمالا نیاز به تعمیرات تلویزیون خواهید داشت.

اشكالاتی مثل روشن نشدن تلویزیون، نداشتن صدا یا تصویر، پرش تصویر، سوختن پيکسل ها، مشکلات بک لایت، آبخوردگی فلت و پنل تلویزیون و… را می توان به عنوان اشكالات رایج تلویزیون نام برد.

اما این اشكالات با وجود تعمیركاران ماهر و با تجربه ایکس ویژن سرویس كه با دانش تخصصی و تجهیزات پیشرفته خود می توانند بررسی دستگاه و انواع تعمیرات تلویزیون شما را در سریعترین زمان ممكن و به اصولی ترین شیوه ممكن انجام دهند، حل می شوند!

يكی از مهمترین موارد برای تعمیر تلویزیون سابقه كارشناسان است، طوری كه در مواجه با خراب شدن تلویزیون ، در همان ابتدا به فكر تعویض قطعات نباشد و تا حد امكان با تعمیر تلویزیون به افزایش عمر مفید آن کمک كند و هزینه های تعمیرات تلویزیون شما را بی دلیل بالا نبرد. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

این موضوع هدف اصلی تعمیركاران تعمیر تلویزیون این بوده كه به کمک تجهیزات پیشرفته و دانش تخصصی و به روز خود، اولویت كار خود را نه تعویض قطعات، بلكه تعمیر آن ها قرار می دهند و خدماتی همچون تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعمیر پاور تلویزیون، تعمیر مقاومت و فلت تلویزیون و… را با بالاترین كیفیت ارائه می نمایند.

تعمیر پنل تلویزیون ايکس ویژن

  • شاید به جرات بتوان گفت يكی از تخصصی ترین خدمات ما در تعمیرگاه تلویزیون ايکس ویژن با به روز ترین دستگاه های بندینگ تعمیر پنل تلویزیون ايکس ویژن است، البته فقط داشتن دستگاه كافی نبوده و ما تخصص لازم را فرا گرفته و آماده خدمت به مشتریان عزیزی هستیم كه نیاز به تعمیر پنل تلویزیون ايکس ویژن خود دارند.
  • البته شایان ذكر است تا زمانی كه پنل دچار شکستگی نباشد می توان امید به تعمیر آن داشت ولی به محض وجود شکستگی در پنل تلویزیون x-vision دیگر راهی برای تعمیر آن وجود ندارد و در صورتی كه احتمال موجود بودن پنل را بالا بدانیم تقریبا هشتاد درصد هزینه تلویزیون را باید بپردازید. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

اشكالات رایجی که نیاز به تعمیرات تلویزیون ايکس ویژن دارند

در سال های گذشته، تولیدكنندگان تعمیرگاه ايکس ویژن، به طور گسترده ای به ساخت تلویزیون های هوشمند با ساختارها و قابلیت های متفاوت روی آورده اند. این تلویزیون ها با توجه به قابلیت های گسترده ای كه دارند از قطعات مختلف و حساسی تشكیل شده اند و امكان دارد گاهی دچار اشكال شده و نیازمند سرویس و تعمیرات تخصصی شوند. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

در این شرایط باید با تعمیرگاه ايکس ویژن تماس گرفته و درخواست راهنمایی كنید. از اشكالات احتمالی كه امكان دارد برای تلویزیون های LED xvision به وجود آید می توان به موارد زیر اشاره كرد:

خاموش و روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

خاموش و روشن شدن تلویزیون به علت مشکل برد اصلی و همچنین خاموش و روشن شدن خودبخودی تلویزیون و ایجاد هاله سیاه روی تصویر به علت اشكال در بک لایت

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

دیر روشن شدن تلویزیون به علت اشكال در كابل برد اصلی

قطع شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

قطع شدن تصویر تلویزیون به دلیل مشکلات موجود در برد اصلی همچنین قطع شدن تصویر تلویزیون چند ثانیه پس از روشن شدن به دلیل اشكال در بک لایت و یا لامپ های LED داخل پنل

تاريک و روشن شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

تاريک و روشن شدن تصویر از قسمت بالا یا دوتایی شدن تصویر به دلیل وجود اشكال در پنل

داشتن صدا و نداشتن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

داشتن صدا و نداشتن تصویر به دلیل اشكال در يک لایت تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

خارج شدن از حالت استندبای تلویزیون ایکس ویژن

خارج شدن از حالت استندبای به دلیل اشكال برد اصلی

چه زمانی با تعمیرگاه ايکس ویژن تماس بگیریم ؟

  • در بعضی مواقع با گرفتن مشاوره و رعایت بعضی نكات تلویزیون شما نیازی به تعمیر پیدا نمی كند، ولی بعضی مشکلات وجود دارد كه نیاز است حتما كارشناسان متخصص دستگاه را بررسی و حل اشكال كنند در ادامه به رایج ترین این مشکلات پرداخته ایم.
  • اگر تلویزیون شما هم به این اشكالات دچار شده بدون اینكه از سمت خود اقدامی كنید اول دستگاه خود را از برق بکشید و سریعا با تعمیرگاه تلویزیون x-vision تماس بگیرید. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تلویزیون ايکس ویژن فقط صدا دارد و تصویر ندارد

  • زمانی كه تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد ، امكان دارد دو علت داشته باشد كه مهم ترین علت آن مشکل بک لایت یا همان لامپ های LED و لامپ ها LCD پشت پنل است.
  • در صورت بزور سوختگی در تعدادی از آن لامپ ها یا کل بک لایت های تلویزیون ايکس ویژن ، قابل تعمیر و بعضی غیر قابل تعمیر و باید کلا تعویض شود.
  • علت بعدی هم می تواند آبخوردگی پنل دستگاه ايکس ویژن باشد كه در بعضی موارد دیده شده كه تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد وعلت ها دیگر هم می تواند باشد كه باید تلویزیون تست شود تا مشخص شود.

خاموش و روشن شدن تلویزیون ايکس ویژن

  • این اشكال دو علت اساسی دارد یا از برد مین و مشکل آی سی تلویزیون است و یا مشکل برد پاور كه بطور حتم يكی از این بردها دچار مشکل شده است. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل
  • در اکثر اوقات، برد مین دچار مشکل و سوختگی در يكی از آی سی ها می شود كه با تعویض آن اشكال خاموش و روشن شدن تلویزیون حل خواهد شد ولی در بعضی موارد هم فقط باید برد به صورت كامل تعویض شود.
  • برد پاور هم همینطور، علت میتواند مشکل يكی از قطعات استفاده شده بر روی برد باشد كه با تعویض آن اشكال حل شود و در این مورد هم بعضی مواقع فقط با تعویض كامل برد اشكال حل خواهد شد.

قطع شدن صدای تلویزیون ايکس ویژن تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

  • قطع شدن صدای تلویزیون از اختلال در برد پاور یا بلندگو های دستگاه شماست به این صورت كه در صورتی كه برد پاور ولتاژ مورد نیاز بلندگو ها را تامین نكند یعنی در این مورد دچار اشكال باشد قطعا صدایی از اسپيكرها خارج نمی شود.
  • عمده ترین دلیل اشكال صدای تلویزیون مربوط به مشکل بلند گوهای تلویزیون است و فقط شما باید مدل دستگاه خود را به كارشناسان ما در واحد تعمیرگاه تعمیر تلویزیون ايکس ویژن اعلام كنید تا با تعویض بلندگوها قطعا اشكال قطعی صدا حل خواهد شد. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تلویزیون ايکس ویژن تصویر هاله ای تاريک یا نقطه ای روشن دارد

  • وجود هاله ای تاريک میتواند علتش همان لامپ های پشت پنل یا بک لایت باشد كه در بعضی مدل ها اینگونه است و در بعضی مدل ها به گونه ای بک لایت خراب میشود كه مثل نقطه ای روشن نمایان میشود.
  • مشکل بک لایت همه جوره نمایان می شود مثلا : علت کم نور شدن پنل تلویزیون و این دو حالت هم نمونه ای از آن است به طور کلی هر نوع هاله یا نقطه ای كه تصویر روی آن معلوم باشد تقریبا میتوان گفت كه علت آن مشکل بک لایت است.
  • این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهیم كه تعمیرات تلویزیون ايکس ویژن با دارا بودن قطعات تعمیرگاهی بهترین بک لایت های موجود در بازار را مورد استفاده قرار می دهد و كیفیت آن را تضمین می كند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تصویر تلویزیون ايکس ویژن مخدوش شده است

  • این مشکل هم می تواند علت های متفاوتی داشته باشد مهم ترین علت آن ضربه خوردن پنل و شکستگی پيکسل های موجود در پنل پنل است كه در این صورت تنها اره حل اشكال تعویض پنل است.
  • اما چون هزینه تعویض و هزینه پنل تلویزیون ايکس ویژن بسیار بالاست و تقریبا کمیاب پس اصلا مقرون به صرفه نیست زیرا تقریبا هشتاد الی نود درصد هزینه کل تلویزیون هزینه تعویض پنل می شود.
  • گاهی اوقات هم پنل در گذر زمان خراب می شود البته این در تلویزیون های LCD ايکس ویژن بیشتر مشهود است ولی در LED ها هم این مشکل خود به خود پیش می آید ولی خیلی به ندرت. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل
  • علت دیگر می تواند هم از برد مین و هم برد تيكان باشد و در بعضی موارد هم فلت های رابط بین بردها و برد تيكان به پنل دچار سوختگی و مشکل می شوند كه با تعویض آن ها اشكال حل می شود.
  • برد تيكان هم كه در اکثر اوقات فقط باید تعویض شود و تعمیر آن جوابگو نیست، چون با تعمیر آن اشكال را به طور كامل حل نمی شود ولی با تعویض كاملا حل می شود و جای نگرانی نیست.

نكات مهم در استفاده و نگهداری از تلویزیون ايکس ویژن

به منظور افزایش كارایی و بالا بردن عمر تلویزیون ايکس ویژن پیشنهاد می شود نكات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت كنید:

  • دستگاه را در مكانی قرار دهید كه از نور مستقیم آفتاب دور باشد و حتی الامكان نور کمتری روی پنل تلویزیون تابیده شود.
  • مراقب باشید كه سوراخ های تهویه پشت تلویزیون پوشانده نشود تا تبادل حرارتی به راحتی انجام شود.
  • تلویزیون را در مكانی قرار دهید كه از دستگاه های حرارتی، رادیاتورها و رطوبت دور باشد. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل
  • تلویزیون را با فاصله مناسبی از دیوار قرار دهید تا گردش آزادانه هوا به راحتی انجام شود.
  • از وارد شدن هر ضربه به تلویزیون مخصوصا تلویزیون های LED كه ظرافت زیادی دارند جلوگیری كنید.
  • دستگاه را با پارچه خیلی خیس و تمیز كننده های شیمیایی تمیز نكنید این كار امكان دارد باعث خراب شدن پنل تلویزیون شود.
  • برای جلوگیری از آسیب های ناشی از نوسان های برق حتماً از يک محافظ و یا ترانس استفاده كنید.

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در محل

  • تعمیرگاه تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در خدمت شما است تا كارشناسان و تعمیركاران حرفه ای خود را برای بررسی مشکل و تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در محل ارسال كند و همه اقدامات مثل تست تلویزیون / تشخیص اشكال / تشخیص قطعه خراب و تعویض یا تعمیر آن در محل انجام شود تا قدمی برای رفاه حال و رضایت روز افزون شما عزیزان از خدمات ما برداشته باشیم .
  • در صورتی كه دستگاه تلویزیون ايکس ویژن شما دچار اشكال شده و برای حل مشکل آن نمی توانید برای جابه جایی آن اقدام كنید از سرویس تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در منزل تعمیرگاه ما استفاده كنید

تعمیر بک لایت در محل

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در منزل اصلی ترین تخصص ماست!

  • سرعت عمل در تعمیر منوط به داشتن همه قطعات به كار برده شده در تلویزیون است كه خیلی از این قطعات همراه تعمیركاران متخصص ما هست تا نیاز به وقت تلف كردن برای پیدا كردن قطعه با كیفیت از سوی شما نباشد و در صورتی كه قطعه ای نیاز باشد كه همراه كارشناسان نباشد سریعا از سمت تعمیرگاه تلویزیون x-vision تعمیرگاه پشتیبانی می شود.
  • شما مشتریان گرامی در صورتی كه در زمینه تعمیر تلوزیون ايکس ویژن خود سوالی دارید و یا نسبت به اشكال دستگاه خود دچار سردرگمی هستید می توانید از پاسخگویی متخصصین ما در زمینه تعمیر تلویزیون ايکس ویژن استفاده كنید فقط باید مدل تلویزیون خود را به ما اعلام كنید تا تعمیركاران ما با داشتن اطلاعات تخصصی به کمک شما آیند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

هزینه های سرویس و تعمیر تلویزیون ايکس ویژن

اگر led یا lcd و یا دیگر مدل های تلویزیون ايکس ویژن شما با اشكالی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می توانند با يكی از شعب دیبا پشتیبان بعنوان تعمیرگاه تلویزیون ايکس ویژن تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا يكی از تعمیركاران ما در يک مشاوره تلفنی تلاش می كنند مشکل دستگاه را پیدا كنند. در این مرحله اگر اشكال جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را حل كنید.

در غیر این صورت، می توانید درخواست كنید كه يكی از تعمیركاران ما برای حل اشكال در منزل یا محل مورد نظر شما حضور پیدا كنند. كارشناسان ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

در تعمیرگاه ايکس ویژن سرویس هزینه تعمیرات تلویزیون ايکس ویژن با توجه به چه پارامترهایی تعیین می شود؟

تعمیركار تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در ايکس ویژن سرویس تنها از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعات استفاده می كنند. این عامل نقش مهمی در تعریف و تعیین هزینه ها برای متقاضیان خواهد داشت. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

اولویت قرار دادن تعمیرات الگو مهم دیگری است كه هزینه هایی منصفانه را در نهایت برای مشتریان ایجاد خواهد كرد.
بهره مندی از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، فرصت افزایش موفقیت مراحل تعمیرات را ایجاد می كند.
این موضوع نقش مهمی در بررسی دقیق تلویزیون ايکس ویژن و پیشگیری از مشکلات جزئی این نمایشگر در آینده خواهد داشت.

گفتنی است كه همه هزینه ها و هزینه قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف های مورد نظر اخذ خواهد شد.

روند تعیین هزینه تعمیرات تلویزیون ايکس ویژن در تعمیرگاه خدمات نمانیدگی ايکس ویژن سرویس

روند تعیین هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تعمیرگاه خدمات تعمیرگاه ايکس ویژن سرویس به صورت كاملا شفاف و منصفانه مدیریت می شود. انجام تعمیرات در مقایسه با روش هایی مثل تعویض تلویزیون یا مواردی از این دست قطعا باعث مدیریت هزینه ها برای كاربران می شود.

حتی می توان گفت كه در این حالت نباید نگران هزینه های سنگین هم بود، زیرا تعمیرگاه ايکس ویژن سرویس در قالب يک تعمیرگاه معتبر و حرفه ای فعالیت داشته و در نتیجه كاربران و متقاضیان تعمیرات به سادگی فرصت مقایسه كیفیت و هزینه تعمیرات با دیگر مراکز دیگر را هم خواهند داشت. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
trackback
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سید خندان | ایکس ویژن سرویس
1 سال قبل

[…] نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن  […]